Shop Forum More Submit  Join Login
OLD SNAKE LLAMA by DarkShadowArtworks OLD SNAKE LLAMA by DarkShadowArtworks
This entry is for a LLAMA LOVER... you can see what I'm talking about here:


SNAKE-LLAMA!!!!!
Add a Comment:
 

The Artist has requested Critique on this Artwork

Please sign up or login to post a critique.

:iconazurexp:
azurexp Featured By Owner Feb 6, 2014
hahah muy buena imagen XD
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner Feb 7, 2014  Hobbyist General Artist
Jejej gracias!
Reply
:iconsdessinateur:
SDessinateur Featured By Owner Aug 1, 2012
I laught and laught...
so funny !
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner Aug 1, 2012  Hobbyist General Artist
lol!
Thank you! ;)
Reply
:iconble2:
ble2 Featured By Owner Mar 28, 2012
jajaja xD
buen trabajo =)
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner Apr 2, 2012  Hobbyist General Artist
yeah! gracias!
Reply
:icongundamboyjohn:
Gundamboyjohn Featured By Owner Mar 14, 2011
OMG AHAHAHA i love it
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner Mar 15, 2011  Hobbyist General Artist
lol... thx! :D
Reply
:iconspyderbankai:
spyderbankai Featured By Owner May 27, 2010  Hobbyist Digital Artist
FUUUUU AHHHH HAAAAA HAAA HAAAA!
Reply
:iconloverdoverbug:
LoverDoverBug Featured By Owner May 4, 2010
that is just....AWESOME XD
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner May 6, 2010  Hobbyist General Artist
Thx XD
Reply
:iconloverdoverbug:
LoverDoverBug Featured By Owner May 6, 2010
It reminds me of my friend xD
Reply
:icondarkereve:
DarkerEve Featured By Owner May 3, 2010
Hahahahahahahahahahahah, cof, cof....hahahahahahahahaha

ah..ah...te pasaste con esta hehe, bien funny deberia haber un llama asi.
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner May 6, 2010  Hobbyist General Artist
Snake es Snake... hasta en llama es lo maximo :D
Reply
:iconfunkytankgirl:
Funkytankgirl Featured By Owner May 1, 2010
Yay!!!! Old-Snake!!!
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner May 3, 2010  Hobbyist General Artist
SNAAAKE! (llama XD)
Reply
:iconfunkytankgirl:
Funkytankgirl Featured By Owner May 3, 2010
Yeah!!! :XD:
:iconoldsnakeplz:+:llama:=:iconepicwinplz:
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner May 6, 2010  Hobbyist General Artist
lol! :lol:
Reply
:iconfunkytankgirl:
Funkytankgirl Featured By Owner May 11, 2010
XD
Reply
:iconfunkytankgirl:
Funkytankgirl Featured By Owner May 1, 2010
O debería decir Old Solid Llama? :giggle:
Reply
:iconnurboyxvi:
NurBoyXVI Featured By Owner May 1, 2010  Professional General Artist
It's pretty good.
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner May 3, 2010  Hobbyist General Artist
Thank you :)
Reply
:iconkareisparrow:
kareisparrow Featured By Owner Apr 28, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Wow, esta genial :)
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner Apr 30, 2010  Hobbyist General Artist
Gracias Karei-san :D
SNAAAAAAAKE!
Reply
:iconkurakaji:
Kurakaji Featured By Owner Apr 28, 2010  Hobbyist Traditional Artist
This makes me want to laugh evilly. Stunning artwork. :D
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner Apr 30, 2010  Hobbyist General Artist
Thx >_<

SNAKEE! :D
Reply
:iconkittyillustrations:
Kittyillustrations Featured By Owner Apr 28, 2010  Professional Digital Artist
XDDDD this is just too epic i think my bf will love you for this. he a big metal gear fan
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner Apr 30, 2010  Hobbyist General Artist
Me too!

Snake is my favourite Hero ever! and his Llama version is funny >_<
Reply
:iconkittyillustrations:
Kittyillustrations Featured By Owner Apr 30, 2010  Professional Digital Artist
X3 the llama awesome, i think this should be in the game XD
Reply
:iconeljolly:
ELJolly Featured By Owner Apr 27, 2010
DIOSSS... es simplemente... llama...!
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner Apr 30, 2010  Hobbyist General Artist
LLAMA!!!!
LLAAAAAAMMAAAAAA!!! SNAKE!
Reply
:iconluchito31:
luchito31 Featured By Owner Apr 27, 2010  Hobbyist General Artist
jajajajaj q xevere
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner Apr 30, 2010  Hobbyist General Artist
Una de las llamas mas pendexxas XD
Reply
:iconlevia-the-dragon:
Levia-the-Dragon Featured By Owner Apr 27, 2010
So many Llamas...
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner Apr 30, 2010  Hobbyist General Artist
Llamas are growing in DA!
Reply
:iconlevia-the-dragon:
Levia-the-Dragon Featured By Owner Apr 30, 2010
Indeed they are, before they were just an oddball emote...
Reply
:iconaakkittoo:
aakkittoo Featured By Owner Apr 27, 2010
ese dark ,... XD ... te falto la caja numas
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner Apr 30, 2010  Hobbyist General Artist
Jajajaja hubiera dibujado una MGS-BOX-LLAMA XD
Reply
:iconzeroconfidence:
ZeroConfidence Featured By Owner Apr 27, 2010  Hobbyist Artist
Heh, that's funny. Great job indeed. Ha ha! =D
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner Apr 30, 2010  Hobbyist General Artist
Thx thx :lol:
Reply
:icongaaramiguel:
Gaaramiguel Featured By Owner Apr 27, 2010  Student Interface Designer
LOL!
quedo xido
xD
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner Apr 30, 2010  Hobbyist General Artist
Grax man :D
Reply
:iconchipp-zanuff:
Chipp-Zanuff Featured By Owner Apr 27, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Ita Solid Llama, lol lame joke
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner Apr 30, 2010  Hobbyist General Artist
LOL! OLD SNAKE RULEZ!!!!
Reply
:iconfatguy88:
fatguy88 Featured By Owner Apr 27, 2010  Hobbyist Traditional Artist
thats the most badass llama ever
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner Apr 30, 2010  Hobbyist General Artist
Is a Hero-badass-llama XD
Reply
:icondarkatio:
Darkatio Featured By Owner Apr 27, 2010  Hobbyist Digital Artist
Eso de las llamas se está descontrolando en DA, todo comenzo con regalar unas medallitas jajaja :rofl: hablando de como surge una moda. Hehehehe el Snake LLama tiene estilo lol.
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner Apr 30, 2010  Hobbyist General Artist
OLD SNAKE LLAMA!!!
No pude evitarlo XD
Reply
:iconrextheone:
rextheone Featured By Owner Apr 27, 2010  Professional Digital Artist
hahaha genial XD!! pon en alto el nombre de esa llama XD!!
Reply
:icondarkshadowartworks:
DarkShadowArtworks Featured By Owner Apr 30, 2010  Hobbyist General Artist
Jajajaja!
Una de las mejores XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 27, 2010
Image Size
196 KB
Resolution
307×374
Link
Thumb

Stats

Views
4,149
Favourites
129 (who?)
Comments
55
Downloads
366

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×