I'm S.A. I love gore! Thanks for looking.
This account is mainly used to post fanart because no one cares about original stuff lol 乁( ◔ ౪◔)ㄏ
Please check out my ongoing webcomic, Wingless, if you like my work:
http://www.winglesscomic.com
Let's be friends!
----
こんにちは、S.A.です。 絵を描くこととエログロが好き!
アメリカから来ました。 えと、日本語はちょっと悪い、も。。。 許してください!日本語を勉強します。
私のファンタジーウェブコミックは「Wingless」です。
(えいご、とちょっとグロ。)
よろしく! 友達になりましょう!