Shop Forum More Submit  Join Login
Feelings Suck Stamp by G0REH0UND Feelings Suck Stamp by G0REH0UND
Emotions are like a foreign language. They need a handbook or something lol
I wish I was a robot so I wouldn't have to deal with 'em.

:icongouseplz::iconthisartplz:
Main account is Luminols
Add a Comment:
 
:iconxxmagentakillerxx:
xXMagentaKillerXx Featured By Owner Oct 13, 2018  New Deviant
using
Reply
:iconnighty-ly:
Nighty-ly Featured By Owner Aug 20, 2018  Student Digital Artist
using!
Reply
:iconshelklyn:
Shelklyn Featured By Owner Jul 17, 2018  Student General Artist
usingg
Reply
:iconmeowdosenotcare:
meowdosenotcare Featured By Owner Jun 5, 2018  Hobbyist Digital Artist
usinjg~
Reply
:iconnyancatcake1:
Nyancatcake1 Featured By Owner Jun 1, 2018  Student Digital Artist
u s in g
Reply
:iconpaintedelli:
PaintedElli Featured By Owner Apr 17, 2018  Hobbyist General Artist
Using. 
Reply
:iconkelsodadragon:
KelsoDaDragon Featured By Owner Nov 20, 2017  Hobbyist General Artist
Using!
Reply
:icon6godofgoats9:
6GodOfGoats9 Featured By Owner Nov 16, 2017  Hobbyist Digital Artist
i luv this
Reply
:iconraven-fallington:
Raven-Fallington Featured By Owner Oct 26, 2017  Hobbyist Traditional Artist
well that's tru
Reply
:iconsaltylittlemidget:
SaltyLittleMidget Featured By Owner Sep 25, 2017  Student General Artist
Ayyyyeeeeeeeeee
Reply
:iconundertalesuckssinep:
UndertaleSucksSinep Featured By Owner Sep 14, 2017
my dick
Reply
:iconspringwolf04:
SpringWolf04 Featured By Owner Aug 18, 2017  Hobbyist Digital Artist
Using
Reply
:iconcackietta:
CackIetta Featured By Owner Jul 19, 2017  Professional Artist
Reply
:icong0reh0und:
G0REH0UND Featured By Owner Jul 31, 2017
Same.
Reply
:iconxinnre:
Xinnre Featured By Owner Jun 13, 2017  Hobbyist Digital Artist
SAmesame
Reply
:iconechs-dee-xd:
ECHS-DEE-XD Featured By Owner Jun 8, 2017
Facts Trump Feels
Reply
:iconsidselspansk:
SidselSpansk Featured By Owner Jun 5, 2017
using
Reply
:iconanonymargay:
AnonyMargay Featured By Owner Mar 13, 2017  Hobbyist Digital Artist
u s i n g
Reply
:iconkannibalsnakesamxiii:
KannibalSnakeSAMXIII Featured By Owner Jan 23, 2017  Hobbyist Traditional Artist
Using!
Reply
:iconhydroclaim:
HydroClaim Featured By Owner Jul 8, 2016  Hobbyist Digital Artist
Using.
Reply
:iconamirenx:
AmiRenx Featured By Owner Jul 8, 2016  Hobbyist General Artist
For all the haters below-

If you don't like it, go away. some people have actual problems. And need help. or just like dark stamps. you never know. so if your gonna hate. fuck off.
Reply
:iconechs-dee-xd:
ECHS-DEE-XD Featured By Owner Jun 8, 2017
Reply
:iconodetobirds:
odetobirds Featured By Owner Jan 2, 2017
^
Reply
:iconcoldinfinity:
ColdInfinity Featured By Owner Jun 24, 2016  Student Artist
using
Reply
:iconcolorless-rain:
Colorless-Rain Featured By Owner Jun 4, 2016   Digital Artist
using
Reply
Flagged as Spam
:iconchris-hurst:
chris-Hurst Featured By Owner May 1, 2016  Student Photographer
Well, I mean, your name is CloraxBleach, sooooo...
Reply
:icongrace0rulz:
grace0rulz Featured By Owner Edited Apr 30, 2016  Hobbyist Artist
yep...sounds pretty emo
Reply
:iconmissy-glamorous:
Missy-Glamorous Featured By Owner Mar 30, 2016  Hobbyist Artist
using
Reply
:iconwoshusins:
WoshUSins Featured By Owner Mar 29, 2016
EDGY
Reply
:iconodetobirds:
odetobirds Featured By Owner Jan 2, 2017
says the person with the crappy drawn mettaton icon
Reply
:iconxkornerukun:
xKorneruKun Featured By Owner Apr 6, 2017  Hobbyist Digital Artist
..Hm

More like Mettaton drawn in Charlie and Lola style..



...Which sucked..
Reply
:iconkimono-tyler:
kimono-tyler Featured By Owner Jun 21, 2017  Hobbyist Digital Artist
CHARLIE AND LOLA
IM DYING

you just made my night xD
Reply
:iconareallyangryspy:
Areallyangryspy Featured By Owner Feb 16, 2016
Edgy.
Reply
:iconodetobirds:
odetobirds Featured By Owner Jan 2, 2017
oh shut it
Reply
:iconclassicnutella:
ClassicNutella Featured By Owner Mar 21, 2016
Fuck off. You're just one of those wannabe teenagers. It's mental illness ffs
Reply
:iconshadesofdaddy:
shadesofdaddy Featured By Owner Jun 18, 2016  Hobbyist Digital Artist
r u okay
Reply
:iconclassicnutella:
ClassicNutella Featured By Owner Jun 18, 2016
Yeah. I didn't bottle it up for three months.
Reply
:iconf0xears:
F0XEARS Featured By Owner Apr 1, 2016  Hobbyist General Artist
How are emotions mental illness?
Reply
:iconwakaflockaflame1:
wakaflockaflame1 Featured By Owner Apr 1, 2016  Hobbyist General Artist
IKR
Reply
:iconf0xears:
F0XEARS Featured By Owner Apr 2, 2016  Hobbyist General Artist
"Oh no, I'm sad because I dropped my ice cream cone! I must be mentally ill!"
It's time to stop ok? No more! (chat/comment icon) 
Reply
:iconodetobirds:
odetobirds Featured By Owner Edited Jan 2, 2017
ITS NOT LIKE THAT AT ALL. PEOPLE ARE NOT ALWAYS GONNA BE HAPPY UGH. AND YOU CANT CHOOSE TO BE MENTALITY ILL
Reply
:iconwakaflockaflame1:
wakaflockaflame1 Featured By Owner Apr 2, 2016  Hobbyist General Artist
Haha, xD true

Only time I could imagine feelings sucking is when I was in highschool, and I was falling in love with this REAL bitch.....whoa she was a bitch....but damn, I hated this girl, but damn....
Reply
:iconf0xears:
F0XEARS Featured By Owner Apr 3, 2016  Hobbyist General Artist
Yea, high school sucks
Reply
:iconwakaflockaflame1:
wakaflockaflame1 Featured By Owner Apr 3, 2016  Hobbyist General Artist
Pull through dear child! It's a battlefield!
Reply
(1 Reply)
:iconareallyangryspy:
Areallyangryspy Featured By Owner Mar 22, 2016
Even edgier
Reply
:iconclassicnutella:
ClassicNutella Featured By Owner Mar 22, 2016
says the one that posted porn on dA.
Reply
:iconareallyangryspy:
Areallyangryspy Featured By Owner Mar 23, 2016
Porn? No, it's art
Reply
:iconclassicnutella:
ClassicNutella Featured By Owner Mar 23, 2016
you can't post porn on dA lol you dont know the rules LOL
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 9, 2015
Image Size
7.8 KB
Resolution
99×56
Link
Thumb

Stats

Views
5,630
Favourites
889 (who?)
Comments
67
Downloads
8