Deviation Actions

Fajralam's avatar

MaSqUeRaDe gIrL

By
440 Comments
9K Views
i made this with color pencills and black pointer on edges
It is featured by :iconrazielmb: :iconbibiarts: :iconeveryone-is-special:
reference: www.shutterstock.com/cat.mhtml…

©
Image details
Image size
1152x1552px 146.4 KB
Published:
© 2013 - 2021 Fajralam
Comments440
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
da505's avatar
Beautiful artwork.
thewolfcreek's avatar
dwgarrett's avatar
Fajralam's avatar
Thank you sooo much for your kind comment Heart by KmyGraphic  Heart by Digithalie   Roses-and-Lovecandle by KmyGraphic  Heart Heart Heart
JoeDieBestie's avatar
great work! I think if you add a little (really just a little) background, it would give the picture a lot more plasticity and depth.
Fajralam's avatar
andybiersack4ever4's avatar
This my favorite from your stuff! It's great!
Fajralam's avatar
ChriFiM's avatar
I....... Oh my godness...... This is true beauty! It's soooooooo pretty! c;
Fajralam's avatar
Thank you soooooooooooo much FREE Icon / Avatar : Heart Panda (plz) by Sarilain     Yay by MyrthJ:iconhurrahplz: :iconhurrahplz: Pink Hearts - Free to use by Undead-Academy:chairdance:
ChriFiM's avatar
You're welcome! c; :dummy: Tight Hug 
Shipahn's avatar
really stunning!
Fajralam's avatar
Thank you soooooooooooo much FREE Icon / Avatar : Heart Panda (plz) by Sarilain     Yay by MyrthJ:iconhurrahplz:   :iconbummy1::iconrbheartplz:
Haruka--chan's avatar
This is just gorgeous!!! You should be so proud!!!! ^____^
Fajralam's avatar
Thank you soooooooooooo much FREE Icon / Avatar : Heart Panda (plz) by Sarilain     Yay by MyrthJ:iconhurrahplz:   :iconbummy1: :iconbummy2::iconbummy3:
:iconjooyplz: :iconjooyplz:
Haruka--chan's avatar
You're very welcome!!!! ^____^ :squee:
HermeaNyx's avatar
Reminds me of Black Swan with Natalie Portman. Do you know it? ^^
Fajralam's avatar
no :( i dont know about it
HermeaNyx's avatar
You should watch it. Amazing and meaningful drama. The ballerina with her feather mask, the main chara looks just like the woman in the drawing (except for the eye colour). The story is about the psychological downfall of the ballerina. And she's played by Natalie Portman ;)
sidss's avatar
adorable!!!!!
Fajralam's avatar
Thank you soooooooooooo much FREE Icon / Avatar : Heart Panda (plz) by Sarilain     Yay by MyrthJ:iconhurrahplz: :iconhurrahplz: Pink Hearts - Free to use by Undead-Academy:iconjooyplz:
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In