Shop Forum More Submit  Join Login
Rogue Skies: Round 1 pg 9-12 by Ekuneshiel Rogue Skies: Round 1 pg 9-12 by Ekuneshiel
Yeah! Done!

CREDITS!

Cecil and Ellis are © :iconinknpaper:
Genesis and the Empyrean are © :iconrogue-skies:
Mikka, Arkady, Djin, Luriel, and the Sweet Saint Nadia are © :iconekuneshiel:

Hope you all enjoyed! Hope I'll be entertaining you further with round two! Cheers!

[EDIT] Spelling! :shakefist:
Add a Comment:
 
:iconbilious:
Bilious Featured By Owner Oct 14, 2008  Professional General Artist
Aww I forgot to comment on this D:<<< FFF I really love how clean your linearts are- do you ink digitally? :3 Horray happy ending!! Totally dug it! Best of luck! Hope to catch you in the skies >:3
Reply
:iconekuneshiel:
Ekuneshiel Featured By Owner Oct 14, 2008  Professional Digital Artist
I do in fact ink digitally. I used to do it in Flash because the brush tool is so damn great, and then export to an EPS. Fortunately, I figured out how to get a similar effect using a Photoshop action I programmed. YAY!
Reply
:iconbilious:
Bilious Featured By Owner Oct 14, 2008  Professional General Artist
oh, that smoothing action! XD I find I really stink at digital inking. Give me a brush and ink or a micron and I'm much more fluid XD I'm jealous of people who can get nice clean lines like you!
Reply
:iconekuneshiel:
Ekuneshiel Featured By Owner Oct 14, 2008  Professional Digital Artist
It's really only because of the action. Check out some of my older work if you wanna see some gnarly jaggy lines! :noes:
Reply
:iconrentabby:
rentabby Featured By Owner Oct 11, 2008
D'aaaaw~! :heart: Happy ending. 8|

The first four panels are my favorite. You do profiles extraordinarily well.
Reply
:iconekuneshiel:
Ekuneshiel Featured By Owner Oct 12, 2008  Professional Digital Artist
Hehe, thank you. I'm a sucker for happy endings. :D
Reply
:iconbezzalair:
bezzalair Featured By Owner Oct 10, 2008
haha, woo! I read both and I liked it! ^^ *is still jealous of awesome clothing* again, I love how you draw mikkas hair. ^^ Ooo~! and the bottom picture is the bomb! I love how you drew the food and scenery. nicely done!
Reply
:iconekuneshiel:
Ekuneshiel Featured By Owner Oct 10, 2008  Professional Digital Artist
Why thank you, miss Bessy. :bow:

That last panel was super fun to do.
Reply
:iconjonshot:
JonShot Featured By Owner Oct 9, 2008
You Rocks mate! Anther cliche scene but I like it very much :)
Reply
:iconekuneshiel:
Ekuneshiel Featured By Owner Oct 9, 2008  Professional Digital Artist
I love cliches. They're fun and often accurate. =P
Reply
:iconjonshot:
JonShot Featured By Owner Oct 10, 2008
Yeah those characters would most probably did a cliche things. It is much better than when someone does anything original what is out of character.
Reply
:iconliamous:
Liamous Featured By Owner Oct 9, 2008
Cute couple? check
Nifty fight scene? check
happy fluffy ending with FOOD? Check!

:) Excellent job!

Your lineart all throughout this comic just blew me away, it's so clean!
Reply
:iconekuneshiel:
Ekuneshiel Featured By Owner Oct 9, 2008  Professional Digital Artist
Haha, thanks! There's a kickass cover on the way too, so don't forget that! :D

And thank God for Photoshop actions. It's how I get my linework so fresh and so clean clean. =P
Reply
:iconliamous:
Liamous Featured By Owner Oct 9, 2008
oh really? You'll have to share your secret sometime.
Reply
:iconekuneshiel:
Ekuneshiel Featured By Owner Oct 9, 2008  Professional Digital Artist
I just might. =P I do so love secrets though!
Reply
:iconliamous:
Liamous Featured By Owner Oct 9, 2008
Don't make us bribe you with e-cookies now...
Reply
:iconekuneshiel:
Ekuneshiel Featured By Owner Oct 9, 2008  Professional Digital Artist
Hmmm... your promise of cookies sweetens the deal. I may have to reveal my uber-delicious Photoshop actions. :D
Reply
:iconliamous:
Liamous Featured By Owner Oct 9, 2008
A tutorial would be mighty appreciated! <3
Reply
:iconekuneshiel:
Ekuneshiel Featured By Owner Oct 9, 2008  Professional Digital Artist
Actually, it's something I learned from :iconzeurel:'s tutorial. It's pretty nifty. Here's a [link] for ya! :D
Reply
(1 Reply)
:iconsonopants:
sonopants Featured By Owner Oct 9, 2008
You sir, are awesome. Wonderful inking throughout the whole thing, and the happy ending really makes me grin :D
Reply
:iconekuneshiel:
Ekuneshiel Featured By Owner Oct 9, 2008  Professional Digital Artist
I'm such a sucker for happy endings. :D
Reply
:iconhammerthane:
Hammerthane Featured By Owner Oct 8, 2008  Hobbyist General Artist
sweet. Great final panal. Here's to much more Steampunked Mikka and your awesome talent.
Reply
:iconekuneshiel:
Ekuneshiel Featured By Owner Oct 9, 2008  Professional Digital Artist
Cheers! :beer:
Reply
:iconnerinokukai:
NerinokuKai Featured By Owner Oct 8, 2008  Hobbyist Digital Artist
FFFFFFFFFFFFFFFFFreakin' awesome. Damn. You're RS' comic juggernaut.

:iconheaddeskplz:
Reply
:iconekuneshiel:
Ekuneshiel Featured By Owner Oct 8, 2008  Professional Digital Artist
Hahaha. Thanks buddeh. I don't know if I'd call myself a juggernaut though. =P
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 8, 2008
Image Size
1.5 MB
Resolution
720×4320
Link
Thumb

Stats

Views
1,155
Favourites
9 (who?)
Comments
26