Shop Forum More Submit  Join Login
.::BONNIE AND CLYDE?!::. by Deiyanoko .::BONNIE AND CLYDE?!::. by Deiyanoko
I FINALLY MANAGE TO HANDLE RIPSYNC =u= and it's my sister's birthday! yippeee! she's getting old//slapped
nah, I'm getting old :iconlazeplz: yeah, a birthday present for my sister.

Chion and Kyon looking fine today =u=

WATCH VIDEO HERE:
[link]

I've worked really hard on it :iconlazycryplz:

Hazumine Chion and Hikune Kyon (C) Me
Add a Comment:
 
:iconmikagamixkanji:
mikagamixkanji Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
omg this is sooo adorableeee! <3
Reply
:icondeiyanoko:
Deiyanoko Featured By Owner Jul 5, 2012
eee thanks ;u;!!
Reply
:icondrasticslostsoul:
drasticslostsoul Featured By Owner Jul 2, 2012  Student Traditional Artist
I love this soooooo much o(>w<)o
I want the plushies
Reply
:icondeiyanoko:
Deiyanoko Featured By Owner Jul 3, 2012
Kyon: NO :icondivaplz:
Chion: here you go =u=
Kyon: :iconsulkplz:
Reply
:icondrasticslostsoul:
drasticslostsoul Featured By Owner Jul 6, 2012  Student Traditional Artist
yay *snuggles plushie* >w<
Reply
:iconremixloid:
ReMixloid Featured By Owner Jul 2, 2012  Hobbyist General Artist
Happy Birthday, Deiya's sister! o wo)/
Reply
:icondeiyanoko:
Deiyanoko Featured By Owner Jul 3, 2012
D'aww thanks! ;u;
I will definitely send your regards and wishes to her~
she'll be happy ^ ^
Reply
:iconyoi-kun:
YOI-kun Featured By Owner Jul 2, 2012  Student General Artist
YA you improved so much again
Now you draw young looking girls too o3o

Is your sister older or younger?
Reply
:icondeiyanoko:
Deiyanoko Featured By Owner Jul 3, 2012
haha I knew you realised xD;;
I did tried my best to make Chion look 14
she's my younger sister xD;;
Reply
:iconyoi-kun:
YOI-kun Featured By Owner Jul 3, 2012  Student General Artist
=D she does look 14 now
and SHES SO PRETTY O3O
Reply
:icondeiyanoko:
Deiyanoko Featured By Owner Jul 3, 2012
It's probably her twin tails xD;;
Reply
:iconyoi-kun:
YOI-kun Featured By Owner Jul 3, 2012  Student General Artist
No, I think it's her face and expression.
Give yourself a little more credit.
Reply
:iconsabine10067:
sabine10067 Featured By Owner Jul 2, 2012
Ah this is really awesome~
I hope she has a nice birthday~
Reply
:icondeiyanoko:
Deiyanoko Featured By Owner Jul 3, 2012
THANKS!! ouo
me too~ wonder how shes doing =u=~
Reply
:iconsabine10067:
sabine10067 Featured By Owner Jul 3, 2012
You're welcome~
Has it been a long time since you last saw her? (that sentence sucked lol)
Reply
:icondeiyanoko:
Deiyanoko Featured By Owner Jul 3, 2012
It's okay ouo
Yesh it's been a year since I left M'sia
Reply
:iconsabine10067:
sabine10067 Featured By Owner Jul 3, 2012
Oh wow. My sisters left for 4 months and at first I didn't notice (bad sister haha)
Reply
:iconakirasatsujinki:
AkiraSatsujinki Featured By Owner Jul 2, 2012
Woah...Just...:iconcannotevenplz:

The classy feeling, the elegance of this artwork...It's just purely amazing, really :clap: Awesome work! :dummy: Betcha' sister will LOVE IT! :love:
Reply
:icondeiyanoko:
Deiyanoko Featured By Owner Jul 3, 2012
They are just too classy to sing lolol
I hope she does ;u; she still haven't replied yet~
Reply
:iconakirasatsujinki:
AkiraSatsujinki Featured By Owner Jul 3, 2012
I know right?! :D
Well, she's probably still be busy with something. Have faith~! :la:
Reply
:iconanjohinc:
AnjohInc Featured By Owner Jul 2, 2012
It's adorable! Hope your sister liked it =D
Reply
:icondeiyanoko:
Deiyanoko Featured By Owner Jul 2, 2012
THANKS DREWWWWW :icondesucraiplz: I HOPE SHE DOES !!!
Reply
:iconanjohinc:
AnjohInc Featured By Owner Jul 2, 2012
I'M SURE SHE WILL =D
Reply
:iconchosayuri:
ChoSayuri Featured By Owner Jul 2, 2012  Student Traditional Artist
that simply looks great <3 <3
Reply
:icondeiyanoko:
Deiyanoko Featured By Owner Jul 2, 2012
:icondesucraiplz: eh ah!! THANKS!!!
Reply
:iconchosayuri:
ChoSayuri Featured By Owner Jul 2, 2012  Student Traditional Artist
always... ;)
Reply
:iconanimelovera:
animelovera Featured By Owner Jul 2, 2012  Student Digital Artist
Awwwwww <3
Reply
:icondeiyanoko:
Deiyanoko Featured By Owner Jul 2, 2012
THANK YOU :iconlazycryplz:!!!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 2, 2012
Image Size
722 KB
Resolution
1000×920
Link
Thumb

Stats

Views
480
Favourites
28 (who?)
Comments
28
Downloads
7
×