Shop Forum More Submit  Join Login
Road Virus by dead01 Road Virus by dead01
my ME char, modern design
Add a Comment:
 
:iconlachassegalerie:
LaChasseGalerie Featured By Owner Jun 10, 2017
Not Ghost Rider motorcycle?
Reply
:icondead01:
dead01 Featured By Owner Jun 11, 2017  Hobbyist Digital Artist
Hehe, not this time :P
was the way I imagined some ME char (one of Nazgul) in our times :P 
Reply
:iconlachassegalerie:
LaChasseGalerie Featured By Owner Jun 11, 2017
The Nazgul dragon are better than motorcycle. Damn I wish I could ride of of those beast.
Reply
:icondead01:
dead01 Featured By Owner Jun 11, 2017  Hobbyist Digital Artist
Haha, yeah, though in our world they would be in need for some iron horses :lol: 
and me too, I would get crazy for such thing, specially was reptile - like and I'm crazy for snakes/bats/etc.. the perfect animal to ride on haha
Reply
:iconlachassegalerie:
LaChasseGalerie Featured By Owner Jun 12, 2017
A flying snake yes but not a common snake, you would fall everytime because you won't have stability on those endless vertebra.
I did horse back ridding when I was younger. I loved Galop, trot suck, you were only bouncing on the horse lol.
I love animal in general no matter how  small they are, I still pick up snail and worm when I see them on the concrete to put them in a most secure place. :3
Reply
:icondead01:
dead01 Featured By Owner Jun 17, 2017  Hobbyist Digital Artist
Haha, true, except maybe some very fat snake like
upload.wikimedia.org/wikipedia…
seem easy to sit over :lol: 
Me too, though later I achieved some method like "free trot" idk how is called properly, but it's like you must relax completely, not use the stirrups and it gets less horrible. 
Same here, haha, I also do that, as well with eg earthworm that fall on concrete ;P
Reply
:iconlachassegalerie:
LaChasseGalerie Featured By Owner Jun 17, 2017
If he is too fat, you will not be very fast lol
For me Galopp was my thing, I kinda miss horse back ridding but since I live in the city, it's not the proper place to have horse lol. I rescued three kind of bird in my life, a crow  who got dizzy by the heat, a common eider and  a Common grackle chick. Animal tend to like me Meow :3 
Reply
:iconyzah:
Yzah Featured By Owner May 31, 2017   Digital Artist
Lick 
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
May 31, 2017
Image Size
434 KB
Resolution
1340×963
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb

Stats

Views
108
Favourites
2 (who?)
Comments
12
Downloads
0
×