ekormekolindo's avatar

Break Free

116 24 1K (1 Today)
By ekormekolindo   |   
Published:
Recently *Shira--hime, *Chiaroscuro-Ink, and I have been using that 100 Theme challange going around. We randomly choose a number and look up the theme for that number. Then we have to draw it. This one: Breaking Free.

Gasp... is this unusual for me, I know. I usually try to remain neutral on pairings and accept what is cannon but... it is so cute, and I couldn't resist...

Markers!!! I got some!!! They are awesome. This was my test piece. I really like them but I know I have a lot to learn. Definitely use cardstock so it doesn't bleed. O_o This was, thankfully, cardstock.

Bleach © Kubo Tite
Commission a piece like this.
Image size
850x850px 507.49 KB
Comments24
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
miiamidbluNiteStar's avatar
really cute <3
ekormekolindo's avatar
ekormekolindoHobbyist General Artist
Thank you! ^_^
Lyhime's avatar
so sweet!
ekormekolindo's avatar
ekormekolindoHobbyist General Artist
I'd agree. ^_^
moonlitinuyasha1985's avatar
That is so cute!:love:
Chiaroscuro-Ink's avatar
Chiaroscuro-Ink Traditional Artist
Such a good picture!!!! The markers don't even look like markers. So, yes, props. :w00t: And a fav.
They're so cute together. ^.^
ekormekolindo's avatar
ekormekolindoHobbyist General Artist
Yay! Thankies! They are so cute! Wonder when she will make the effort to try the kiss again? Maybe a sneak "attack" would work better. You know, spur of the moment so you can't think about it. :XD:
Chiaroscuro-Ink's avatar
Chiaroscuro-Ink Traditional Artist
Yeah...I'm pretty sure that's the only way that could happen. :giggle: And she should try it when he's not sleeping, either. =P
BellSeashell's avatar
BellSeashellProfessional General Artist
Awwwww, so sweet. ^^

Wow, amazing colors! What kind of markers are those? oO
ekormekolindo's avatar
ekormekolindoHobbyist General Artist
Thank you! The markers are Prismacolor markers. They are cheaper than Copics and well, they are still expensive enough. I don't have many so I have to work with the ones that I have. That means, overlaying different colors to get some results. But I still enjoy working with them. :)
BellSeashell's avatar
BellSeashellProfessional General Artist
Ooh, sounds good. Actually, I haven't used markers ever since I discovered Gimp and later Photoshop. xD; I keep trying to practice with pencils, though. Pencils are fun. ^^
ekormekolindo's avatar
ekormekolindoHobbyist General Artist
Pencils are way fun too. I have a lot more options with my pencils than I do markers. They are cheaper. :P
Alpha621's avatar
Alpha621Student General Artist
Ha, one of my favorite couples in Bleach :D (although I also like RukiaxIchigo; yeah, can't decide XP )! Great job :) !
ekormekolindo's avatar
ekormekolindoHobbyist General Artist
LOL! My friend is in the same boat. But thank you!

I think RenjixRukia is cute too. >_>
Alpha621's avatar
Alpha621Student General Artist
Haha, that's another couple I like =P (I forgot about that one XP ).
HiddenSecrets831's avatar
I'm not a fan of this pairing but the art is very sweet! Good job n_n
ekormekolindo's avatar
ekormekolindoHobbyist General Artist
Why thank you! Yeah, I realize that I am part of a minority when it comes to this pairing but that is ok. Everyone has their own preferences. ^_^
HiddenSecrets831's avatar
You're welcome :hug: You know I thought Ichihime was a really popular pairing because it happened in the series >_>.
ekormekolindo's avatar
ekormekolindoHobbyist General Artist
No, believe it or not. I thought the same but the more I looked around and actually paid attention to pairings, the more I came to realize the truth. So many people actually hate Orihime, and I do not use that word lightly. Ichiruki is by far the most popular. ^_^
HiddenSecrets831's avatar
Hmmm... I'm a ichiruki fan ^_^ but I certainly don't hate Orihime >_> She's so adorable ♥ I wonder why they hate her? People usually love anime charactes with the bubbily personality... Maybe because she gets in the way of other pairings... Although if that was the case, you could always pair her up with someone else.
ekormekolindo's avatar
ekormekolindoHobbyist General Artist
Nice! That is ok! I honestly think RenRuki is so cute. But I think that IchiRuki is still pretty cute. Basically, I accept what the mangaka chooses but he hasn't set what really is cannon yet. ^_^

Yeah, I really don't know why people hate her. Kinda interesting cause I am a lot like her in personality (it is almost scary), so I wonder if people would hate me... Anyway, to hate someone who gets "in the way" of pairings seems kinda low, ya know? I mean, yeah, you can pair her with someone else. There are other pairings, or just get creative. :P But yeah, there are even "hate" clubs against Orihime here on dA.
HiddenSecrets831's avatar
There are hate clubs! No way! That's too mean! (I wouldn't think you would actually be able to do that >_> ) And yes, it is EXTREMELY low to hate someone because they get in the way of their own pairing but some people do actually do that. T_T I think I will join a Orihime fan club now :D
ekormekolindo's avatar
ekormekolindoHobbyist General Artist
Haha! Yeah, she does need more love. Poor thing. :XD:

Randomness: I love your icon. ^_^
View all replies
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In