druihd's avatar

Druihd ID

By druihd
11 Favourites
63 Comments
11K Views
Yeah, cheesy pose, but it shows off my hair....
IMAGE DETAILS
Image size
360x235px 59.67 KB
Published:
© 2003 - 2020 druihd
Comments63
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
SangoMirokuShipper's avatar
SangoMirokuShipperHobbyist Writer
You and I could be sisters.We have the exact same interests and dislikes!
landra15's avatar
landra15Hobbyist Traditional Artist
you're very pretty. with that pose you could be a model.
DannyXSam1999's avatar
wow!! youre lovely!!
fore-cite's avatar
fore-citeStudent Digital Artist
your really pretty. and i wish i had as long of hair as you! how'd you get it that long?
rin08's avatar
You're so pretty.
'^^ And I grew up looking at your Inuyasha drawings. ><
Eelio's avatar
Wow. That's an awful lot of hair. Can I have it?
Honest-Beauty's avatar
love your hair! i really wish i could have my hair be that long. mine's only to the bottom of my shoulder blades. (but two years ago, it was about an inch-inch and a half long all over) ah i'm evious!. but it probably give your neck heck sometimes. oh well, gotta love the long curly hair anyway!
katarakitty223's avatar
i wish my hair was as long as that, and i hate the same things u do...weird
cutieloli's avatar
cutieloliHobbyist Digital Artist
I don't like diamonds either after seeing that movie BLOOD DIAMOND that is a sad show!!!!
cutieloli's avatar
cutieloliHobbyist Digital Artist
I don't like diamonds either after seeing that movie BLOOD DIAMOND that is a sad show!!!!
Jasmin16's avatar
whoa...my hairs kinda like trisha elrics...man i love my hair...i agree with yrmomma!!!! chocolates a girls best frewn!!!
KiTSUNEMAGiC1's avatar
KiTSUNEMAGiC1Hobbyist General Artist
The pose isn't cheesey! I do poses like that all the time! Not that I'm a model or anything, I just have a myspace! lol You don't like bellybuttons? Never heard that one before...
InusDemoness's avatar
You're very pretty, but why you no like AC's???
MissTeak's avatar
MissTeakHobbyist General Artist
ha i have long hair lol...mine used to be amazing and i took it for granted it used to hung just past my butt and it was all different shades of blonde..but i did one of the most regrettable choices and cut it three years ago to just below my shoulders...but hey its back now :) Its just to my hips now...lol...i love long hair...im surprised so many people are against it...*sigh*
aphrodi's avatar
yay for hating bananas!
Ed-FMA-lover's avatar
Ed-FMA-loverStudent Digital Artist
^^ wow your pritty
and i love your art
plus i like long hair on guys too ^^
plumpener's avatar
plumpener Photographer
I think it is a lovely pose!
0-o--emm's avatar
I like long hair on guys too :excited: i think ive been watching a bit too much inuyasha xP anywaysss your artwork is verrrry verrry good ..!
HeroesDaughter's avatar
HeroesDaughterHobbyist General Artist
Wow, you look very beautiful.

You haver your hair a little longer than me ;) .
Tears0fShad0w's avatar
ur so BEAUTIFUL!!! ugh... i wish i was that pretty...
Sei-Jin's avatar
First thing I do is look at your name and HOLY SH*T!!!:wtf:
:jawdrop:
You have the same name as me! And hair as long as me, :omg:.
Weird....
Wuv your art work by the way, most are a definite :+fav:
:bye:
BloodyAngelus's avatar
hello babe! ;)
Pick me! I've got long hair! :D well, to my shoulders anyway.....
usagisailormoon20's avatar
Its nice to see who is behind these beautiful drawings :aww: and you look so sweet
BySesshomarusGrace's avatar
BySesshomarusGraceHobbyist General Artist
Wow! You're really beautiful...and you have such beautiful work as well!
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In