Details

Closed to new replies
September 22, 2008
Link

Statistics

Replies: 478

This is WHY we have a note system

:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
[link]

:| Honestly...this is what NOTES are for!!! >:C I'm not sure these two realize that ANYONE can see what they wrote!!

BONUS!!---[link] ;A; you gotta be kidding me!!!
Reply

Devious Comments

:iconxerces:
Xerces Featured By Owner Sep 22, 2008  Professional Artisan Crafter
Please do not post this here. This is an issue to be taken up with the Help desk.
:lock:
Reply
:iconnami-chan13:
Nami-chan13 Featured By Owner Sep 22, 2008
I cant read the 2nd one. Tell me what it said :cry:
Reply
:iconzeinidara:
Zeinidara Featured By Owner Sep 22, 2008
:iconhmmplz: Thats disturbing.
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
:hmm: Yes...but hilarious too!!
Reply
:iconkylemistry:
KyleMistry Featured By Owner Sep 22, 2008
The banning of that person was worth the lulz.

Mostly because that person seems like a nobody anyhow.
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
BANNING? :O Wait they've been banned already?
Reply
:iconkylemistry:
KyleMistry Featured By Owner Sep 22, 2008
Well, no.

But here's hoping.
Reply
:iconmimeartist:
mimeartist Featured By Owner Sep 22, 2008
They ain't banned I just checked :/
Reply
:iconrunefaust:
Runefaust Featured By Owner Sep 22, 2008
Holy crap.
Sad twisted kid right there
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
:nod: indeed!!
Reply
:iconradioactiveraven:
radioactiveraven Featured By Owner Sep 22, 2008  Student General Artist
Epic win! :lmao:
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
:bow: YES!!
Reply
:iconlordogreus:
lordogreus Featured By Owner Sep 22, 2008
:iconewonionplz:
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
:lmao:
Reply
:iconlunar-stellaris:
Lunar-Stellaris Featured By Owner Sep 22, 2008
Damn you for making me laugh my ass off while I'm in the library! Now everyone's giving me weird looks! :shakefist:

But wow, man. Just, wow. :lmao:
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
:bow: I do what I can!! And yeah that's some weird shit!!
Reply
:iconegplant:
egplant Featured By Owner Sep 22, 2008
:iconholyshitplz:
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
:lmao:
Reply
:iconintrovertedpencil:
IntrovertedPencil Featured By Owner Sep 22, 2008  Hobbyist Digital Artist
Bwahahahahahaha! :rofl:
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
:nod:
Reply
:iconcassiedj:
cassiedj Featured By Owner Sep 22, 2008  Hobbyist Photographer
I snorted. Holy shit that's funny.
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
:lol: I know!!!
Reply
:iconaniseshaw:
AniseShaw Featured By Owner Sep 22, 2008  Professional Traditional Artist
watching the complaints ppl pounce on this has made my day. Congratulations to everyone on a job well done!
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
:lol: Yes!! Posting this has brought me MUCH happiness!!
Reply
:iconaniseshaw:
AniseShaw Featured By Owner Sep 22, 2008  Professional Traditional Artist
Does it have an ED article yet?
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
:lol: Kinda sorta....I'll note ya...sadly its only screencaps...no articles yet.......



....yet...:paranoid:
Reply
:iconaniseshaw:
AniseShaw Featured By Owner Sep 22, 2008  Professional Traditional Artist
someone needs to get on it! Go, people, go!

I'm not doing it. :evileye:
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
:noes: But I have art homework!!!
Reply
:iconaniseshaw:
AniseShaw Featured By Owner Sep 22, 2008  Professional Traditional Artist
Art homework is like an oxymoron!
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
:lol: Not if you're given an outside assignment in art class!!
Reply
:iconchocolate-lunacy:
chocolate-lunacy Featured By Owner Sep 22, 2008
On ED I saw a screen-capped convo of something just like that. The difference? One of the girls was 15 and the other was pretending to be Axel from Kingdom Hearts. :|
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
Wow....:noes:
Reply
:iconchocolate-lunacy:
chocolate-lunacy Featured By Owner Sep 22, 2008
Yeah, it was disturbing. REALLY disturbing.

And amazingly lulzy all at the same time.
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
Definately!!
Reply
:iconmimeartist:
mimeartist Featured By Owner Sep 22, 2008
He's now saying it's just role playing.
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
:lol: Oh sure sure!!


:/ even IF it's a role playing thing...jeez keep that crap on MSN or whatever
Reply
:iconmimeartist:
mimeartist Featured By Owner Sep 22, 2008
I know I told him and he went "I didn't know flirting would get me in so much trouble!" I politely informed him of the lulz that is this thread and said it was more than just flirting.
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
:lol: Trouble? Tell him he's done a wonderful thing for the forum community!! :rofl:
Reply
:iconmimeartist:
mimeartist Featured By Owner Sep 22, 2008
Haha lol I'm sure he will be on this thread soon.
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
>:3 Then things get interesting!!
Reply
:iconmimeartist:
mimeartist Featured By Owner Sep 22, 2008
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
:happycry: I feel so accomplished!!
Reply
(1 Reply)
:iconshortkid:
Shortkid Featured By Owner Sep 22, 2008
Holyhell, that's hilarious. :iconpervyplz:
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
Fuck yeah it is!!!
Reply
:iconsnatch-the-weasel:
Snatch-the-Weasel Featured By Owner Sep 22, 2008  Hobbyist General Artist
That's quite disturbing.
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
And funny at the same time!!
Reply
:iconsnatch-the-weasel:
Snatch-the-Weasel Featured By Owner Sep 22, 2008  Hobbyist General Artist
Actually, just disturbing up to the point where I will block without meeting.
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
:giggle:
Reply
:iconsnatch-the-weasel:
Snatch-the-Weasel Featured By Owner Sep 22, 2008  Hobbyist General Artist
God for a Laugh and a half though.
Reply
:iconbloodlustbakura:
BloodlustBakura Featured By Owner Sep 22, 2008
:nod:
Reply
Add a Comment: