Shop Forum More Submit  Join Login
Edge of the Night by engridearty Edge of the Night by engridearty
Broughton Creek, NSW, Australia

Canon 350D
Date taken: Feb 19th '08
Add a Comment:
 
:iconkkart:
kkart Featured By Owner Mar 5, 2008  Professional Photographer
Just stunnig as always!
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Mar 6, 2008
Aww thanks :D I'm glad you like it :thanks:
Thankyou for the :+fav:
Reply
:iconkkart:
kkart Featured By Owner Mar 6, 2008  Professional Photographer
:) ANytime Erin!
Reply
:iconbunnyflying:
BunnyFlying Featured By Owner Mar 1, 2008
Pretty...
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Mar 1, 2008
Aww thankyou :D
Reply
:iconmzkate:
mzkate Featured By Owner Mar 1, 2008  Hobbyist Photographer
[link]
hope this is ok
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Mar 1, 2008
Oh cool thankyou Kate :D I really appreciate it :cuddle:
Reply
:iconfuriousxr:
Furiousxr Featured By Owner Feb 27, 2008
nice composition and colors
love the reflection as well
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Feb 27, 2008
Thanks Kirk :D Thankyou for the :+fav: and the kind comment, much appreciated :aww:
Reply
:iconfuriousxr:
Furiousxr Featured By Owner Feb 27, 2008
your welcome
Reply
:iconangelsflame:
angelsflame Featured By Owner Feb 25, 2008
I love the colors in the sky and the water :) :+fav:
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Feb 26, 2008
Thankyou very much :D I'm glad you like it and thx for the :+fav: :aww:
Reply
:iconkayandjay100:
kayandjay100 Featured By Owner Feb 24, 2008  Hobbyist Digital Artist
So beautiful! :rose: :) Coco
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Feb 25, 2008
Aww thanks heaps :D :aww:
Reply
:iconkayandjay100:
kayandjay100 Featured By Owner Feb 25, 2008  Hobbyist Digital Artist
You're most welcome! What part of Australia are you from? - I live in Melbourne. :) Coco
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Feb 25, 2008
I'm from NSW Coco. A place called Shoalhaven Heads, about two hrs south of Sydney :-)
Reply
:iconkayandjay100:
kayandjay100 Featured By Owner Feb 25, 2008  Hobbyist Digital Artist
Hi Erin!:wave: Nice to meet a fellow Aussie - your photography is wonderful! :D Coco
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Feb 25, 2008
Thanks heaps :D Nice to meet you also :-)
Reply
:iconkayandjay100:
kayandjay100 Featured By Owner Feb 25, 2008  Hobbyist Digital Artist
:blowkiss:
Reply
:iconerene:
erene Featured By Owner Feb 24, 2008
Wonderful capture!
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Feb 25, 2008
Thankyou very much :D
Reply
:iconerene:
erene Featured By Owner Feb 25, 2008
You are most welcome Erin!
Reply
:iconkrazykris86:
KrazyKris86 Featured By Owner Feb 22, 2008
Wonderful :clap:
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Feb 23, 2008
Thankyou Kris :D I appreciate it :aww:
Reply
:iconblueeyes0001:
Blueeyes0001 Featured By Owner Feb 21, 2008  Hobbyist Photographer
beautiful lighting! And shot!
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Feb 22, 2008
Aww thanks :D I'm glad you like my pic :hug: Thx for the :+fav:
Reply
:iconblueeyes0001:
Blueeyes0001 Featured By Owner Feb 25, 2008  Hobbyist Photographer
you're welcome!
Reply
:iconsignmeupscotty:
signmeupscotty Featured By Owner Feb 21, 2008  Hobbyist Photographer
Beautiful photo. Everything is in focus. The trees and their almost perfect reflection seem like a mirage. A nicely calm picture :).
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Feb 21, 2008
Thankyou :D I appreciate your kind comment :-) Thanks for the :+fav: :aww:
Reply
:icongeraldwinslow:
GeraldWinslow Featured By Owner Feb 20, 2008
You find so many great shots! :nod:
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Feb 21, 2008
Thanks Gerald :-) I wish I could find more shots in different places though lol
Thankyou for the :+fav: :aww:
Reply
:iconmy-shots:
my-shots Featured By Owner Feb 20, 2008
nice!!!!! :clap:
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Feb 21, 2008
Cool thanks for the clap and the :+fav: :D
Reply
:iconmy-shots:
my-shots Featured By Owner Feb 21, 2008
:hug::wave:
Reply
:iconjohn77:
John77 Featured By Owner Feb 20, 2008  Professional Photographer
Great shot! :D
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Feb 21, 2008
Thanks John :D Cool you like this shot :aww:
Thankyou for the :+fav: btw :-)
Reply
:iconangelbetty:
Angelbetty Featured By Owner Feb 20, 2008
great!!!
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Feb 21, 2008
Thanks Loly for the :+fav: I'm glad you like it :D
Reply
:iconloathsome-weasel:
loathsome-weasel Featured By Owner Feb 20, 2008  Professional Photographer
Beautiful sunset! :)
If I might suggest, though... it would perhaps look better cropped to remove the grass in the foreground (a little distracting) and straighten the horizon.
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Feb 21, 2008
Thanks Wesley :-) Thx for the suggestion :nod: I just wanted something in the foreground that's all lol
Reply
:iconyoshimetal:
YOSHIMETAL Featured By Owner Feb 20, 2008   Photographer
So Coool and calming, I wanna be there right now =D
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Feb 21, 2008
Thankyou Yousef :D That's kind of you to say :aww:
Reply
:iconkirliancamera:
KirlianCamera Featured By Owner Feb 20, 2008  Professional Photographer
I hate you Aussies with your ponds and lakes and all those great sunsets :shakefist: :P

Wonderful sunset :D
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Feb 21, 2008
lol Thanks Kozy :D Glad you like this pic and thx for the :+fav: According to wikipedia, it says Western Greece has many lakes and what about those pretty white buildings along the coast that Aussies don't have or get to see lol
Reply
:iconkirliancamera:
KirlianCamera Featured By Owner Feb 21, 2008  Professional Photographer
yeah we have like 2 lakes :P lol maybe 3 but far from where I am! lol

as for the white building on the islands!! well we have plenty of that but even Aussies see them when they come to Greece :P
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Feb 21, 2008
You got me back on that one lol :-)
Reply
:iconkirliancamera:
KirlianCamera Featured By Owner Feb 21, 2008  Professional Photographer
:backstab: :laughing:

:hug:
Reply
:iconcorvidae65:
Corvidae65 Featured By Owner Feb 20, 2008
:lmao:

B-b-b-but didja see the croc lurking by the waters edge? :sprint:
Reply
:iconengridearty:
engridearty Featured By Owner Feb 21, 2008
:laughing: You and your fear of crocs lol (shakes head) jks
Thanks for the :+fav: John :-)
Reply
:iconcorvidae65:
Corvidae65 Featured By Owner Feb 21, 2008
'S why I live in South Dakota :D Not a croc for many a-mile :giggle:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 20, 2008
Image Size
1.1 MB
Resolution
2304×3456
Thumb

Stats

Views
1,217
Favourites
64 (who?)
Comments
52