100 Truths Tag
|6 min read
Recommended Journals
Genos: 8/24 $5 geno clear out
Updates:Large Box of Crafts for $20/50CP, some new Marbled genos and price drop on some higher marked kids! Items currently for sale: Holy's Heirloom x1 20CP Warrior's Embrace x2 20CP Large Box of Crafts X2 $20 / 50CP Genos currently for sale: BOLD - Uncommon | BOLD ITALIC - Rare | BOLD UNDERLINE - Ultra Rare Genos up for open offers: NONE ____________________________________________________________________________________ Design service: I will create a working Import file for you, and make any needed edits on design approval. 0-3 markings: Add $10 or 20CP to any Geno here. 4+ markings: Add $15 or 30CP to any Geno here. 2) (Male
Commissions 2019 closed
Rules: - you may only buy up to 3 com's at a time - i will start on the commission once money are received - i will take my time on this commission, please do not rush me unless its been awhile and i may of forgot. -i have rights to deny you (mainly if i cannot draw the character or not comfortable drawing it) - digital references only -you can ask about other types of commissions if i missed any - some commissions have options (if you want a sketchy commission the price is lowered) Detailed drawingsBase price: 25$ Default: Sketchy, bust, sparkles and shading, background Lined + 4$, half body + 8$, glitter effects + 7$, X base price
DRAW-MY-SONA contest 2 [$200 prize - CLOSED]
edit: I have to put this out there for only extending it twice I guess but^ -- I previously did a draw-my-sona/draw-my-oc contest with $200 in prizes .. aND GUESS WHAT I'm doin it again this spring current ending date (MOST LIKELY will be subject to change/extension later on): February 28, 2019 now MAY 31, 2019  RULES/DISCLAIMERS 1. draw them correctly, it's not hard if you put a lil effort into it 2. no begging or guilt-tripping for the win 3. no copying other artists nor tracing. don't copy/heavily reference other things for this 4. you will be allowing me to use the art even if you don't win/place. please know this!! any art o
evie2001's avatar
By evie2001   |   Watch
1 12 274 (1 Today)
Published: December 28, 2015
Tagged by my friend Jstaring

1.) Real Name: NoooooooO Thank you c: Evie is all you need to know

2.) Nicknames: Evie. lol
3.) Zodiac Sign: Aquarius
4.) Male or Female: female
5.) Nursery: Some hospital in Arizona?? ouo
6.) Primary School: Forgot that crap
7.) Secondary School: Dunno
8.) Hair Color: Blonde
9.) Long or Short: My hair or me? lol My hair is long and I'm... kinda short. 
10.) Loud or Quiet: Uhhhhhmmmm I tend to be super loud around females and people I know well. Around guys I don't know very well I kinda get quiet lol.
11.) Sweats or Jeans: Jeansss
12. Phone or Camera: Phone
13.) Health Freak: Goodness no
14.) Drink or Smoke: Ew neither
15.) Do You Have A Crush On Someone: Nope / o3o ) /
16.) Political orientation: uhhhh idk. I'm more neutral right now 
17.) Piercings: Ew no I hate needles D:
18.) Tattoos: ^

HAVE YOU EVER [BEEN IN]:
19.) Airplane: yep
20.) Car *Accident*: No
21.) Fist Fight: Almost?? but no

FIRSTS:
22.) First piercing: Don't got anyyy
23.) First Best Friend: She's this cool girl I met in preschool and she doesn't have deviantART but yeah
24.) First Instrument played: Violin
24.) First award: Oh crap I dunno. Maybe a ribbon for participation when I was like, 7 in our state fair?
26.) First Crush: Ahh well I've actually only hadddd------ no
27.) First Language: English!! But I'm learning Swedish woop woop
28.) First Big Vacation: Went on a 9 day trip from south USA all the way up to Canada. And we only stayed in Canada for one day. <.<

LASTS:
29.) Last Person you talked to: My brother
30.) Last Person You Texted: My mom. I sent her this: c; 
31.) Last Person You Watched: uh idk my laifu?
32.) Last Food You Ate: Cereal
32.) Last Movie You Watched: ummm movie?? Mulan I think xD
34.) Last Song You listened to: Hey Kids!! by LeeandLie on Youtube
35.) Last Thing You Bought: A soda 
36.) Last Person You Hugged: My dad.

FAVES:
37.) Food: I actually love a crap ton of food but I think I'll have to go for either teriyaki beef or sushi lol
38.) Drinks: Green tea orrr watermelon juice cuz that shiz is good
39.) Clothing: I like hoodies >w>
40.) Book: Either The School for Good and Evil orrrrrr Warriors. I don't read a lot because my dad doesn't like taking me to the library rip
41.) Color: Green and Blue 
42.) Flower: Ummm orchids and hibiscus
43.) Music: I like celtic music, battle music, j-pop, etc etc :iconlaplz:
44.) Movie: THE MORE I ANSWER THESE THE MORE WEABOO I LOOK RIP uhhh I'd have to say Spirited Away
46.) Subjects: This year, it'd have to beee honors geometry. My teacher is super cool lol

IN THE PAST YEAR I... (2015)

47.) [ ] Kissed in the rain
48.) [x] Celebrated Halloween. 
49.) [ ] Had Your Heart Broken (takes a lot to do that to me lol)
50.) [x] Went Over the Minutes on Your Cell Phone
51.) [ ] Someone Questioned Your Sexual Orientation.
52.) [ ] Used a Weapon
53.) [ ] Breathed fire 
54.) [ ] Had an Abortion.
55.) [x] Done something you've Regretted  
56.) [ ] Broke a Promise 
57.) [x] Kept a Secret 
58.) [ ] Pretended To Be Happy 
59.) [x] Met Someone Who Changed Your Life
60.) [ ] Pretended To Be Sick 
61.) [ ] Left The Country 
62.) [ ] Tried something you normally wouldn't like, and liked it.
63.) [x] Cried Over The Silliest Thing 
64.) [x] Ran a Mile 
65.) [x] Went To the Beach
66.) [xlol] Stayed Single


CURRENTLY:
67.) Eating: omelet
68) Drinking: Nothing :c 
69.) Getting Ready To: Nothing. Though I might go to the pet store later lol
70.) Listening To: The air conditioning I guess.
71.) Plans For Tomorrow/Today: Go to the pet store, have sleepover with niece, cry, die, etc. 
72.) Waiting For: nothin'

YOUR FUTURE:
73.) Want Kids: Maybe 1. Don't wanna have sex or give birth. Labor sounds painful af. 
74.) Want To Get Married: UMMMM I duNNO TBH 
75.) Careers in minds: Lawyer

WHICH IS BETTER ON A GIRL/GUY:
76.) Lips or Eyes: Eyes
77.) Shorter or Taller: I like tall guys but I honestly don't care. 
78.) Romantic or Spontaneous: romantic :iconawwwplz:
79.) Nice Stomach or Nice Arms: uhhh???? IDK ARMS?
80.) Sensitive or Loud: THESE ARE THE WORST QUESTIONS OMG uhhhmm sensitive I guess.
81.) Hook-up Or Relationship: Relationship
82.) Troublemaker or Hesitant: I guess a troublemaker is pretty rad, though hesitant is cool too.... rip

HAVE YOU EVER:
83.) Lost Glasses/Contacts: Nope
84.) Ran Away From Home: Attempted occasionally as a child but never did?
85.) Held A Weapon, For Self Defense: If a pencil counts as a weapon then yeah. 
86.) Killed Somebody: GOODNESS NO
88.) Been Arrested: ^

DO YOU BELIEVE IN:
90.) Yourself: YUP
91.) Miracles: Ummmm kinda?
92.) Love at First Sight: Maybe a one-sided thing but I'm not too sure bout mutual. 
93. Heaven: Yeah
94.) Santa Claus: I didn't stop believing till about 3 years ago. 
96.) Magic: Uhh kinda.

ANSWER TRUTHFULLY:
97.) Is There One Person You Wanna Be With, Right Now: I-I guess? KikiKreation lol
98.) Are You Seriously Happy With Where You Are, In Life: Sure. I'm doing pretty good. 
99.) Are You Happy With The Person You're With: Not with anyone and I'm pretty happy that way 
100.) Post as 100 Truths and Tag three:
KikiKreation Hibiki-Chuu XxDaisukeDomainxX Tagging the squad lol and anyone else who wants to do this!
Recommended Journals
Genos: 8/24 $5 geno clear out
Updates:Large Box of Crafts for $20/50CP, some new Marbled genos and price drop on some higher marked kids! Items currently for sale: Holy's Heirloom x1 20CP Warrior's Embrace x2 20CP Large Box of Crafts X2 $20 / 50CP Genos currently for sale: BOLD - Uncommon | BOLD ITALIC - Rare | BOLD UNDERLINE - Ultra Rare Genos up for open offers: NONE ____________________________________________________________________________________ Design service: I will create a working Import file for you, and make any needed edits on design approval. 0-3 markings: Add $10 or 20CP to any Geno here. 4+ markings: Add $15 or 30CP to any Geno here. 2) (Male
Commissions 2019 closed
Rules: - you may only buy up to 3 com's at a time - i will start on the commission once money are received - i will take my time on this commission, please do not rush me unless its been awhile and i may of forgot. -i have rights to deny you (mainly if i cannot draw the character or not comfortable drawing it) - digital references only -you can ask about other types of commissions if i missed any - some commissions have options (if you want a sketchy commission the price is lowered) Detailed drawingsBase price: 25$ Default: Sketchy, bust, sparkles and shading, background Lined + 4$, half body + 8$, glitter effects + 7$, X base price
DRAW-MY-SONA contest 2 [$200 prize - CLOSED]
edit: I have to put this out there for only extending it twice I guess but^ -- I previously did a draw-my-sona/draw-my-oc contest with $200 in prizes .. aND GUESS WHAT I'm doin it again this spring current ending date (MOST LIKELY will be subject to change/extension later on): February 28, 2019 now MAY 31, 2019  RULES/DISCLAIMERS 1. draw them correctly, it's not hard if you put a lil effort into it 2. no begging or guilt-tripping for the win 3. no copying other artists nor tracing. don't copy/heavily reference other things for this 4. you will be allowing me to use the art even if you don't win/place. please know this!! any art o
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
Comments (6)
KikiKreation's avatar
KikiKreation|Professional Digital Artist
Brahhhh fam why?!
Reply  ·  
evie2001's avatar
evie2001|Hobbyist Digital Artist
HEHEHE LOVE YOUUU //runsaway
Reply  ·  
KikiKreation's avatar
KikiKreation|Professional Digital Artist
Now you'll know the secrets of meh ;;A;;
Reply  ·  
evie2001's avatar
evie2001|Hobbyist Digital Artist
I already did! D:
Reply  ·  
Jstaring's avatar
'is evie long or short'

goodness dear there's many ways you could be long ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Reply  ·  
evie2001's avatar
evie2001|Hobbyist Digital Artist
XDDD
Reply  ·  
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved