Deviation Actions

eychanchan's avatar

Death Note: FingerPuppet Set 1

By
582 Comments
204K Views
FULL TUTORIAL: [link]
SAMPLE: [link]

SET #1 : Light, Ryuk, Matsuda, Misa, Mikami
SET#2 : L, Remu, Near, Mello, Matt (To be uploaded April 16)
-----
1. Download/Right-Click Save
2. Print! (Picture Size: 8.5 x 11)
3. Read those instructions :D
-----

The Story... :I was biting my nails and staring at my shelf one day when I saw the HTR13 Box Set with Near's Fingerpuppets. And I remember saying to myself about 5 months ago, "Hahaha I'm never going to get the HTR13 Puppets so I might as well make my own one day." WELL GUESS WHAT.

The Making...: Printing and Re-Printing, wasting paper and trying to get geometry right. I made them all already twice so they should be okay, I mean... if you follow directions XD. I wanted something that would stand with flimsy computer paper, and can be used as a finger puppet while avoiding papercuts (Which is what the groove in the triangle is).

The Purpose...: ...Uh... duh? For fun? And because I know some people who don't have the HTR13 X: ...Also, I've been hearing that a lot of people have been printing out my stuff >_>; and I'm really wondering how you guys are printing out those comics when they're huge... :XD: So now here's something for you to print out---that actually FITS. :P

Careful with those scissors and exactos and papercuts! And HAVE FUN! :D

Thanks to: :iconlaurys-puppy::icon6t9fr: and Miyavis for testing the drafts :D
[ Set 2 to be uploaded April 16 after further testing >_> Rofl I'm making you guys wait X3 ]
Image details
Image size
612x792px 183.01 KB
Published:
© 2007 - 2021 eychanchan
Comments581
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
ryuk-the-unicorn's avatar
this is just toooo cute xxx :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: 
evilflippyfan205's avatar
BlazeingEcho's avatar
I went and made these adorable little things! 
..... My friends think I went crazy, but it was worth it!
thank you!
SasukeGirl1919's avatar
Now I can wake all my friends go wtf :D They're gonna think I'm insane!
Thank you!
WaffleOfTheElements's avatar
Sweet Mother Of Ryuk... O_O
You have my eternal respect :meow:
recklessemogirl's avatar
Now I just GOTTA print these. Set 2 as well of course. If your ever trying to find me, I'll be at the back of the room making these guys talk.
Teddywangdoodle's avatar
I am SO gonna make these and weird people out by making them have conversations with each other XD
ShineTheOnly's avatar
Totally gonna make some! But Im gonna have to bug my parents to print them... Maybe I can firgure it out by myself c:
neko-desire's avatar
Where's the set two? I NEED L :U
mikumiku1010's avatar
hhey my friendhas those
CDNLL's avatar
O.O AWESOME!!!!!
Jlaaag's avatar
EPIIIIIIIC!!
Electraluv's avatar
Three Kiras, a Shinigami and MATSUDA!!! =^-^=
Steve-the-cutie's avatar
emogirl180's avatar
Lightning12R's avatar
Light: |:(

Matsuda: Duhhhhhh......

Misa: :)

Ryuk: :D

Mikami: |:|
fighterkirby1998's avatar
Matsu looks so clueless :love:
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In