Shop Forum More Submit  Join Login
AND THOSE ARTIST ARE YOU!!!!!! COMMENT BELOW~!!!!

RULES

-The first 20 people that comment wanting to be on this journal will be featured below and I'll choose three deviations I like most from their gallery

-If you comment, you MUST do the same in your journal, putting the tagger (me) and three pieces of my art on the first place.

-The idea of this is not to get a free feature, it is to spread art around for everyone!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

#1 - :iconnuenie: 
nuenie 
Bang Bang Bang by nuenie  CM: Riichiro 2 by nuenie  Moonlight Waltz by nuenie  AT: Golden-Essence by nuenie
Okie dokie I haven't been watching this person for very long I have to admit but I love their style soooooo much~!!! It is sooo adorable and just really fun to look at!!! I have to admit that the first thumbnail there is the one that made me watch Paachi Chan and I have not regretted it at all <3333 

#2 - :iconlazareium: Lazareium 
<da:thumb id="567323310"/> <da:thumb id="566875364"/> 
Okay I love the sculpture work it is adorable beyond words and it isn't even done yet!!! I can't wait to see the finished product you must tag me love!!! Also just look at those big eyes and they way that the shading has been done.... So cute~! <33 Really love~ <333

#3 - :iconamerillarose: AmerillaRose 
Muse niji by AmerillaRose  Filly Locket Heart by AmerillaRose  Remembering the red handkerchief by AmerillaRose  Cute Horse Wife by AmerillaRose
okay for me this child is sooo special and I love her sooooo much~!!!! I have always loved her art style and really well I would love others to love it as well~ X9 The first image is a gift art she gave to me~ (she drew me as a niji >///<) Her horseart is gorgeous <333

#4 - :iconscarletcat1: Scarletcat1
Contest Entry: Timba by Scarletcat1  Contest Entry: Tiki by Scarletcat1  Contest Entry: Newtz by Scarletcat1  Gianna by Scarletcat1
omg wow the way they draw horses.... I don't think anything needs to be said...... But really loev their style soooo cute and realistic at the same time~!!! 

#5 - :iconcassiopie: Cassiopie
Galactipup [Hybrid Auction] (Closed) by Cassiopie Sona [AT] by Cassiopie knew too much by Cassiopie
okay I had to press the watch button for some unknown reason I wasn't watching this person already~!!! They are is adorable!!! JUST LOOK AT IT!!! OMG I AM DYING~!!! *dies* SOOOO CUTE!!!!

#6 - :iconpenrosa: PenRosa 
<da:thumb id="563289161"/> GEMMIES AGEEN by PenRosa  NightMareMoon headshot by PenRosa
I personally really love her work and I love her MLP Stuff Especially Princess Luna~~~~ Her sketches are amazing as well though~~~ I wish I could draw ponies as well as her~!!
Add a Comment:
 
:iconpenrosa:
PenRosa Featured By Owner Oct 22, 2015  Hobbyist General Artist
ER MAH GERD
i'll do it x3
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Oct 23, 2015  Student General Artist
and added love~!
Reply
:iconpenrosa:
PenRosa Featured By Owner Oct 23, 2015  Hobbyist General Artist
YEEEEEEEEEY
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Oct 24, 2015  Student General Artist
haha~!!
Reply
:iconpenrosa:
PenRosa Featured By Owner Oct 24, 2015  Hobbyist General Artist
x3
Reply
:iconcassiopie:
Cassiopie Featured By Owner Oct 22, 2015  Student General Artist
Oh wow I'd love to do this :0c
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Oct 22, 2015  Student General Artist
and added~ X9
Reply
:iconamerillarose:
AmerillaRose Featured By Owner Oct 21, 2015  Hobbyist General Artist
Reply
:iconamerillarose:
AmerillaRose Featured By Owner Oct 21, 2015  Hobbyist General Artist
I'll spread the love ^u^
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Oct 21, 2015  Student General Artist
added love <3
Reply
:iconscarletcat1:
Scarletcat1 Featured By Owner Oct 21, 2015  Hobbyist General Artist
Me too! :'D
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Oct 21, 2015  Student General Artist
added~!! ^^
Reply
:iconscarletcat1:
Scarletcat1 Featured By Owner Oct 22, 2015  Hobbyist General Artist
Yay! I added you to one of mine as well!

scarletcat1.deviantart.com/jou…
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Oct 22, 2015  Student General Artist
love your choices~
Reply
:iconscarletcat1:
Scarletcat1 Featured By Owner Oct 22, 2015  Hobbyist General Artist
:D
Reply
:iconlazareium:
Lazareium Featured By Owner Oct 21, 2015  Hobbyist Digital Artist
Meee!!!
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Oct 21, 2015  Student General Artist
and done~!
Reply
:iconlazareium:
Lazareium Featured By Owner Oct 21, 2015  Hobbyist Digital Artist
Thanks!
And absolutely I say if this
Is finished ^^
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Oct 21, 2015  Student General Artist
omg really~!?!?!? SHOW ME~!!!!!
Reply
:iconlazareium:
Lazareium Featured By Owner Oct 21, 2015  Hobbyist Digital Artist
If finished ^^
Making this takes veeeery long time.
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Oct 21, 2015  Student General Artist
aaah i seeeee and yeah i feel~ I have done those sculptures~ I made an Odin (pokemon) once~ It took forever~!!!
Reply
:iconlazareium:
Lazareium Featured By Owner Oct 21, 2015  Hobbyist Digital Artist
One Year. I've done many sculptures and mugs.

And yep, there's journal I made:
liisapoint3.deviantart.com/jou…
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconetrenelle: More from Etrenelle


More from DeviantArt



Details

Submitted on
October 21, 2015
Link
Thumb

Stats

Views
137
Favourites
2 (who?)
Comments
22
×