Shop Forum More Submit  Join Login
makka na ito by deadeyes-star makka na ito by deadeyes-star
So I woke up this morning and the first song to pop up on itunes was makka na ito by plastic tree.... 7 hours later I have this! HOW?!

First time trying realism in photoshop... mainly because it scares the crap out of me... and I never had a tablet before to accomplish anything like this o.o who knew I had it in me?
Two referance pics were used; one for Tarou's face, the other a screenshot from the PV. Nothing was traced ( I know that question might come up)
I was gonna do the whole x-ray affect thingy... but I needed more black for that... So I stabbed Tarou in the chest instead <3

I like unplanned things... except for babies.
Add a Comment:
 
:icontsukinaito:
TsukiNaito Featured By Owner Jul 20, 2012  Hobbyist General Artist
This looks soooo awesome!
Reply
:iconryutarou:
ryutarou Featured By Owner Jun 15, 2009   Photographer
TAROU I LOVE YOU *___* XD this came out sooo nice
Reply
:icondeadeyes-star:
deadeyes-star Featured By Owner Jun 16, 2009  Hobbyist Digital Artist
:heart: Tarou possessed me and made me draw, amazing D:
Reply
:iconryutarou:
ryutarou Featured By Owner Jun 17, 2009   Photographer
he does that sometimes, when he's bored. yanno channeling spirits through and everything?
Reply
:iconxxyoshikixx:
XxYoshikixX Featured By Owner Jun 15, 2009
it's beautiful~ T----T the efects are great~ <3 amazing job :heart:
Reply
:icondeadeyes-star:
deadeyes-star Featured By Owner Jun 15, 2009  Hobbyist Digital Artist
Thanks so much ^.^
Reply
:iconxxyoshikixx:
XxYoshikixX Featured By Owner Jun 16, 2009
>w< you're very welcome~ n3n
Reply
:iconvampie777:
vampie777 Featured By Owner Jun 7, 2009  Hobbyist General Artist
He looks so cute! :heart: Beautiful job on the realism!
Reply
:iconbayergal:
bayergal Featured By Owner Jun 7, 2009
Really like this!

Deff like how real it looks~
Reply
:iconsnowsugarbunny:
SnowSugarBunny Featured By Owner Jun 6, 2009  Professional Traditional Artist
kinda reminds me of the girl from the Grudge. Creepy!

Damn! Everytime you submit something new, it reminds me of how much I suck at Photoshop. How about I draw my pieces and you can color them for me? That sounds like a plan. lol.
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Art Print
  • Canvas
  • Photo




Details

Submitted on
June 6, 2009
Image Size
374 KB
Resolution
800×1254
Link
Thumb

Stats

Views
1,256
Favourites
17 (who?)
Comments
10