Shop Forum More Submit  Join Login
Sleepy Don [ROTTMNT Animation] by Foziz105 Sleepy Don [ROTTMNT Animation] by Foziz105
smart boy is very tired u3u
Art by Foziz105 
Dark Don concept (C) Foziz105 
ROTTMNT (c) Andy Suriano & Ant Ward   
Add a Comment:
 
:iconknuclesfan4556:
knuclesfan4556 Featured By Owner Feb 17, 2019  Professional Digital Artist
lowkey saw the preview thumbnail and thought you moved accounts XD
Reply
:iconfoziz105:
Foziz105 Featured By Owner Feb 17, 2019  Student Digital Artist
pff omg XD nope read the title please! 
Reply
:iconknuclesfan4556:
knuclesfan4556 Featured By Owner Feb 17, 2019  Professional Digital Artist
do you wanna rp. i got more experiance owo
Reply
:iconfoziz105:
Foziz105 Featured By Owner Feb 17, 2019  Student Digital Artist
Ohh sure but maybe tomorrow
I'm about to go sleep uwu
Reply
:iconknuclesfan4556:
knuclesfan4556 Featured By Owner Feb 17, 2019  Professional Digital Artist
ah ok! cya
Reply
:icontealtnt:
TealTNT Featured By Owner Feb 17, 2019  Hobbyist Digital Artist
Omg Aww! He looks so coot when he slep!
Reply
:iconfoziz105:
Foziz105 Featured By Owner Feb 17, 2019  Student Digital Artist
mmm! slep slep boyo!! >:3
Reply
:icontmntgirl2012:
TMNTgirl2012 Featured By Owner Feb 17, 2019  Hobbyist Digital Artist
Awww, nap time for Dark Don:D (Big Grin) 
Reply
:iconfoziz105:
Foziz105 Featured By Owner Feb 17, 2019  Student Digital Artist
mhm uwu
Reply
:icontmntgirl2012:
TMNTgirl2012 Featured By Owner Feb 17, 2019  Hobbyist Digital Artist
Yeah *Snaps a picture of him*
Reply
:iconfoziz105:
Foziz105 Featured By Owner Feb 17, 2019  Student Digital Artist
*takes camera* >: ( ey!
Reply
:icontmntgirl2012:
TMNTgirl2012 Featured By Owner Feb 17, 2019  Hobbyist Digital Artist
Awww but I love how cute it is=P (Razz)  
Reply
:iconfoziz105:
Foziz105 Featured By Owner Feb 17, 2019  Student Digital Artist
nu >:3 no pictures!  
Reply
:icondeertal:
Deertal Featured By Owner Feb 17, 2019  Student Digital Artist
Sleepy baby
Reply
:iconfoziz105:
Foziz105 Featured By Owner Feb 17, 2019  Student Digital Artist
yep 
Reply
:icondeertal:
Deertal Featured By Owner Feb 17, 2019  Student Digital Artist
Hope he has a good sleep
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 17
Image Size
456 KB
Resolution
2000×2000
Thumb

Stats

Views
80
Favourites
23 (who?)
Comments
16