Shop Forum More Submit  Join Login
Male Velociraptor Nublarensis. by ebelesaurus Male Velociraptor Nublarensis. by ebelesaurus
also for the game project
Add a Comment:
 
:icontheoprah:
TheOprah Featured By Owner Dec 25, 2012  Professional General Artist
VELOCIRAPTORRRRRRRR RAAAAAAAAAWWWWWWRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Reply
:iconebelesaurus:
ebelesaurus Featured By Owner Dec 25, 2012   Digital Artist
lol. merry xmas
Reply
:iconchild-of-hades:
Child-Of-Hades Featured By Owner Apr 5, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I love the markings and color!
Reply
:iconebelesaurus:
ebelesaurus Featured By Owner Aug 1, 2012   Digital Artist
hanks man
Reply
:iconmasonday:
masonday Featured By Owner Jul 9, 2011
Cool!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconwolfgirl1515:
wolfgirl1515 Featured By Owner Jan 1, 2011
:star: :star: :star: :star: :star: 5/5
Simply amazing.
I adore raptors, so this is an instant fave! :D:+fav:
Reply
:iconbubotuberpuss:
bubotuberpuss Featured By Owner Dec 31, 2010
sorry I just rewatched the first movie and i noticed the tiger pattern.:stupidme:
Reply
:iconedwardx1:
EdwardX1 Featured By Owner Dec 14, 2010  Student Traditional Artist
cool!

i cant believe i hadn't faved this yet but i saw you working hard on it along time ago
Reply
:iconbubotuberpuss:
bubotuberpuss Featured By Owner Dec 14, 2010
hmmm. i thought that both sexes of V. nublariensis were greyish brown.
Reply
:iconkylesnibblebutt:
KyleSnibblebutt Featured By Owner Dec 10, 2010
Lol I have a statue with the same coloring. It's based from the novel.
Reply
:iconautoterminator:
Autoterminator Featured By Owner Aug 1, 2010  Hobbyist General Artist
SQUEEEE!!! HE LOOKS SOOO AWESOME!!!
:D :D :D!!!!
this is going strait to my favorites.
Reply
:iconebelesaurus:
ebelesaurus Featured By Owner Oct 30, 2010   Digital Artist
thanks!!! glad you like it!!!!
Reply
:iconenigmal-insanity:
enigmal-insanity Featured By Owner Jul 31, 2010  Student General Artist
looks just like talon from primal rage :D
Reply
:iconebelesaurus:
ebelesaurus Featured By Owner Oct 30, 2010   Digital Artist
yeah!!!!! they copied jp2's raptor design!!!
Reply
:iconlimeraptor:
LimeRaptor Featured By Owner Jul 31, 2010
your arts is so great.
Reply
:iconebelesaurus:
ebelesaurus Featured By Owner Oct 30, 2010   Digital Artist
thanks!!!!!!
Reply
:iconlimeraptor:
LimeRaptor Featured By Owner Oct 30, 2010
Always <3
Reply
:iconkoumori-jin:
Koumori-Jin Featured By Owner Jul 26, 2010
Nice work, very tiger like which fits in good with a raptor. Btw, im in love with your icon
Reply
:iconebelesaurus:
ebelesaurus Featured By Owner Oct 30, 2010   Digital Artist
thanks, and thanks again!!!!!!!!!
Reply
:iconanimallovergemgem:
animallovergemgem Featured By Owner Jul 24, 2010
oh wow, amazing. your realy cutting yourself out!
this new colouring is really amazing
im glad to see your getting lots of views on your art, yu really deserve all of the support and veiws your gettin cause your art rules so much!
your getting alot more views than me haha
keep it up
Reply
:iconebelesaurus:
ebelesaurus Featured By Owner Oct 30, 2010   Digital Artist
thanks!!!! i have alot of new coloured pencil works if you wanna come check it out.......
Reply
:icondragon-warrior-682:
Dragon-Warrior-682 Featured By Owner Jul 24, 2010
Awesome colors, I loved the stripes :D
Reply
:iconebelesaurus:
ebelesaurus Featured By Owner Nov 19, 2010   Digital Artist
thanks
Reply
:iconrestrainedraptor:
RestrainedRaptor Featured By Owner Jul 24, 2010   Digital Artist
You've gotta love tiger skin markings on velociraptors. =) It's lovely to see some colored work from you!
Reply
:iconebelesaurus:
ebelesaurus Featured By Owner Nov 19, 2010   Digital Artist
yeah!!!! well you can thank jurassic park!!!
Reply
:iconangelasdawn:
angelasdawn Featured By Owner Jul 22, 2010
Don't eats me! :noes:
Reply
:iconebelesaurus:
ebelesaurus Featured By Owner Nov 19, 2010   Digital Artist
ok
Reply
:iconiguana-teteia:
Iguana-Teteia Featured By Owner Jul 21, 2010
This is AMAZING! I love it!! *.*
Reply
:iconebelesaurus:
ebelesaurus Featured By Owner Nov 19, 2010   Digital Artist
thanks!!!!! nice avatar btw
Reply
:iconiguana-teteia:
Iguana-Teteia Featured By Owner Nov 19, 2010
hhaha thanks!
Reply
:iconcryptidsaurian:
cryptidsaurian Featured By Owner Jul 19, 2010  Hobbyist Traditional Artist
holy crap, what did you use to color it ,it's amazing!
Reply
:iconebelesaurus:
ebelesaurus Featured By Owner Aug 17, 2010   Digital Artist
i used water colours. i hope jakub likes the art i did for his game?
Reply
:iconcryptidsaurian:
cryptidsaurian Featured By Owner Aug 17, 2010  Hobbyist Traditional Artist
ok, oh ya trust me, jakub likes them ;)
Reply
:iconjurassicpark190:
JurassicPark190 Featured By Owner Jul 18, 2010  Student Writer
Awesome, you colored one! :heart: Your art rules so hard. :la:
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
July 18, 2010
Image Size
1.4 MB
Resolution
3507×2481
Link
Thumb

Stats

Views
15,429
Favourites
125 (who?)
Comments
34
Downloads
4,927