15
34
0
Brad Pitt - Inglorious
2K Views|1 Today
© 2009 - 2019 D-B-Dot-Com
Digital Caricature of Brad Pitt in Inglorious Basterds. First experiment of using the digital portrait style.

Please give feedback. Cheers guys!

(This is an updated version of original - I always look at stuff and want to change things - Not always a good thing)

Just launched - Dark Bunny Tees [link]
My range of unique movie based t-shirts!
Image size
1085x1641px 1.13 MB
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
Comments (13)
terbeag's avatar
awsome! :D
btw, you might wanna use the reply button when you answer to someone so that they know :)
Reply  ·  
D-B-Dot-Com's avatar
Cheers for the feedback, glad you like it.

Yeah, still getting hang of this reply stuff - don't get that many comments!
Reply  ·  
D-B-Dot-Com's avatar
Thanks NewPie - Yeah, agree - It was a lot more defined before I put the oldy-look photo effect on it - Kinda took the colour out of it a bit.
Reply  ·  
NewPie's avatar
NewPie|Hobbyist General Artist
You should have marked his neck scar a bit more, but other than that, looks awesome.
Reply  ·  
D-B-Dot-Com's avatar
Cheers! I've heard its great - hopefully seeing it soon!
Reply  ·  
StevePaulMyers's avatar
StevePaulMyers|Professional Digital Artist
Nice, I saw this last night and it was amazing!
Reply  ·  
D-B-Dot-Com's avatar
Cheers! I'm pretty pleased with it as a first caricature portrait - One of those could be worse / could be better kinda situations. I'm prone to over-tinkering with my pictures, so I'm just gonna leave it as it is and move on to the next project
Reply  ·  
uppitycracker's avatar
uppitycracker|Hobbyist General Artist
What a great movie... Good job with this...
Reply  ·  
D-B-Dot-Com's avatar
sorry! third time lucky!!!...I meant [link] This is my official freelance illustrator site
Reply  ·  
jollymrwilson's avatar
beautiful i love doing digital portraits aswell they are time consuming but well worth it to see the result welldone :)
Reply  ·  
D-B-Dot-Com's avatar
Thank you. I've only just learned how to do them, normally I cell shade a lot of my stuff. As you say, needed the time to practice them! Thanks again and I'll definitely check out your work!
Reply  ·  
jollymrwilson's avatar
hey yw :) and yeh please do :)
Reply  ·  
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved