Shop Forum More Submit  Join Login
prince of ice by Fenori prince of ice by Fenori

Speedpaint now up!



i saw a man so beautiful i started crying??

so i may have been staring at the new fire emblem heroes character for,, too long,,, i love how piercing his eyes are and how fluffy his hair is MY WEAKPOINTS TBH so i tried my best to capture them T-T

HOW TO DRAW SHARPER EYES HOOF ppl saying he still looks soft but :"D pretty happy with this still-

twitter . tumblr
Add a Comment:
 
:iconfluffykyubey42:
FluffyKyubey42 Featured By Owner Sep 7, 2018  Student
He looks so beautiful here! Nice job~
Reply
:iconfenori:
Fenori Featured By Owner Sep 8, 2018  Hobbyist Digital Artist
AAAA Thank you so much!!!!!! ;v;
Reply
:iconfluffykyubey42:
FluffyKyubey42 Featured By Owner Sep 8, 2018  Student
You're very welcome~
Reply
:iconpyro-pisces:
Pyro-Pisces Featured By Owner Aug 1, 2018  Student General Artist
Wow, for Hrid to be an ice prince he sure is hot- I gotta stay loyal to Alfonse though. 

This is such a good drawing! ^_^ The armor looks great.
Reply
:iconfenori:
Fenori Featured By Owner Aug 1, 2018  Hobbyist Digital Artist
Racing Girl Emoji (Ehehe) [V4] YOU ARE VERY STRONG haha im so divided now with him and alfonse but i guess time will tell :"D hope he doesnt turn out evil

aaaa thank you so much!!!!!!!!! 
Reply
:iconpyro-pisces:
Pyro-Pisces Featured By Owner Aug 2, 2018  Student General Artist
Yeah, I've heard theories that Ylgr is just a distraction and Hrid is really the one who will betray the Order Of Heroes, but I hope it's wrong.
Reply
:iconsagehills:
Sagehills Featured By Owner Aug 1, 2018
He looks so beautiful and amazing! You did such a wonderful job with this, I wish you were one of the artists designing the Fire Emblem: Heroes game...
Reply
:iconfenori:
Fenori Featured By Owner Aug 1, 2018  Hobbyist Digital Artist
AAAA aw that's so sweet thank you!! LOL IF THEY EVER ASKED ME TO, I'D LOVE TO, EVEN THOUGH DRAWING THAT ARMOR IS HECK
Reply
:iconsagehills:
Sagehills Featured By Owner Aug 2, 2018
Please take care of yourself while you make more of your wonderful art! I look forward to it.
Reply
:icontheasianguylol:
TheAsianGuyLOL Featured By Owner Jul 31, 2018  Hobbyist Digital Artist
Hahaha, RIP you. xD

But he looks amazing there! :D
Reply
:iconfenori:
Fenori Featured By Owner Jul 31, 2018  Hobbyist Digital Artist
IM STILL DEAD AND TYSM AAA
Reply
:iconrealtrgamer:
RealTRgamer Featured By Owner Jul 24, 2018  Hobbyist General Artist
You did a wonderful job! I hope we'll see more of him! :aww:
Reply
:iconfenori:
Fenori Featured By Owner Jul 31, 2018  Hobbyist Digital Artist
aaa thank you!! I HOPE SO TOO.. .... .ToT
Reply
:iconmidnaxlink16:
MidnaXLink16 Featured By Owner Jul 22, 2018  Hobbyist General Artist
Did anyone start to nosebleed when seeing this newbie for the first time?! I did!
Reply
:iconfenori:
Fenori Featured By Owner Jul 22, 2018  Hobbyist Digital Artist
SAME MY DUDE SAME
Reply
:iconoddlem:
Oddlem Featured By Owner Jul 21, 2018  Hobbyist General Artist
HIS HAIR"S SO NOICE AND FLOOFY OMGG *O*
Reply
:iconfenori:
Fenori Featured By Owner Jul 21, 2018  Hobbyist Digital Artist
HEHE TYYYY FLOOFY IS MY FAVE KIND OF HAIR......
Reply
:iconoddlem:
Oddlem Featured By Owner Jul 21, 2018  Hobbyist General Artist
WELC AND SAMEEE, ALSO HAIR WITH LOTSA LAYERS ;U;
Reply
:iconveronaluna:
VeronaLuna Featured By Owner Edited Jul 21, 2018  Hobbyist General Artist
I may have a dillema now. I don't know which character I like more, him or Alfonse ^^'

Hrid looks so soft and handsome
I really want him to have a bigger role in the story
Reply
:iconfenori:
Fenori Featured By Owner Jul 21, 2018  Hobbyist Digital Artist
LO L I FEEL.. i wanna see more of Hrid to get a better idea of him ;v; here's hoping he plays more of a role and doesnt die or turn evil or something lkdjsfljdsf
Reply
:icontsuuuuuun:
Tsuuuuuun Featured By Owner Jul 20, 2018  Hobbyist
He's so beautiful! Hrid is probably the first Fire Emblem guy that managed to make me shed a tear :')
Reply
:iconfenori:
Fenori Featured By Owner Jul 21, 2018  Hobbyist Digital Artist
LO L WE ALL CRY FOR HRID'S BEAUTY,,, CANT WAIT TO SEE HIM MORE SOBS
Reply
:iconveronaluna:
VeronaLuna Featured By Owner Jul 21, 2018  Hobbyist General Artist
Found you, Tsun-Tsun >:3
Reply
:icontsuuuuuun:
Tsuuuuuun Featured By Owner Jul 21, 2018  Hobbyist
Oh nuuuuuu :'0
Reply
:iconveronaluna:
VeronaLuna Featured By Owner Jul 21, 2018  Hobbyist General Artist
Yeeeeeeeee-
>:3c
Reply
:iconfumikomiyasaki:
FumikoMiyasaki Featured By Owner Jul 20, 2018  Hobbyist General Artist
Same Fen, same.
I saw him in the trailer and was like, Screw the others from Askar,
he is beautiful. Why can't we have more of him?
I hope we do. =D
Reply
:iconfenori:
Fenori Featured By Owner Jul 20, 2018  Hobbyist Digital Artist
LOOL IKR
I STILL LOVE YOU ALFONSE BUT YOU HAVE SERIOUS COMPETITION

YESS I REALLY HOPE HE GETS TO BE RECRUITABLE AND APPEAR IN THE STORY MORE AKLSDF
Reply
:iconfumikomiyasaki:
FumikoMiyasaki Featured By Owner Jul 20, 2018  Hobbyist General Artist
I feel bad I like Alfonse so much as well, but he gets so much hate.
He looks fine.

Please let him not suffer the fate of being a cahracter that will be only there for one chapter.
Reply
:iconfenori:
Fenori Featured By Owner Jul 21, 2018  Hobbyist Digital Artist
UGH SERIOUSLY LEAVE ALFONSE ALONE LOL,,

omg no i already need more of him T___T i swear if he dies or turns evil im gonna cry LOL
Reply
:iconfumikomiyasaki:
FumikoMiyasaki Featured By Owner Jul 21, 2018  Hobbyist General Artist
I think it got better since the spring banner manboobs incident
and for now that he gets weapon refinery.

Same really, don't let him be like a character just to die, why
does Fire emblem do this so much. T.T
Reply
:iconfenori:
Fenori Featured By Owner Jul 31, 2018  Hobbyist Digital Artist
SPRING MANBOOBS BAHAHA yea they did do some things for them which is nice :"D

LOL HONESTLY FIRE EMBLEM KILLING OFF SO MANY GOOD CHARAS LIKE STOP... LEAVE US SOME
Reply
:iconfumikomiyasaki:
FumikoMiyasaki Featured By Owner Jul 31, 2018  Hobbyist General Artist
Yeah, and it was funny to look at.^^

Also that so much characters die and the annoying stay,
because they are not important enough. Just why?
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 20
Image Size
894 KB
Resolution
800×963
Link
Thumb

Stats

Views
918 (3 today)
Favourites
271 (who?)
Comments
32