Shop Forum More Submit  Join Login
Hang On~ by dj-stridenasty Hang On~ by dj-stridenasty
I felt like dolling a base, so this happened.

From Top to Bottom;
Moonstone (belongs to me)
Dom Pedro Aquamarine (belongs to BlondeEyedPanda )
Strawberry Quartz (belongs to me)
Black Opal (belongs to BlondeEyedPanda )
Black Marble (belongs to MeliMelo12 / yayluna )
Sunstone (belongs to me)

"Summer, why's the background rainbow?"
Lol idfk

Base; summer-elemental.deviantart.co…
Add a Comment:
 
:iconninja-swag-030:
Ninja-swag-030 Featured By Owner Dec 9, 2015  Hobbyist Digital Artist
RAINBOW!
also, nice job *^*
Reply
:icondj-stridenasty:
dj-stridenasty Featured By Owner Dec 9, 2015  Hobbyist General Artist
ty!
Reply
:iconninja-swag-030:
Ninja-swag-030 Featured By Owner Dec 9, 2015  Hobbyist Digital Artist
np! ^^
Reply
:icontmntlover111:
TmntLover111 Featured By Owner Dec 8, 2015  Student General Artist
Oh, this is nice and cute ^^
Reply
:icondj-stridenasty:
dj-stridenasty Featured By Owner Dec 8, 2015  Hobbyist General Artist
ty!
Reply
:icontmntlover111:
TmntLover111 Featured By Owner Dec 8, 2015  Student General Artist
Your welcome. 
Land, hey, their gems!!!!! O3O
Reply
:iconblondeeyedpanda:
BlondeEyedPanda Featured By Owner Dec 8, 2015
omgosh that is sooooo pedro!

sunstonelooksmightyfine,himself
Reply
:icondj-stridenasty:
dj-stridenasty Featured By Owner Dec 8, 2015  Hobbyist General Artist
haha, i hoped you'd like it!
Reply
:iconyayluna:
yayluna Featured By Owner Dec 8, 2015  Student General Artist
Cute ^^ 
Reply
:icondj-stridenasty:
dj-stridenasty Featured By Owner Dec 8, 2015  Hobbyist General Artist
ty <3
Reply
:iconyayluna:
yayluna Featured By Owner Dec 8, 2015  Student General Artist
I won't post stuff on this account and Lulufun but journals cuz, this account now belong to my friend and my lulufun account will be given away to one of my friends or cousins 
Reply
:icondj-stridenasty:
dj-stridenasty Featured By Owner Dec 8, 2015  Hobbyist General Artist
kk
Reply
:iconyayluna:
yayluna Featured By Owner Dec 8, 2015  Student General Artist
^^
Reply
:iconroyrockclaws:
RoyRockClaws Featured By Owner Dec 8, 2015  Hobbyist Artist
Much awesum, so wow. ' u ' b
Reply
:icondj-stridenasty:
dj-stridenasty Featured By Owner Dec 8, 2015  Hobbyist General Artist
hehe, ty!
Reply
:iconroyrockclaws:
RoyRockClaws Featured By Owner Dec 8, 2015  Hobbyist Artist
Huehue, you're welcome. ' u '
I should really do a drawing of Osi again tho... Gosh I miss that derp. xD
Reply
:icondj-stridenasty:
dj-stridenasty Featured By Owner Dec 8, 2015  Hobbyist General Artist
//lmao. you're still in for StrawberryxOsi, right?
Reply
:iconroyrockclaws:
RoyRockClaws Featured By Owner Dec 8, 2015  Hobbyist Artist
//Hahah, yush. xD
Reply
:icondj-stridenasty:
dj-stridenasty Featured By Owner Dec 8, 2015  Hobbyist General Artist
yay!
Reply
:iconroyrockclaws:
RoyRockClaws Featured By Owner Dec 8, 2015  Hobbyist Artist
I am a dummy! 
Reply
:icondj-stridenasty:
dj-stridenasty Featured By Owner Dec 8, 2015  Hobbyist General Artist
//okay i need to draw a pic of them .D.
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
December 8, 2015
Image Size
23.0 KB
Resolution
300×911
Link
Thumb

Stats

Views
250
Favourites
12 (who?)
Comments
22
×