Deviation Actions

doubleleaf's avatar

Makarov

By
Commission for :iconrenegad3spectre: Makarov from Call of Duty series.

I'll start taking new commission requests within few days. If you're interested please read the details on my top page, bottom left and be ready to send in the form :) I'll mention in my gallery and my journal when I open so please keep an eye on the updates. Thanks! :)
Image details
Image size
815x1000px 742.91 KB
Published:
© 2014 - 2021 doubleleaf
Comments57
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
GOTHAMKNIGHT12's avatar
I didn't know Makarov had heterochromia.
IronSavonarola's avatar
У вас шикарный стиль! Макаров шикарен. Надеюсь вы будете рисовать и других персонажев из Call of Duty: например Джона МакТавиша или Саймона Райли.
fluff-lynn's avatar
that Cullen-like scar
tsumefan2's avatar
he looks like castiallnos from the evil within
Awom's avatar
no castellanos looks different. And he has long hair
tsumefan2's avatar
he looks like the guy from the evil within
AlExAnDrUMaRiAn's avatar
He may be evil but damn he looks HOT.
MrJuniorer's avatar
Freakin' gorgeous!!!! Oh my god!!!! 😍😍😍😍😍😍
WWrite's avatar
Oh my, you are capable of melting people's brains. You draw many sexy characters, and this one is a sexy terrorist... That's heavy. And astonishing.
ElLorenzana's avatar
So, you make a sexy fanart to the murder who killed thousands of people in an airport and after that kill you? Ok...
GOTHAMKNIGHT12's avatar
Are you that fucking dense or stupid to realize that it's a fictional character?
Catherine-Wongraven's avatar
lol funny to read this comment from the one with Joker as a userpic =)
Makarov is hot as f*ck, just deal with it)
Vilenfident's avatar
Damn, he's hot :0
UnbeatableWarrior's avatar
Dang, I ooooove this style when it comes to draw humans! It's not overly-realistic, nor overly-cartoonish. The shading is rally cool in my taste, and I just realised that Makarov has a scar on his mouth. And talk about nice anatomy! It almost looks like Makarov himself. Oh boy 8D

Keep on going! Looking forward for more of your art :iconthumbsupplz:
RantingArtist's avatar
Love your art style, its the kind I wish I could do. I really wanna do or get an image done for my new Outlast youtube series but it seems all the commissioners who do the art style I love are either cash only or closed atm :/
xFireGatezx's avatar
Now that is one sexy Russian man.....
LittlMissBitterSweet's avatar
Dat Vest...

MADE HIM HOT!!!
SSniperWolf's avatar
Damn, I love men in classical costumes soo much
yes .. typical russian badass, heal yeah ;) (Wink) 
WhatIsGameNight's avatar
Wait just one minute... Makarov had different coloured eyes? I never noticed that... 
LuvRobinz's avatar
He kind of looks like John Ross from Dallas, even has the exact same eyes with the one blue and green thing :) Just different hair! 
CalliopeCloudCat's avatar
I've always liked his hair :heart:
Awesome pic btw
avgrunnen's avatar
jhxhcjhhfgdfgjkljhgfdrresdfgyhujikijuytredrftgyhujiklpokiuytredsdrfghjklokiuytrdftyghuijokploiuytrfdtfyguhijk
ure like a god
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In