fudgemallow's avatar
Aww...Kuzco
By fudgemallow   |   Watch
690 84 15K (2 Today)
Published: September 30, 2006
© 2006 - 2019 fudgemallow
Yes okay so I love the Llama!Kuzco. This took me sodding ages, I kept getting distracted and he was being awkward...bleh, but I'm happy with how he turned out. Aww cuteness. *Snuggles the Llama*
Image size
600x600px 132.25 KB
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
Comments (84)
merdicano's avatar
David Spade's performance as Kuzco was legit!, I'm really gonna miss the guy that dubbed him on the Latin Spanish version, R.I.P.
Reply  ·  
Frotinha3011's avatar
my favorite part
Reply  ·  
Freakerybattery4's avatar
Freakerybattery4|Hobbyist General Artist
he looks adorable
Reply  ·  
sandowkatie's avatar
sandowkatie|Student Traditional Artist
so cute
Reply  ·  
FatPopoche's avatar
OMGF ! Huhu, huhu, hu, hu !! 8D
Reply  ·  
Silverlegends's avatar
Silverlegends|Hobbyist General Artist
LLAMA FACE! XD
Reply  ·  
RandomCartoonz's avatar
RandomCartoonz|Professional Digital Artist
yayayayay, Me likey! :D it's adorable!
Reply  ·  
ShadowSpyProductions's avatar
"oh my beautiful face!... Llama face!!!"
-Emperor Kuzco
Reply  ·  
Superhobbit's avatar
"So, you tired of being a llama?"
*snif* "YEEEE-HE-HE-HESSS...*snif*"
Reply  ·  
BCause's avatar
OMG... I love this face !
Reply  ·  
WhiteFangWolf12's avatar
WhiteFangWolf12|Hobbyist Digital Artist
Oh my gosh, I so remember this!
YESSSS. -sniff-
Reply  ·  
Voaz-Kzrhovb's avatar
Voaz-Kzrhovb|Hobbyist General Artist
lol, he's such a cry baby XD definitley not living up to the typical Inca Emperor of the time XD
Reply  ·  
LaurynMichella's avatar
LaurynMichella|Student Traditional Artist
Oh my gosh I died when I saw this! Great job:)
Reply  ·  
JayWifi's avatar
JayWifi|Hobbyist Traditional Artist
Llama face!!! :( LOL
Reply  ·  
Bragalia's avatar
Bragalia|Student Traditional Artist
i'm screamimg with luaghter!!:p
Reply  ·  
darkness846's avatar
i love him like that so cute :D
Reply  ·  
phoenixkifang's avatar
phoenixkifang|Hobbyist General Artist
do i love this? YYYYEEEEEHEHEHESSSSSS!!!! *sniff*
lol
Reply  ·  
fueledbyana's avatar
fueledbyana|Hobbyist Digital Artist
I always remember Kuzco's face like this. It was so adorable awww.
Reply  ·  
ChessasWorld's avatar
ChessasWorld|Hobbyist Digital Artist
so cuuute X3
Reply  ·  
ikazuchihime's avatar
Awww...bless him. I got my own Kuzco (a Llama doll). Seeing this picture makes me wanna hug him. Kuzco rocks!!!
Reply  ·  
DarkDragonRider1256's avatar
That is one of my favorite scenes! He's so cute in that part!
Great job! :D
Reply  ·  
TooAwesome23's avatar
TooAwesome23|Hobbyist General Artist
aw he's so CUTE!!! :iconawwwplz:
Reply  ·  
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved