Recommended for you
GECKO-Nuzlockes's avatar
Skyward Ch29Pg6
By GECKO-Nuzlockes   |   Watch
2 14 225 (1 Today)
Published: November 8, 2014
© 2014 - 2019 GECKO-Nuzlockes
Thank you all so much for your patience. I know it's been a while since the last chapter. School is disgustingly busy right now. I'm just glad I was able to post this amidst the chaos of these few weeks. Hope you're all enjoying yourselves and that you're still liking the comic :) (yay sadness!)

Previous: soraismyhomeboy.deviantart.com…

Next: soraismyhomeboy.deviantart.com…
Image size
2480x6856px 3.5 MB
Recommended for you
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
Comments (12)
azadenz's avatar
azadenz|Hobbyist Digital Artist
Wow...
this sucks right now for Skye.

No one is safe in a Nuzlocke, not even humans.

Need a hug Skye??? Yes you do.
Reply  ·  
GECKO-Nuzlockes's avatar
GECKO-Nuzlockes|Hobbyist General Artist
Skye appreciates the hug :)
Reply  ·  
Arlette-Hughes's avatar
Arlette-Hughes|Hobbyist General Artist
oh no.
I feel really, really bad for Skye now.
Reply  ·  
GECKO-Nuzlockes's avatar
GECKO-Nuzlockes|Hobbyist General Artist
Everything kinda sucks at this point XD
Reply  ·  
Silval58's avatar
Woohoo! End of a chaptah!
But man....we shoulda known Crush would be ok. He flat out says he's going to explode so by Nuzlocke logic he was safe! ...Right?
Reply  ·  
GECKO-Nuzlockes's avatar
GECKO-Nuzlockes|Hobbyist General Artist
(just for future reference, Crush is female. No worries about it, EVERYONE thinks she's a guy XD)

NO ONE IS SAFE IN A NUZLOCKE.
Reply  ·  
Silval58's avatar
Oh dang! Forgot she was a girl! I should get her some pink boxing gloves or something. ^.^
Reply  ·  
GECKO-Nuzlockes's avatar
GECKO-Nuzlockes|Hobbyist General Artist
Lol, you can try but I doubt she would wear them :XD:
Reply  ·  
ElizabethKita's avatar
ElizabethKita|Hobbyist Traditional Artist
damn... that's sad...
oh... well... I'm going to pretend to be optimistic and say that everyone needs to be alone once in a while and that in the time she is alone she will order her thoughts and feel... not as bad...
Reply  ·  
GECKO-Nuzlockes's avatar
GECKO-Nuzlockes|Hobbyist General Artist
Yeah, there's nothing wrong with being alone to sort things out
Reply  ·  
Porecomesis's avatar
Porecomesis|Student Writer
Take THAT, Crush! There won't be any more pointless deaths while we have GENRE SAVVY!
Reply  ·  
GECKO-Nuzlockes's avatar
GECKO-Nuzlockes|Hobbyist General Artist
:XD:
Reply  ·  
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved