Deviation Actions

Flawlo's avatar

Stimulated

By
30 Comments
1K Views
Here is my part of an ACEO trade with the superb animaldeathnote! I had a lot of fun doing this, and I was able to do quite a bit of practice with shading, textures, and editing of said shading and textures (even if it might not look like much).

animaldeathnote's half:

Art (c) Flawlo
Ookami (c) animaldeathnote

Please do not trace, repost, or redistribute my artwork without my prior permission.
Image details
Image size
180x252px 82.03 KB
Published:
© 2014 - 2021 Flawlo
Comments30
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Flawlo's avatar
Shiinrai can you believe this shit is still my most faved work 
Flawlo's avatar
Shiinrai's avatar
P L E AS  E

fake
Flawlo's avatar
i k r
tfw we are gonna look back at these comments and be like "LOL OUR FRIENDSHIP WAS SO FAAAKE BACK THEN XD"
Flawlo's avatar
Shiinrai the only trade Tokumei didn't mess up
Shiinrai's avatar
the only trade other than the trade we just did ^w^
Flawlo's avatar
animaldeathnote The first time I ever tried to do fur texture hahAHAH
Shiinrai's avatar
ChaosTrevor's avatar
Flawlo's avatar
ChaosTrevor's avatar
marco-butt's avatar
ima just
stare at this bC YOUR ART IS SIMPLY TO AMQAZING
Flawlo's avatar
AH BB THANK YOU SO MUCH YOUR ART IS AMAZING TOO BB<33333333333ILY
Flawlo's avatar
Thank you so much!
ProjectPsychoZ's avatar
Holy crap that's AMAZING
Flawlo's avatar
Thank you so much!
KnotTheOwls's avatar
I HAVENT SEEN THIS BEFORE WTF WHAT DO YOU MEAN YOURE NOT IMPROVING??? LOOK AT THIS ITS AWESOME DUDE . JUSt the coloring alone is hella. and the anatomy is really accurate too omgh this looks greaT
Flawlo's avatar
WO IDK WHY YOU HAVENT SEEN THIS YET YO 
BUT NOW YOU HAVE SO YEHA
AND LIKE, IM IMPROVING BUT??? NOT VERY FAST I GUESS???
ooomg thank thNak thankt hanK THANK THANK TTHANK YOUUOOUUOUOUOUO
you are so super nice omg my dear "howl buddy" omHdgfhg
KnotTheOwls's avatar
dont worry, trust me, youre improving at a good pace, and theres no rush u kno, this stuff takes time!! ;o; and remember everyone improves at different speeds. (i improve slowly imo o.o)  
and youre welcome bro, dont mention it! owo
im noT nice rlly, ur waY nicer than me .o. im just being honest. www
BigWolfLover5's avatar
Flawlo's avatar
Thank you so much! :aww:
BigWolfLover5's avatar
You're welcome ^w^
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In