Shop Forum More Submit  Join Login
edit: wow!! someone gifted me a 3 month premium membership :O  thank you so so so much whoever you are!!!! pls note me so i can give you virtual hugs and kisses XD. this is greatly appreciated thank you again so much :o !!!!

so since i'm being semi active now i figured i'd go out with a happy new year journal. so..

HAPPY NEW YEAR!!!!! Good luck to all in the new year and all that. 2012!!!!! :party: :party:!!!!!

i'm actually still not feeling the greatest as i was out with friends last night (hungover). i gotta psych myself up and eat/start getting ready over here. too many things going on this eve hahahaha. i love new years it's my favorite next to halloween :P

no resolutions as i tend not to keep any. however there are two things i do want to do next year and they are:

join a gym (LAME i know but meh)
get my license (this is also kind of lame but you really don't need one in this city XD)

does anyone else make/keep resolutions? if so what are they?!

have a safe and happy one and to all a good night.
<3tash.
  • Reading: tale of two cities
  • Watching: south park
  • Playing: cordy for android &lt;3&lt;3&lt;3
  • Eating: steak and salad once i make it :P
  • Drinking: green earl grey tea
Add a Comment:
 
:iconaikodani:
aikodani Featured By Owner Jan 10, 2012  Hobbyist General Artist
Actually yes, I too want to get my licence and buy a car, I've set my deadline to late February to achieve it lol, I'm looking forward to never needing so set foot on a bus again!!!
Reply
:iconfoxyrepublic:
FoxyRepublic Featured By Owner Jan 10, 2012
go us!! good luck to you dear. i've lived in a big city (toronto) all of my adult life so i've not needed it. however it's sort of a career necessity strangely enough so i'm hoping by the end of the year i'll have my G2! we have a graduated system here in ontario which is crap. G1, G2, and finally G. takes at least a year to get to G2 status where you can drive on your own. :(
Reply
:iconaikodani:
aikodani Featured By Owner Jan 13, 2012  Hobbyist General Artist
Well good luck! The system here is very simple and only takes 6 months.
Reply
:iconfoxyrepublic:
FoxyRepublic Featured By Owner Jan 13, 2012
thanks i will need it and am jealous of your system! lol
Reply
:iconchaliosa:
Chaliosa Featured By Owner Dec 31, 2011
Happy New Year Foxy!

Lets see for next year it would be to take better care of myself health wise..take more vitamins and whatnot ya know. I buy them and don't take them it's so bad lol. But I'm gonna get into the routine for sure starting tomorrow morning!
Reply
:iconfoxyrepublic:
FoxyRepublic Featured By Owner Jan 2, 2012
ugh i don't even buy them so i'm much worse. that's a good one though maybe i'll tack that onto my list as well :P good luck with it! :D
Reply
:iconelavoria:
elavoria Featured By Owner Dec 31, 2011  Hobbyist General Artist
Happy new year!!! :boogie:
Now that you mention it, getting my license really should be a resolution hahaha. XD
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconfoxyrepublic: More from FoxyRepublic



More from DeviantArt



Details

Submitted on
December 31, 2011
Link
Thumb

Stats

Views
917
Favourites
0
Comments
7