Deviation Actions

Daniel-SG's avatar

I Let It Go A Year Ago

Published:
By
62K Views

Description

UPDATE: This was on Equestria Daily a while ago! It's #3! Yay! :iconhappywoonaplz: www.equestriadaily.com/2015/02…
-----/----------
:iconcelestiapuppyfaceplz::iconsays3plz:Luna....you've been singing that song everyday for the past 2 years...just ONCE would you sing something else?
:iconlunadoubledfunplz::iconsays3plz:Anything for you dearest sister! 
:iconcelestiapleasedplz::iconsays3plz:Thank you sister dea-
:iconmostwonderfullunaplz::iconsays3plz:Somebody once told me the world was gonna roll me, I ain't the sharpest tool in the shed....
:iconcelestiawtfplz:
---------------------------------------------------------
Hooray, another comic! And it's a Frozen reference, despite me being what, two years late to the party? ^^; Old joke is old. But hopefully I put a new funny spin on it. 

But seriously, Let It Go is amazing, and I listen to it nearly everyday at least once. :iconrarityshakeplz: 

A bit of a dark joke, but hey, Luna stopped Celestia from doing anything rash! ;p I had a lot of fun with expressions in this. I feel it's some of my best in that regard. :) I also had fun with that stupid background poster. It features a reference to my friend Aurora-Chiaro and her OC, a drawing of that freaky poster of Freddy Fazbear ripping his head off (WTF by the way) and a crappy Markiplier pony because I needed something for panel 3. :giggle:

Does anyone else think All Star by Smash Mouth is awful now because they've heard it TOO many freaking times from Shrek? That's SOOOO much worse than Let It Go. 

Hope you all get a snicker out of a stupid comic about a stupid meme! Hopefully I made it a bit fresher, like new car! :D Hope you all like! :clap:
----------------------------------------------------------

Get Rocks or Die Tryin' by Daniel-SGDon't Hug Me, I'm Studied by Daniel-SG Of Mice And Mares by Daniel-SG What Did Ya Get? by Daniel-SGThe Pony and the Pebble by Daniel-SGMORE OF MY COMICS! Heart
-------------------------------------------------------------------------

>>>My Gallery! Click For More Ponies! <<<
>>>Watch Me For More Camics! <<<
Art by :icondaniel-sg:
MLP belongs to Hasbro 
Image details
Image size
1000x2363px 1.41 MB
© 2015 - 2023 Daniel-SG
Comments289
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
greN8te's avatar

would a noose even work on an alicorn?