Shop Forum More Submit  Join Login
Bulbasaur by Darkenmarr Bulbasaur by Darkenmarr
Bulbasaur (c) Pokemon

So cute... I love green. XD
Add a Comment:
 
:icongue55who:
Gue55who Featured By Owner Jan 21, 2015  Student Traditional Artist
awwww
Reply
:iconilikecommas:
ILikeCommas Featured By Owner Jan 17, 2014  Hobbyist Writer
My buddy!
Reply
:iconoryxpixie:
OryxPixie Featured By Owner Feb 19, 2013  Student Digital Artist
not a definite yet, but may i be able to use this design for a tatoo?
Reply
:icondarkenmarr:
Darkenmarr Featured By Owner Mar 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
.......... Maybe. ^^*

Let me know when you decide. I'll need some time to think about it. :heart:
Reply
:iconoryxpixie:
OryxPixie Featured By Owner Mar 12, 2013  Student Digital Artist
utsd okay I ended up drawing my own anyway, but yours was definitely inspiration <3
Reply
:iconask-fable-warriors:
Ask-Fable-Warriors Featured By Owner Feb 17, 2013
Bulbasaur is my favorite pokemon and my caracter. Just wondering, but can I use this as my profile pic on Warriorcatsrpg.com? :?
Reply
:icondarkenmarr:
Darkenmarr Featured By Owner Mar 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
If you link me in some way so I get credit for him, sure. ^^
Reply
:iconask-fable-warriors:
Ask-Fable-Warriors Featured By Owner Jul 8, 2013
thx!
Reply
:iconfluffydeath24:
fluffydeath24 Featured By Owner Sep 1, 2012  Student General Artist
ahhhhhhhhhhhh hes sooooooooo cute does he like salsa?
Reply
:icondarkenmarr:
Darkenmarr Featured By Owner Mar 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
Very much so. XD
Reply
:iconotilol:
OtiLoL Featured By Owner Aug 29, 2012  Student General Artist
Awww... I love its face... :+fav:
Reply
:icondarkenmarr:
Darkenmarr Featured By Owner Mar 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you!
Reply
:iconabbic314:
abbic314 Featured By Owner Aug 28, 2012  Hobbyist General Artist
SO CUTE :icontinoplz: <3
Reply
:icondarkenmarr:
Darkenmarr Featured By Owner Mar 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
:icongrin--plz:
Reply
:iconnalusa:
Nalusa Featured By Owner Aug 28, 2012  Hobbyist Artist
Too...much...cute!

but really, good job!
Reply
:icondarkenmarr:
Darkenmarr Featured By Owner Mar 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
haha. thank you!
Reply
:iconzzecho:
ZzEcho Featured By Owner Aug 27, 2012   General Artist
So awesome :)
Reply
:icondarkenmarr:
Darkenmarr Featured By Owner Mar 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
thank you
Reply
:iconfuzzyaliens:
FuzzyAliens Featured By Owner Aug 27, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
This is so adorable!
Reply
:icondarkenmarr:
Darkenmarr Featured By Owner Mar 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
thanks!
Reply
:iconizulio:
Izulio Featured By Owner Aug 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
Wow, you did a great job coloring him! This looks great!
Reply
:icondarkenmarr:
Darkenmarr Featured By Owner Mar 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
thank you!
Reply
:iconizulio:
Izulio Featured By Owner Mar 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
You're welcome~ C:
Reply
:iconangelicadonis:
AngelicAdonis Featured By Owner Jul 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Now that's awesome! This guy has to be my fave of the bunch! And I'm not just saying that because Bulbasaur is my favorite..... Ok, well maybe I am :P
Reply
:icondarkenmarr:
Darkenmarr Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks! haha, i sort of like him best because each time I do this style it gets better. XD
Reply
:iconangelicadonis:
AngelicAdonis Featured By Owner Aug 6, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I'll say! You do seem to be getting better and better! :D
Reply
:icondittin03:
dittin03 Featured By Owner Jul 5, 2012  Professional Traditional Artist
D'awww! Look at those big eyes!
Reply
:icondarkenmarr:
Darkenmarr Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
could they get even bigger?
Reply
:icontinttiyo:
tinttiyo Featured By Owner Jul 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Aaawwww, so cute :heart:U:heart: Bulba is best!
Reply
:icondarkenmarr:
Darkenmarr Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
thanks! haha
Reply
:icongreendoodle:
GreenDoodle Featured By Owner Jul 2, 2012  Hobbyist Writer
Oh gosh, those textures look AMAZING. c:
Reply
:icondarkenmarr:
Darkenmarr Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
thanks!
Reply
:icongreendoodle:
GreenDoodle Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Writer
:heart:
Reply
:iconmcaputo123187:
mcaputo123187 Featured By Owner Jun 28, 2012   General Artist
AWW! Bulbasaur is soo cute X3 love those big eyes again and I like the color green to ^^*

are you going to draw Pokemon from the 1st gen? Or your going to do some from each generation?
Reply
:icondarkenmarr:
Darkenmarr Featured By Owner Jun 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
i'm thinking a few from each generation... any suggestions?
Reply
:iconmcaputo123187:
mcaputo123187 Featured By Owner Jun 29, 2012   General Artist
Hmm... I can't really say because I'm not sure which gen you are more familiar with and what types of pokemon you like. I guess all I can say is draw your favorite ones.
Reply
:icondarkenmarr:
Darkenmarr Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
I'll have to get ahold of a poke-dex and go through them. ^^
Reply
:iconmcaputo123187:
mcaputo123187 Featured By Owner Aug 2, 2012   General Artist
well theres alot of pokemon so good luck with that XD
Reply
:icontrehman:
trehman Featured By Owner Jun 28, 2012   Digital Artist
:) legit so cute !
Reply
:icondarkenmarr:
Darkenmarr Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
haha! thanks hun!
Reply
:iconakume-no-kame:
akume-no-kame Featured By Owner Jun 28, 2012  Student Traditional Artist
OMG OMG OMG OMFG! soooo cute!!! bulbasaur was always my favorite pokemon!!!!!!!!!!!!!
Reply
:icondarkenmarr:
Darkenmarr Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
hahah! breath there hun! lol.

thanks!
Reply
:iconakume-no-kame:
akume-no-kame Featured By Owner Aug 2, 2012  Student Traditional Artist
fofl ok~!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 28, 2012
Image Size
813 KB
Resolution
1238×1039
Link
Thumb

Stats

Views
2,812
Favourites
153 (who?)
Comments
43