Shop Forum More Submit  Join Login
KakaIru VS ItaKisa by emlan KakaIru VS ItaKisa by emlan
oh slashy <3
Add a Comment:
 
:icon04252001-luna:
04252001-Luna Featured By Owner Oct 9, 2013
Lol
Reply
:iconjessko2000:
JessKo2000 Featured By Owner Aug 8, 2013  Hobbyist General Artist
HaHaHa!!! I see what you did there XD
Reply
:icondeathachemist:
DEATHACHEMIST Featured By Owner Feb 14, 2013  Student Traditional Artist
He probably wasn't reffering to the shark....if you know what i mean :iconhurrhurrhurrplz:
Reply
:iconkatzenpfote99:
Katzenpfote99 Featured By Owner Oct 4, 2012
Haha very funny!! Good work :D
But where is Kisame? ;)
Reply
:iconkiarauciha:
KiaraUciha Featured By Owner Jun 25, 2012  Hobbyist General Artist
lol
Reply
:icondom32:
dom32 Featured By Owner Jun 25, 2012
thats what she said........
Reply
:iconchrissielowe:
ChrissieLowe Featured By Owner Mar 20, 2012  Hobbyist General Artist
Ha! I love it!
Reply
:iconaliendroid:
aliendroid Featured By Owner Jan 31, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:heart: enough said!
Reply
:icon19eroisme98:
19EroIsMe98 Featured By Owner Nov 25, 2011  Student Artist
I feel like going to the pool but it's cold and it's midnight
Reply
:iconimgonnagetglomped:
imgonnagetglomped Featured By Owner Sep 28, 2011  Hobbyist Artist
OOOH! now i get the joke!
Reply
:iconkali15:
Kali15 Featured By Owner Jul 8, 2011  Student Digital Artist
i love those pairing!
Reply
:icondakita:
Dakita Featured By Owner May 9, 2011  Student Digital Artist
I say KakaIta ahahah xD
Reply
:iconmiyabilovesgackt:
MiyabiLovesGackt Featured By Owner Apr 25, 2011
Oh NOOOOO he's sad!! T-T *pets Kakashi*
Reply
:iconminna9999:
Minna9999 Featured By Owner Mar 18, 2011
pfffft!
Reply
:iconthreedaysgracetard:
ThreeDaysGraceTard Featured By Owner Nov 2, 2010  Student General Artist
xD OMG I love it!!! So cute :3
Reply
:iconnot-think:
Not-Think Featured By Owner Oct 26, 2010  Hobbyist General Artist
This made me snicker.
Reply
:iconhyper-on-yaoi:
Hyper-on-Yaoi Featured By Owner Jul 5, 2010
AWW X3 thats so cute, i really love it!<3
Reply
:iconelerick08:
elerick08 Featured By Owner Jul 1, 2010
jajajaajajajajaajaja :wow:
Reply
:iconuchihasukai:
UchihaSukai Featured By Owner May 31, 2010
Kawaii!!!!!
Reply
:icontiggergirl68:
Tiggergirl68 Featured By Owner May 8, 2010
OMG I love it! :)
Reply
:iconkamiame:
KamiAme Featured By Owner Feb 1, 2010
XD Great!
Reply
:iconi-am-the-night-angel:
lmao xD That's is sooo cool! :):):)
I bet Iruka would totally kick Kisame's butt! XP
L love how childish Itachi looks though xD So cute :3
Reply
:iconxraiyax:
xRaiyax Featured By Owner Jan 8, 2010  Hobbyist General Artist
aw thats so cute x333
really nice idea
x33
Reply
:iconcujjo:
Cujjo Featured By Owner Dec 3, 2009  Hobbyist Digital Artist
Oh haha AWESOME! :D
But why do they make Iruka similar to a dolphin? I see that almost everywhere but dont see why...
Reply
:iconemlan:
emlan Featured By Owner Dec 3, 2009
Iruka means dolphin in japanese-! Kakashi is scarecrow.
Reply
:iconcujjo:
Cujjo Featured By Owner Dec 3, 2009  Hobbyist Digital Artist
Ah, that makes sense! :D
I thought about that but i couldnt find any translation.
But i did know that kakashi meant scarecrow. Thats just so funny, fits him perfect. ^^
Reply
:icontanithlipsky:
TanithLipsky Featured By Owner Nov 29, 2009
cool
Reply
:iconprism0467:
Prism0467 Featured By Owner Aug 2, 2009
LOL what the hell, lady?!
Reply
:iconakatsukitard95:
akatsukitard95 Featured By Owner Jul 14, 2009
XD i've never thought of that! Thats hilarious!!!!! :rofl:
Reply
:iconkisame-san-is-me:
Kisame-san-is-me Featured By Owner Jul 9, 2009
NICE! :D :D
Reply
:icondragonjadefire:
DragonJadefire Featured By Owner Jun 10, 2009   Photographer
Kakashi: Yeah, well mine can kill yours.
Reply
:iconsasorifangirl222:
SasoriFanGirl222 Featured By Owner Jun 1, 2009
OMJ so cute! Lol Ita-kun!
Reply
:icon500grapefruits:
500GRAPEFRUITS Featured By Owner May 3, 2009
lol. clever.
Reply
:iconkibahina4ever14523:
kibahina4ever14523 Featured By Owner Apr 24, 2009
Oh jeez
Reply
:iconpusasabaso:
pusasabaso Featured By Owner Jan 7, 2009
So true... And is it just me or was there another meaning to what Itachi just said? Something more perverted?
Reply
:iconjeriicho:
Jeriicho Featured By Owner Dec 25, 2008
Lawlz xP

Could I use this to make an LJ icon? Full credit would be given of course.
Reply
:iconemlan:
emlan Featured By Owner Dec 27, 2008
Sure thing!
Reply
:iconjeriicho:
Jeriicho Featured By Owner Dec 27, 2008
Thanks!
Reply
:icongrendels-glof:
Grendels-glof Featured By Owner Oct 14, 2008
So true. But does that mean Itachi's compensating for something?

Great work!
Reply
:iconoxfrostxo:
oXFrostXo Featured By Owner Aug 11, 2008  Hobbyist Traditional Artist
So you're the one who drew this! I've seen this in so many Youtube vids, lol.
Reply
:iconlostsanityreturned:
lostsanityreturned Featured By Owner Jul 24, 2008
that is so awesome... although I wish there had been more interaction between kakashi and itachi like this...

I just wait for kissami to jump out and ask itachi to hold him too :P
Reply
:iconkrazoaspirit:
krazoaspirit Featured By Owner Jun 17, 2008
lol this is so cute! nice job
Reply
:iconladyhanyou:
LadyHanyou Featured By Owner May 15, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Kashi: That may be but mine's cuter!!!!!

LadyHanyou: Kashi wins this fight!!!!! ^^
Reply
:iconirukaluv101:
IrukaLuv101 Featured By Owner May 13, 2008
Can't stop laughing!!! Must breath....lol
Reply
:icontoontwins:
ToonTwins Featured By Owner May 6, 2008  Hobbyist Digital Artist
Very cute :hug:
Reply
:icondeidara4eva:
Deidara4eva Featured By Owner Apr 19, 2008
XDDD LOL. Nice..! Perverted on so many levels.
Reply
:iconkitsura-of-the-leaf:
Kitsura-of-the-leaf Featured By Owner Mar 11, 2008
Small things ARE more beautiful. I would like to see Iruka and Kisame square off like that after what itachi said about kakashi's stuffie being small.
Reply
:iconsora-mito:
Sora-Mito Featured By Owner Feb 17, 2008  Student General Artist
Aww ... Itachi is so wrong ! As they say small things are more beautifull ! <3 ^^

Funny pic :D
Reply
:iconnajomie-chan:
Najomie-chan Featured By Owner Feb 4, 2008
I fell of my chair XD
Reply
:iconsadie-grace:
Sadie-Grace Featured By Owner Jan 9, 2008
Bwahahaha, perfect!

*favourited*
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 6, 2004
Image Size
115 KB
Resolution
421×370
Link
Thumb

Stats

Views
39,427
Favourites
1,538 (who?)
Comments
265
Downloads
11,173
×