Shop Forum More Submit  Join Login
Niku and Jak by fluffnight Niku and Jak by fluffnight
I'm not all that fond of the coloring...or Niku. (Guy on right.) I suck at drawing collared shirts, and I suck at drawing..erm...semes' faces. But I like the way Jak came out!

(I wish I could do texture on Niku's wings..but I was lazy.)
I suck at working with dark colors. They hate me.
(Which is another reason why I love Jak so much, cuz his hair's light, and so's his shirt and vest...and eyes! Yes!)

Both characters are from stitches



Niku & Jak (c) ~yeaka
Art (c) ~fluffnight
Add a Comment:
 
:iconyeaka:
yeaka Featured By Owner Nov 20, 2007
;O; aw, thank you!! they look so pretty... i like the way you did jak's hair~ :D *GLOMP*
Reply
:iconfluffnight:
fluffnight Featured By Owner Nov 20, 2007
Ha ha, thank you!
Yay!

(Everyone seems to like Jak's hair. The previous comment about Niku's hair was actually about Jak's hair, cuz they thought that the name under the person was that person's name...yeah, confussing.)
Reply
:iconyolin:
yolin Featured By Owner Nov 15, 2007  Professional
Auww they are both drawn adorable! ^^ So cute and sweet looking. You really did a neat job at the big dragon wings *3* sooo nice. And it's always great to see Fluffnight art! :heart: Wouldn't want ot miss it for the world. :heart:
Reply
:iconfluffnight:
fluffnight Featured By Owner Nov 15, 2007
Thank you. I'm glad you think I did well. Honestly, I'm not liking the way I've drawn Niku. I suck at drawing semes. T^T
But I must say that it's always great to see Yolin's work!

(Btw, I'll have the new pages edited by Friday night, or Saturday. I'm too busy today, and was too busy yesterday. Sorry.)

But :heart: to you anyway!
*showers you with :heart:s*
Reply
:iconyolin:
yolin Featured By Owner Nov 16, 2007  Professional
lmao, same here 8D That's why seme's look the same as the not-semes XD

Auww and don't worry, please take your time, there's no rush. ^^ :heart:
Reply
:iconfluffnight:
fluffnight Featured By Owner Nov 17, 2007
Ha ha, very true!

Okay, thank you. *bows*
Reply
:icondanicamia:
DanicaMia Featured By Owner Nov 14, 2007  Professional Traditional Artist
um I was talking about the blond haired person, the name niku is underneath them so I though that was their name.
Reply
:iconfluffnight:
fluffnight Featured By Owner Nov 15, 2007
Naw, if you read comment, then you can tell that that's Jak.
It's cuz usually when you write pairings, you have the dominant one first.. Yeah, I can see how it can be confusing. I originally had Jak there..but it didn't seem correct.
Reply
:icondanicamia:
DanicaMia Featured By Owner Nov 13, 2007  Professional Traditional Artist
I really like Niku's hair.
Reply
:iconfluffnight:
fluffnight Featured By Owner Nov 13, 2007
You kidding me? I hate doing black hair, I thought it turned out horrible!
Thank you, though!
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
November 13, 2007
Image Size
83.6 KB
Resolution
915×829
Link
Thumb

Stats

Views
1,061
Favourites
2 (who?)
Comments
10
Downloads
16