flynfreako's avatar
Silent Type
By flynfreako   |   Watch
30 71 1K (1 Today)
Published: May 10, 2010
© 2010 - 2019 flynfreako
Happy Birthday :iconyohasakura504: !! :D


He said he wanted his character Nozomu with a character from my webcomic.
So here his character is with Ryoko!
He seems kinda serious, and Ryoko is that way too, so I thought it'd be good XD;
Maybe I just made the pic gloomy or moody by throwing her in rofl
:star:My webcomic can be found here -> [link] :star:


Ah... I wanted to draw his character's nose, but his hair is in the way XD;
I also was wishing there was more contrast in his outfit... but I had fun and I think it turned out okay :3

I take commissions~! :dance:


Reference:
Image size
700x1048px 407.03 KB
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
Comments (61)
blazingrunaway's avatar
blazingrunaway|Professional General Artist
Waaah, just by visiting your site I love how you have so much potential in making your comics! :aww: This is very well done. :D
Reply  ·  
flynfreako's avatar
oh thank you so much! :D
Reply  ·  
AztecPrincess333's avatar
AztecPrincess333|Hobbyist Traditional Artist
awwww cute.
Reply  ·  
flynfreako's avatar
glad you like :D
Reply  ·  
AztecPrincess333's avatar
AztecPrincess333|Hobbyist Traditional Artist
yeah your welcome.
Reply  ·  
chcomimi-fan56's avatar
nya! my sis and i love flying koi! me: kenichi better be drunk as all out. sis: kenichi and ryokos song: come on and kiss the girl
Reply  ·  
flynfreako's avatar
oh thank you! *o* i'm glad you two like it!
haha that is a good song for them XD
the next update is monday 8D hehe
Reply  ·  
Tenjilover's avatar
I have a weird urge to ship this even though that would be a crossover. >.<;;
Reply  ·  
flynfreako's avatar
rofl really? XD they do seem to look good together :0 hehe
Reply  ·  
SusieQ-Attitude's avatar
I like the screen print in the corners but I do agree, he needs some detail in his fabric, like hers. First thought, when I saw his outfit, was straight jacket. All in all, I like it. :D :wave: Good Job!
Reply  ·  
flynfreako's avatar
oh i agree >.< the outfit wasn't my design though :/ maybe if i shade it more it wouldn't be as bad... he's just such a white character XD; (white hair, white outfit...), but, my friend yoh wanted him to look like that, so what can i do? :shrug:

thanks! i'm glad you like it though :3
Reply  ·  
SusieQ-Attitude's avatar
If your friend is happy, that's all that matters! I have done commissions before and ewwww, the changes some had to go thru before the customer was happy.
Reply  ·  
xyr's avatar
lol, they look like they just had a disagreement and are giving each other the silent treatment. XD

i like how you did the background! :D
Reply  ·  
flynfreako's avatar
haha yeah it does XD

thank you! :D
Reply  ·  
xyr's avatar
yer welcome! :D
Reply  ·  
Nhan-SnakeX's avatar
ah~ Ryoko~
I like the background you done ^^~
Reply  ·  
flynfreako's avatar
thank you! :D
Reply  ·  
twilightsky97's avatar
a very relaxing drawing. :) the only thing i find strange are the cans... hm...
Reply  ·  
flynfreako's avatar
lol why does everyone think they look weird? o_o lol

thanks! :D
Reply  ·  
twilightsky97's avatar
idk XD maybe just outta place?
Reply  ·  
flynfreako's avatar
haha well i wanted something random... but the other person said they were just shaded weird o_o; but i don't think so lol
Reply  ·  
XocolatlDiscoRoses47's avatar
XocolatlDiscoRoses47|Hobbyist Traditional Artist
The tones are really good looking, and I love the textures used :love:

Aww, how cute. It's such a sweet scene, and Ryoko looks really pretty. Now, only if she'd smile... Really lovely picture ^^
Reply  ·  
flynfreako's avatar
thank you! :D

yeah, the only smiles she seems to give are scary ones XD;
Reply  ·  
XocolatlDiscoRoses47's avatar
XocolatlDiscoRoses47|Hobbyist Traditional Artist
You're welcome!!

Scaryyy... Yay, I finally caught up with the rest of the comic though :D
Reply  ·  
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved