Shop Forum More Submit  Join Login
Week 1 by Crazy-Dragon Week 1 by Crazy-Dragon
This is for *Daddyfox's week 1 art challenge. Though it's not really a challenge per se. He gives a topic, and you draw a picture for it.

The nice thing is you don't have to participate or sign up or anything official. You participate whenever the heck you want!

This week, er last week, when it started, the topic was basically put your character in your favourite video game, or somewhere along those lines.

I of course, chose my favourite game. I went to a realistic approach. Lets face it, the UNSC are not going to trust any type of anthro creature off the bat or ever, so Crazy is just gonna have to deal with it.

Ho Hum, humans don't have a capturing energy device like that but too bad.

Aaaaaand I could have cleaned up the paper from the scanner, but I think it adds to the lighting.
Add a Comment:
 
:iconkitsuna77:
kitsuna77 Featured By Owner Mar 30, 2014
seems like the type of thing that ONI would get involved in ^^ hopefully they don't use torture.
Reply
:iconllewis123:
llewis123 Featured By Owner Oct 8, 2011  Hobbyist Artist
Such beauty should be colored.
Reply
:iconcrazy-dragon:
Crazy-Dragon Featured By Owner Oct 11, 2011  Professional Filmographer
Anyone is welcome to
Reply
:iconviperthewyvern:
VipertheWyvern Featured By Owner Jul 24, 2011
poor crazy i must save her
Reply
:icondeadmanwalking162:
Deadmanwalking162 Featured By Owner Mar 30, 2010  Hobbyist Traditional Artist
yea i was there fuck the covenant
Reply
:iconx-ray0128:
X-Ray0128 Featured By Owner Feb 3, 2010
Yes The 'chief doesnt afraid of anything. Cool pic. Thats the prob when your first alien encounter starts a war, then you start not trusting aliens or anything sentient and not human... lol
Reply
:iconcrazy-dragon:
Crazy-Dragon Featured By Owner Feb 3, 2010  Professional Filmographer
muyz, agreed!
Reply
:iconzeezy:
Zeezy Featured By Owner Sep 18, 2009  Hobbyist General Artist
hahaha I love this, awesome job! :D
Reply
:iconcrazy-dragon:
Crazy-Dragon Featured By Owner Sep 20, 2009  Professional Filmographer
Thank yah Zeezy!
Reply
:iconzeezy:
Zeezy Featured By Owner Sep 23, 2009  Hobbyist General Artist
Always welcome. :hug:
Reply
:iconjackshow:
jackshow Featured By Owner Mar 24, 2009
that is more then likely true. yet no one knows what master chief looks like!
Reply
:iconcrazy-dragon:
Crazy-Dragon Featured By Owner Mar 24, 2009  Professional Filmographer
True!
Reply
:iconjackshow:
jackshow Featured By Owner Mar 24, 2009
When you think of it no one knows who he is but if you look a bit different they will lock you up and
troucher you til you break. crazy huh
Reply
:iconcrazy-dragon:
Crazy-Dragon Featured By Owner Mar 24, 2009  Professional Filmographer
Yeah, quite crazy how that works out
Reply
:iconjackshow:
jackshow Featured By Owner Mar 24, 2009
Yeah It makes you think. Why on earth are you being trouchered for being different you did nothing nothing wrong you're just looking to help people.
The only reason they let master chief in
cause well he was train by them but they don't know for all anyone knows he could be a anthor, a other type of alien or a robot made by the covant
Reply
:iconcrazy-dragon:
Crazy-Dragon Featured By Owner Mar 24, 2009  Professional Filmographer
That's very true
Reply
:iconjackshow:
jackshow Featured By Owner Mar 25, 2009
So you think you'll make it?
Reply
:iconcrazy-dragon:
Crazy-Dragon Featured By Owner Mar 25, 2009  Professional Filmographer
Hullz yea, i'll pull off some amazing escape
Reply
(1 Reply)
:iconfalindelstan:
FalIndelstan Featured By Owner Mar 22, 2009
I'd prolly be right in there with you.

Moreso cuz I am with the Covenant.

x3
Reply
:iconcrazy-dragon:
Crazy-Dragon Featured By Owner Mar 22, 2009  Professional Filmographer
Then you would screw meh ovah! We need to continue that RP damnit lol
Reply
:iconfalindelstan:
FalIndelstan Featured By Owner Mar 22, 2009
Lawl nah, I'd be like "she's me friend yo" and Chief would be like "OMFG".

Yes we do and it's my fault for it not being continued CUZ ITS MY POST 8O

I'll attempt to today. I say attempt cuz we're goin out to eat for my father's birthday which is April 1st (seriously, that's not a joke xD) and he won't be on homeland soil.

And cuz I'm finishin up a song I've been workin on that should be uploaded to FA TODAI. WOOT. :D
Reply
:iconcrazy-dragon:
Crazy-Dragon Featured By Owner Mar 22, 2009  Professional Filmographer
Oh wootz! :3
Reply
:iconkamakazi32:
kamakazi32 Featured By Owner Mar 19, 2009  Hobbyist Artist
nice one laura. did you do that with a ballpoint pen?
Reply
:iconcrazy-dragon:
Crazy-Dragon Featured By Owner Mar 22, 2009  Professional Filmographer
Nope, I uuuuused *looks* Prismacolor fine liner markers
Reply
:iconkamakazi32:
kamakazi32 Featured By Owner Mar 22, 2009  Hobbyist Artist
ah i see. cool beans ^.=.^
Reply
:iconbig-red-draken:
Big-Red-Draken Featured By Owner Mar 18, 2009
Lol this needs to be followed up with a pic on how it would really be in your fantasy of Halo, hun.
Reply
:iconcrazy-dragon:
Crazy-Dragon Featured By Owner Mar 18, 2009  Professional Filmographer
Tempting LOL
Reply
:iconbig-red-draken:
Big-Red-Draken Featured By Owner Mar 18, 2009
Shame it wouldn't be allowed on dA, since I know what your fantasies consist of ;D
Reply
:iconcrazy-dragon:
Crazy-Dragon Featured By Owner Mar 18, 2009  Professional Filmographer
LOL I know eh, might scare some people
Reply
:iconbig-red-draken:
Big-Red-Draken Featured By Owner Mar 20, 2009
I know some of the lightweights on dA would certainly end up in the hospital from severe loss of blood via the nostrils.
Reply
:iconrasper29:
Rasper29 Featured By Owner Mar 17, 2009
I love it! :D
Halo= awesome!!
Reply
:iconcrazy-dragon:
Crazy-Dragon Featured By Owner Mar 17, 2009  Professional Filmographer
agreed *thumbs up*
Reply
:iconrasper29:
Rasper29 Featured By Owner Mar 20, 2009
:highfive:
Reply
:icondravedragonheart:
DraveDragonheart Featured By Owner Mar 17, 2009  Hobbyist General Artist
really awsome picture...damn MC kick his buttocks when i get there lmao >> :P
Reply
:iconcrazy-dragon:
Crazy-Dragon Featured By Owner Mar 17, 2009  Professional Filmographer
LOL but I luv chief :(
Reply
:icondravedragonheart:
DraveDragonheart Featured By Owner Mar 18, 2009  Hobbyist General Artist
well fudge we have a problem then XD what CAN i do lol :P
Reply
:iconguilrel:
Guilrel Featured By Owner Mar 17, 2009
When I saw the mini picture, I thought you were transforming because of the mysterious guy I couldn't put my finger on since he looked familiar. Until I clicked on it.
Reply
:iconcrazy-dragon:
Crazy-Dragon Featured By Owner Mar 17, 2009  Professional Filmographer
LOL oh the joys of full viewing
Reply
:iconguilrel:
Guilrel Featured By Owner Mar 23, 2009
Yeah, also your current avatar reminds me of Nekoyasha's persona :iconhail-nekoyasha: . :aww:
Reply
:iconcrazy-dragon:
Crazy-Dragon Featured By Owner Mar 23, 2009  Professional Filmographer
Looking at her human persona, I dunno how it could remind you lol
Reply
:iconguilrel:
Guilrel Featured By Owner Mar 30, 2009
It's the hair in your avatar, that's what reminded me of her. :nod:
Reply
:iconcrazy-dragon:
Crazy-Dragon Featured By Owner Mar 30, 2009  Professional Filmographer
Oooooh I gotcha
Reply
:iconguilrel:
Guilrel Featured By Owner Apr 14, 2009
Glad you got it. :nod:
Reply
:iconhalf-dragon:
half-dragon Featured By Owner Mar 17, 2009
SWEETNESS! I LOVE THIS PIC!!!! :drool:
Reply
:iconskythe-soulblade:
Skythe-Soulblade Featured By Owner Mar 17, 2009  Hobbyist Traditional Artist
1) how did she get caught?
2) that is more of the covenant technologies they used on Arby in the second Halo game.

3) I am gonna guess Chief is smiling under that helmet by seeing Crazy (you) freak out. This tells him you are probably telling the truth.
Reply
:iconcrazy-dragon:
Crazy-Dragon Featured By Owner Mar 17, 2009  Professional Filmographer
1) Up to all your imaginationz
2) Mmmm so perhaps the humans have a captured Covenant base, found Crazy locked up there? or wandering around for she had intentions of killing a prophet or covenant in the high command.
3) I agree LOL
Reply
:iconskythe-soulblade:
Skythe-Soulblade Featured By Owner Mar 18, 2009  Hobbyist Traditional Artist
1) well I guess it is number two.
2) damn, I would have laughed my ass off to see Crazy beating down Regret.
3) So does the Chief.
Reply
:iconorionthedragon:
orionthedragon Featured By Owner Mar 17, 2009  Hobbyist General Artist
The light effect (scanner issue) makes it look more like that from a old comic book strip
Reply
:iconcrazy-dragon:
Crazy-Dragon Featured By Owner Mar 17, 2009  Professional Filmographer
Heheh yeah I never thought of that!
Reply
:iconorionthedragon:
orionthedragon Featured By Owner Mar 17, 2009  Hobbyist General Artist
=) Dick Tracy...
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 16, 2009
Image Size
668 KB
Resolution
739×940
Link
Thumb

Stats

Views
3,747
Favourites
75 (who?)
Comments
119
Downloads
76
×