Shop Forum More Submit  Join Login
:icondevilsrealm:DevilsRealm posted a status
i can honestly call this person out for character thief rn : )))))
but nah
that would immediately ruin their DA bc
who steals people's characters and gets away with it right???

Devious Comments

:icondawnsybebo:
DawnsyBebo Featured By Owner Apr 19, 2017  Hobbyist General Artist
Oh dang. Reputation on the line lol.
Reply
:icontyroi:
TyroI Featured By Owner Apr 19, 2017
is this the same dick from earlier probably bc i just checked their account and its still up and they've added more since then
Reply
:icondevilsrealm:
DevilsRealm Featured By Owner Apr 19, 2017
yep-
the last straw was that they stole rushingpaw so guessssssss who told that group
and the group with flame and racccoon-

:3c
Reply
:icontyroi:
TyroI Featured By Owner Apr 19, 2017
o shit i didnt see that
the fuck were they thinking
"oh i got away w stealing two special characters, lets be even more fucking dumb and take another. A++ plan"
and those arent the only stolen characters. ripped off warriros and im p sure a amv/whatever design
they definitely deserve whatever they have coming. they gotta learn at some point or another that stealing is wrong
Reply
:icondevilsrealm:
DevilsRealm Featured By Owner Apr 19, 2017
yep yep 
im like estimating that they're like
13 or soemthing
bc i think age has to play into this
Reply
:icontyroi:
TyroI Featured By Owner Apr 19, 2017
i wouldnt be surprised if that was how old they are but i have seen people way older do the same ¯\_(ツ)_/¯ 
Reply
:iconlagaomi:
lagaomi Featured By Owner Apr 19, 2017  Student
y ou shou l d,,
Reply
:icondevilsrealm:
DevilsRealm Featured By Owner Apr 19, 2017
not yet if they dont cooperate
;3c
Reply
Add a Comment: