Shop Forum More Submit  Join Login
Iola :: MYO Plottie by Etrenelle Iola :: MYO Plottie by Etrenelle
MY MYO~!!! AAAAH FINAL MINUTES~!!!

haha okay cause I was frantic and did this super duper quickly to get this child approved so I didn't finish her description ^^

Iola is a Plottie and her subspecies is an Angie I will add the leaf marking later but when looking at the image the leaf marking would be placed on her right arm near her shoulder.

Plottie-Greenhouse are a closed species by MMXII 
Add a Comment:
 
:iconbright0809:
Bright0809 Featured By Owner Nov 29, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Ermahgerhd its so cute X3
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Nov 29, 2015  Student General Artist
Aaaaaaaw thank you~!!!! <3333
Reply
:iconbright0809:
Bright0809 Featured By Owner Nov 30, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Lol ur welcome X3 its just so cute
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Nov 30, 2015  Student General Artist
aaaaah >/////<
Reply
:iconbright0809:
Bright0809 Featured By Owner Nov 30, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Lol ^w^
Reply
:iconmitsutsumi:
MitsuTsumi Featured By Owner Nov 10, 2015  Hobbyist Digital Artist
Amg yay. Look at those hair curls.
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Nov 10, 2015  Student General Artist
hehe yesh the curls <33333
Reply
:iconmitsutsumi:
MitsuTsumi Featured By Owner Nov 10, 2015  Hobbyist Digital Artist
Oi could you link me to her color pallete? .3. and what plant is she? :iconlazeplz: 'Cause I might do some sketches of her later. :iconpapmingplz: If I can just stop being laze. :iconlazepoolplz:
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Nov 10, 2015  Student General Artist
okay I am gonna work on that now ^^

Also no idea if you wanna but would you like Razor (Wait forgot his new name) and Iola to become significant others to one another?
Reply
:iconmitsutsumi:
MitsuTsumi Featured By Owner Nov 10, 2015  Hobbyist Digital Artist
Not looking for anything but friendships right now. lol x'D 
Check his personality out here toyhou.se/211492.sora-kun
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Nov 10, 2015  Student General Artist
Haha no problem~!! ^^
I thought I would ask X9

Ooooh I like the personality <3333
I am a super fast reader X9

Oh and I saved your comment about the ibispaint X in a folder so that I know what it is called and everything ^^
But thank you sooo much for that info~~~~
Reply
:iconmitsutsumi:
MitsuTsumi Featured By Owner Nov 10, 2015  Hobbyist Digital Artist
lol np. o/
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Nov 10, 2015  Student General Artist
okay I am off to go do an exam wish me luck~!
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×

Featured in Collections




Details

Submitted on
November 9, 2015
Image Size
257 KB
Resolution
496×698
Link
Thumb

Stats

Views
167
Favourites
12 (who?)
Comments
15
Downloads
0
×