Shop Forum More Submit  Join Login
How to Speak Australian by Doodleholic How to Speak Australian by Doodleholic
Sesshoumaru's doing it wrong. Just a silly little idea I had for :iconsesskag:'s Around the World contest. Pardon the shoddily-thrown-togetherness.

Cast in order of appearance: Crocodile Dundee, Crocodile, Kangaroo from Ze End of Ze World, Sesshoumaru, and Kagome.

Materials: Photoshop CS5, Comic Life 2

Foliage Brushes (Sesshy's shirt): Here
Add a Comment:
 
:iconangela808:
angela808 Featured By Owner Jan 16, 2014  Hobbyist Artist
LOL love this it's so funny 
Reply
:iconangel-dust-ryuuki:
Angel-Dust-Ryuuki Featured By Owner Jun 6, 2013  Hobbyist General Artist
I would like to inform you that you were featured in our June section for the ocean theme in :iconbeyondinuyashacanon: Thank you for making such wonderful work! If you wish to see the feature it’s here: [link] =)
Reply
:iconrurounigemini83:
RurouniGemini83 Featured By Owner Apr 11, 2013
Honestly, the first thought to cross my mind when I saw the man with the crocodile was that Inu-Taisho was face-to-face with Steve Irwin.... ^ ^;;;;;;; (RIP Steve! )

It wasn't until I got a closer look that I realized who you really had in this, lol!

But this is still fantastic! :D
Reply
:iconartistictee:
ArtisticTee Featured By Owner Feb 18, 2013
Ohmygosh! That's awesome! Hahaha just. So. Awesome. :D
Reply
:iconagathamalady:
AgathaMalady Featured By Owner Feb 11, 2012
F***ing kangaroos
Reply
:iconwarwolfgirl:
warwolfgirl Featured By Owner Dec 15, 2011  Hobbyist General Artist
lol, the australian here laughs at this. This is how people at my dads work greet each other (University: Charles Sturt) That make the lol, thens its like 'Nut b'd mate! How are you Mate?' mate mate mate....
Reply
:iconlovablexinu:
lovableXinu Featured By Owner Sep 30, 2011
hahahaha
Reply
:iconkt-silver:
KT-Silver Featured By Owner Aug 27, 2011
Too funny!
Reply
:iconkagome678:
kagome678 Featured By Owner Aug 26, 2011
lol!! :lmao:
Reply
:iconnekolover94:
nekolover94 Featured By Owner Aug 26, 2011
Crocodile Dundee!!!:rofl: he looks a pit too young here..(what eva!) And i know that it was him!X'D
Reply
:iconlolipooplolita:
LoliPoopLolita Featured By Owner Aug 4, 2011
Good (^-^)
Reply
:iconaje56:
AJE56 Featured By Owner Aug 1, 2011
Love it.
Reply
:iconsugar0o:
sugar0o Featured By Owner Jul 29, 2011  Hobbyist Artist
Congratulations! You were nominated for a Dokuga Award! Your nomination can be found here: [link] and your banner here: [link]

If you haven't had the chance to read some of these wonderful fictions, or view the art, then please if you have the time do so. Voting for this quarter will begin: Friday, August 05, 2011 and will end: Thursday, August 18, 2011 at midnight.
Reply
:iconele-sama:
Ele-sama Featured By Owner Jul 13, 2011  Student Artist
rofl!!! love this funneh!
Reply
:icondoodleholic:
Doodleholic Featured By Owner Jul 13, 2011  Hobbyist General Artist
:B
Reply
:icondarksideof-the-moon:
DaRkSiDeOf-ThE-mOon Featured By Owner Jul 12, 2011
I'm sure someone else has already said so but this is pure genius :D seriously this made my day....too funny.....:D
Reply
:icondoodleholic:
Doodleholic Featured By Owner Jul 12, 2011  Hobbyist General Artist
:icongrin--plz: I live to give funnies.
Reply
:iconhanyou-from-hell:
Hanyou-from-hell Featured By Owner Jun 16, 2011  Hobbyist General Artist
You're doing it wrong...CRIKEY! XD Very nice, great idea XD
Reply
:icondoodleholic:
Doodleholic Featured By Owner Jun 17, 2011  Hobbyist General Artist
Bwahaha cultural connotations. >:D
Reply
:iconhanyou-from-hell:
Hanyou-from-hell Featured By Owner Jun 17, 2011  Hobbyist General Artist
:D Absolutely >:3 lol
Reply
:iconsoulsrevenge:
soulsrevenge Featured By Owner Jun 14, 2011
... You just made my day

XD!!
Reply
:icondoodleholic:
Doodleholic Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist General Artist
:3 Yay!
Reply
:icontamamiko:
Tamamiko Featured By Owner Jun 9, 2011
Nice
Reply
:icondoodleholic:
Doodleholic Featured By Owner Jun 9, 2011  Hobbyist General Artist
:B
Reply
:icontamamiko:
Tamamiko Featured By Owner Jun 11, 2011
:D
Reply
:icontamamiko:
Tamamiko Featured By Owner Jun 9, 2011
P.S. I like his shirt.
Reply
:iconakatsukigirl01:
AkatsukiGirl01 Featured By Owner Jun 5, 2011  Student General Artist
lol i likie
Reply
:icondoodleholic:
Doodleholic Featured By Owner Jun 6, 2011  Hobbyist General Artist
Thank you!
Reply
:iconqueentacocat:
QueenTacocat Featured By Owner Jun 4, 2011  Hobbyist Digital Artist
This is hilarious xD
I'm Australian, which makes it even more funny to me xDD
Crocodile Dundee FTW
Reply
:icondoodleholic:
Doodleholic Featured By Owner Jun 6, 2011  Hobbyist General Artist
Thanks! XD
Reply
:iconqueentacocat:
QueenTacocat Featured By Owner Jun 6, 2011  Hobbyist Digital Artist
You're welcome, my friend :3
Reply
:iconshinjuuki:
Shinjuuki Featured By Owner Jun 2, 2011
:rofl:!
Reply
:icondoodleholic:
Doodleholic Featured By Owner Jun 2, 2011  Hobbyist General Artist
:iconhurrplz:
Reply
:icondarunian:
Darunian Featured By Owner May 30, 2011
This is genius. Mick Dundee is the man. I love how he walks with that crocodile. xD
Reply
:icondoodleholic:
Doodleholic Featured By Owner May 30, 2011  Hobbyist General Artist
Thanks! xD And of course! How else will everyone know what he does if he doesn't take the crocs out for a stroll once in a while. :B
Reply
:iconbluecross123:
BlueCross123 Featured By Owner May 30, 2011  Hobbyist Photographer
hahahahahaha XD Mister Crocodile Dundee is the best XD
Reply
:icondoodleholic:
Doodleholic Featured By Owner May 30, 2011  Hobbyist General Artist
I agree. :icontardnessplz:
Reply
:iconbluecross123:
BlueCross123 Featured By Owner May 30, 2011  Hobbyist Photographer
:D
Reply
:iconkunai-of-the-sand:
kunai-of-the-sand Featured By Owner May 29, 2011  Hobbyist Digital Artist
xD
Reply
:icondoodleholic:
Doodleholic Featured By Owner May 30, 2011  Hobbyist General Artist
:iconimhappiestplz:
Reply
:iconlord-sithis:
Lord-Sithis Featured By Owner May 29, 2011
we do have such weird slang don't we? Though I don't think many say it much anymore really?
Reply
:icondoodleholic:
Doodleholic Featured By Owner May 29, 2011  Hobbyist General Artist
I figured it probably wasn't something commonly used... it's just the immediate phrase that comes to mind if I think of Crocodile Dundee. :B
Reply
:iconlord-sithis:
Lord-Sithis Featured By Owner Jun 4, 2011
*shrug* we may have in the past, but like I said, i don't think its something that is commonly said.
Reply
:iconlanii16:
Lanii16 Featured By Owner May 29, 2011
BAHAHAAHA!! love it, though nobody ever really says gday mate, lol is that what the world thinks of us auzzies lol, great job, love sesshy's expression :meow: :lol:
Reply
:icondoodleholic:
Doodleholic Featured By Owner May 29, 2011  Hobbyist General Artist
Thank you! Yeah... it's just the phrase I think of when I think of Crocodile Dundee. :B Otherwise, when I think of Australia, it's P. Sherman, 42, Wallaby Way, Sydney. (kidding, kidding!)
Reply
:iconlanii16:
Lanii16 Featured By Owner May 30, 2011
yer it wouldnt surprse me lol, teehee :meow:
Reply
:iconvampricfaerygirl:
VampricFaeryGirl Featured By Owner May 29, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Hahahaha Everything everyone says in this is priceless. Including the crocodile.
Reply
:icondoodleholic:
Doodleholic Featured By Owner May 29, 2011  Hobbyist General Artist
Thank you! :iconimhappiestplz:
Reply
:iconvampricfaerygirl:
VampricFaeryGirl Featured By Owner May 29, 2011  Hobbyist Traditional Artist
You're welcome. ^.^
Reply
:iconfluffylady:
FluffyLady Featured By Owner May 28, 2011
That's absolutely adorable! lol
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
May 28, 2011
Image Size
516 KB
Resolution
860×474
Link
Thumb

Stats

Views
8,331
Favourites
262 (who?)
Comments
87
Downloads
355