Shop Forum More Submit  Join Login
Royal Sakura Seth :: AT by Etrenelle Royal Sakura Seth :: AT by Etrenelle
Finally got my half done for my art trade with LoveIsPasPossible 
Oh god this bae was sooo much fun to draw~!!! Took a while to colour cause his colours are a lot darker than what I had but I still had heaps of fun drawing the bae~! >////< LoveIsPasPossible I hope you like the artwork as much as I do ^^
But seriously this bae is sooo gorgeous~!!!

Art by EternalMusic88
Seth owned by LoveIsPasPossible 
Add a Comment:
 
:iconscubagirlkb:
scubagirlKB Featured By Owner Jan 31, 2016  Hobbyist General Artist
This is so beautiful!!amazing job :)
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Jan 31, 2016  Student General Artist
Omg thank you~!!
Reply
:iconscubagirlkb:
scubagirlKB Featured By Owner Jan 31, 2016  Hobbyist General Artist
No problem!! :) You do great with traditional art! Keep up the great work! :)
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Jan 31, 2016  Student General Artist
*dies from the sweet comment* thank you i will~!!!

And thank you for the watch~!
Reply
:iconscubagirlkb:
scubagirlKB Featured By Owner Jan 31, 2016  Hobbyist General Artist
Aa no problem!! And no problem, you deserve it! Haha
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Jan 31, 2016  Student General Artist
*Dies*
Reply
:icondexbeau:
dexbeau Featured By Owner Nov 17, 2015  Hobbyist General Artist
//gasp



tis bootyfulllll
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Nov 17, 2015  Student General Artist
aaaaaaah thank you~!!!! >//////<
I was sooo proud of this one~!!!!
Reply
:icondexbeau:
dexbeau Featured By Owner Nov 17, 2015  Hobbyist General Artist
and it turned out so nice :33333
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Nov 17, 2015  Student General Artist
Aaaaaah yaaaasssss >//////<
I can't deal with it~!!! It is one of the works I am most proud of~!
Reply
:icondexbeau:
dexbeau Featured By Owner Nov 17, 2015  Hobbyist General Artist
I love the colors and how bold they appear! : ) 

you should certainly be proud~~
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Nov 17, 2015  Student General Artist
Homura Bowing Icon 
I am very thankful for your comment~ <3333
Reply
:icondexbeau:
dexbeau Featured By Owner Nov 17, 2015  Hobbyist General Artist
no problem //hug
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Nov 17, 2015  Student General Artist
*huggles*
Reply
:iconametty:
ametty Featured By Owner Sep 23, 2015  Student Digital Artist
you drew this up so nicely!
this is traditional work?
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Sep 23, 2015  Student General Artist
Eeek thank you~! >/////<
Yep it is a traditional work~

My school has taken away all my programs on my laptop so I can't draw any more digital work which makes me sooo sad but I still enjoy drawing my traditional works~ ^^
Reply
:iconametty:
ametty Featured By Owner Sep 23, 2015  Student Digital Artist
wow, you're really good at traditional!
I just went through your gallery and you're pretty good at digital too!

Well, that's kinda lame that happened. Drawing programs can be kinda expensive too.
Although, if you haven't heard about FireAlpaca, it should be free online! (unless your school doesn't want any other programs?)
I have it and used it a lot before I got Photoshop. 
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Sep 23, 2015  Student General Artist
Gosh that comment means soo much to me~!! Thank you so much for the compliment~!!! >/////<

Yeah that is the one I used before this Photoshop~
The only digital works I can do is my Dream Dears with the premade bases that I made before they took away the drawing abilities... *groans* it sucks but yeah~
I have a mac so some programs don't work for me but really I am just going to save up money to buy Photoshop again and also a new drawing tablet cause my school took that one as well ^^:;

For now my works will be all traditional except my Dream Dears which will be digital but that is the only thing that will digital from me now~ X9

But seriously thank you so much for the compliment~ 
Reply
:iconametty:
ametty Featured By Owner Sep 23, 2015  Student Digital Artist
You're welcome!!!

Why did they take everything away?
I hope you get to save up enough money for Photoshop and a tablet.
I would be pretty upset if I couldn't draw for more than a few weeks. X,D
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Sep 23, 2015  Student General Artist
Well the tablet was borrowed from them and cause I am graduating they took it back~ X9
and the photoshop program is something they gave to me as well but we paid for like over half of the program so i don't understand why they won't let me keep it.... *sighs* oh well~ 

I can still draw traditional though so I am okay~ 
I have basically gone through 5 different art books since they have done that to me and my mom has had to go out and buy me a new one lol~
Reply
:iconametty:
ametty Featured By Owner Sep 23, 2015  Student Digital Artist
aw man, that sucks. : <

That's good, haha. that would be me though,
going through so many sketch books.
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Sep 23, 2015  Student General Artist
haha yeah~ but I am still lucky to have gotten them for the time I did~
Most of my digital drawings were done with my trackpad and I didn't get my tablet until a loooooot later cause I didn't even know the option existed~

haha yeah lol~ I spend most of them groaning over small mistakes and starting a new page because of it..

i can't even use both sides of the sketch books because the black texta goes through the paper....
makes me sad but if I didn't go one drawing per a page then there would be black markings underneath the drawings ^^:;
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
September 23, 2015
Image Size
275 KB
Resolution
419×539
Link
Thumb

Stats

Views
105
Favourites
10 (who?)
Comments
28
Downloads
0

Camera Data

Make
SAMSUNG
Model
GT-S5830
Shutter Speed
1/15 second
Aperture
F/2.6
Focal Length
4 mm
ISO Speed
100
Date Taken
Sep 24, 2015, 10:59:03 AM
Software
Adobe Photoshop CS5.1 Macintosh
×