Shop Forum More Submit  Join Login
Joey pissed off after finals by Emo-Gothic-Seiya Joey pissed off after finals by Emo-Gothic-Seiya
This is a close up of Joey and its an old picture before Joey even dyed hair. Joey is also pissed of thats where the tital comes in and sorry if the eye is small i think thats whats messed up but it looks like Joey is glaring at you and I think its really good :D PLZ COMMENT! :D ^-^
Add a Comment:
 
:iconblondewolf2:
blondewolf2 Featured By Owner Sep 12, 2009  Hobbyist Traditional Artist
i pass them tooo!!
xDDD


thankiesssss
Reply
:iconemo-gothic-seiya:
Emo-Gothic-Seiya Featured By Owner Sep 13, 2009  Hobbyist General Artist
Awesome! teheh ^-^

Your welcome anytime. I dunno why but your pictures inspire me to draw. I am starting on my Yaoi manga :3 <3
Reply
:icontdwstalker:
TDWStalker Featured By Owner Aug 17, 2009
...I dun wanna die DX
Lmao. Awesome job! =D
Reply
:iconemo-gothic-seiya:
Emo-Gothic-Seiya Featured By Owner Aug 18, 2009  Hobbyist General Artist
ha ha ha ah ha haha nice!!! x3 Thankies i think i did better on this one ^-^ I think i have Joey fever cuz I'm addicted to drawing Joey O.O!! Oh well i love it :D ^0^
Reply
:icontdwstalker:
TDWStalker Featured By Owner Aug 18, 2009
LOL. Well Joeys a lucky girl then! *thumbs up* Keep those drawings coming! =3
Reply
:iconemo-gothic-seiya:
Emo-Gothic-Seiya Featured By Owner Aug 19, 2009  Hobbyist General Artist
I will whenever i can finds more that i canz draw, but other then that besides me carrying on that what has you been up to's?
Reply
:icontdwstalker:
TDWStalker Featured By Owner Aug 20, 2009
Awesome ;) Hmm...nothing much. Bombed with hw. Sucks ass. =.= Oh! And in art, im drawing an APPLE. How FUN is that? =.=
Reply
:iconemo-gothic-seiya:
Emo-Gothic-Seiya Featured By Owner Aug 20, 2009  Hobbyist General Artist
I know you feel in the bombed with hw thing. I am bombed with Math and it like really sucks. Thats awesome. I'm looking for more things to draw :D
Reply
:icontdwstalker:
TDWStalker Featured By Owner Aug 21, 2009
Lmao. yeah. rigged =/ Hehe =.= Try drawing an apple? xD
Reply
:iconemo-gothic-seiya:
Emo-Gothic-Seiya Featured By Owner Aug 21, 2009  Hobbyist General Artist
xD I could paint that in meh sleep!!! o.o hmmm Light eating a chip!!! xD
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
August 17, 2009
Image Size
527 KB
Resolution
1275×1695
Link
Thumb

Stats

Views
1,508
Favourites
3 (who?)
Comments
22

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.