Shop Forum More Submit  Join Login
About Digital Art / Hobbyist :PFemale/Philippines Groups :iconscandivanverse: ScandivanVerse
Countreh Pones
Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Core Membership
Statistics 442 Deviations 3,404 Comments 22,987 Pageviews
×

Commissions

....
random visitors: info.flagcounter.com/fF6Q


Commissions (Open)EDIT: cleaned the journal for easier reading, also base edits, pagedolls and flash puppet and animations will be now available in my commish info!
NEW IMPORTANT NOTE: guys, here's some sad news, i can't draw right now becuz my hp desktop has stopped working becuz of an error saying (ignore this if you don't know tech stuff): bootmgr is missing
press ctrl+alt+del  to restart
so i can't draw anymore (since that the tablet only worked in the hp desktop) but still can make flash animations and puppets with animate cc and a mouse in my samsung laptop and i still can't draw in here yet cuz the tablet drivers don't seem to work in that laptop. and i might add a animation option in the commissions info, so this is why the commissions are closed right now. sorry! :( EDIT: 3 days ago, my desktop kinda died again.. and i had to create another drive to boot the pc. also, i draw in the pink laptop now ;) and also, i might try finishing other requests and commissions first, (cuz i never drew th
 (you can also check my journals for extra stuff)

To do list:

Commissions

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Icons


MajesticalUnicorns Paid (Not done yet)

Bla3zTheAlphaWolf Paid (in progress)

ItsMidge Paid (Done, but the other icon is in progress)  |Commission| :pp by Constanta-Bucharei

SnowflakeCrystalYT  Paid (not done yet)

StarLightYT133 Paid (not done yet)

------------------------------------------------

Pagedolls


None

------------------------------------------------

Base Edits

AngelLightYT Paid (in progress)

Callama-Team Paid (not done yet)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Art Trades

SourPickleOwO (her part is done, but i haven't done my part yet)





discord username: valiska#1210

(btw i'm always busy creating tons of new projects of arts, and that's why making commissions, requests and art trades could either be really slow or fast ;D)

Newest Deviations

windoze 10 by Constanta-Bucharei windoze 10 :iconconstanta-bucharei:Constanta-Bucharei 5 7 i kinda rushed this a bit cuz why not by Constanta-Bucharei i kinda rushed this a bit cuz why not :iconconstanta-bucharei:Constanta-Bucharei 8 11 |Contest Entry| wOOOOW- by Constanta-Bucharei |Contest Entry| wOOOOW- :iconconstanta-bucharei:Constanta-Bucharei 12 23 hazel dough by Constanta-Bucharei hazel dough :iconconstanta-bucharei:Constanta-Bucharei 10 7 Pastel Heart (hearty's twin sis) by Constanta-Bucharei Pastel Heart (hearty's twin sis) :iconconstanta-bucharei:Constanta-Bucharei 16 16 Solaer Diet Comparison by Constanta-Bucharei Solaer Diet Comparison :iconconstanta-bucharei:Constanta-Bucharei 7 2 Flying Through The Night by Constanta-Bucharei Flying Through The Night :iconconstanta-bucharei:Constanta-Bucharei 12 3 hearty's redesign (Loveshake Heart) by Constanta-Bucharei hearty's redesign (Loveshake Heart) :iconconstanta-bucharei:Constanta-Bucharei 11 9 |Easter Special| are they doing a staring contest? by Constanta-Bucharei |Easter Special| are they doing a staring contest? :iconconstanta-bucharei:Constanta-Bucharei 10 0 fluttershee base (original base) by Constanta-Bucharei fluttershee base (original base) :iconconstanta-bucharei:Constanta-Bucharei 18 0 this is what happens, if u didn't finish ur lesson by Constanta-Bucharei this is what happens, if u didn't finish ur lesson :iconconstanta-bucharei:Constanta-Bucharei 4 8 idk by Constanta-Bucharei idk :iconconstanta-bucharei:Constanta-Bucharei 12 15 flying minty by Constanta-Bucharei flying minty :iconconstanta-bucharei:Constanta-Bucharei 13 6 discord info by Constanta-Bucharei discord info :iconconstanta-bucharei:Constanta-Bucharei 5 0 moimoimoi by Constanta-Bucharei moimoimoi :iconconstanta-bucharei:Constanta-Bucharei 6 0 i don't like this by Constanta-Bucharei i don't like this :iconconstanta-bucharei:Constanta-Bucharei 5 9

Donate

Constanta-Bucharei has started a donation pool!
1,544 / 1,000





IMPORTANTS MESSAGE FOR VISITORS:
please stop saying Thanks for the watch/fave! i'm sick of it so you should stop saying them! that's not appreciation to my art. that's just random comments so please stop or i'll RAGE on you! > : ( (or i'll just laugh and warn them anyway.. :\)

my record of the most amount of points i've got since when i joined DA: 215


EDIT: woah 76 points?! thanks you so much! :D but i still need to get rid all of the thanks for the ______! comments, have some core, more popularity and some more points. so thank you guys! :D

EDIT 2: i got 100 points from :icontheroseofmay:'s contest by winning 2nd place! :3





Current Balance: 175 Strawberry Cream Points by Syumi
Animated Avengers Divider (Bright) by Gasara
send points please and i need more cuz some of the mlp commissions from other people are expensive.. please, please, please, PLEASE give points then i would appreciate it <3! Current amount of people donating me points (dahub ones don't count.):20




main account: :iconasstriahungryyt:




best friendz foreva

:iconxx-katsumiineko-xx: :icontheroseofmay: :icongalaxypixies45: :iconikerimi: :icondolphinpower12345: :iconalviniscute: :iconssosi2: :iconthemilkyayesha: :iconhonekaia:




random friends

:iconsmcmurrick: :iconronnmica: :iconfarek18: :iconeuro-general: :iconhannakulcsar: :iconponiesarecute: :iconpaladin360: :iconbiancaroseg: :iconflurrycute: :iconhopefaithxoxo: :iconmlpsweetsketch: :iconprincessfireshinee: :iconsuperstarsteamcindy: :iconmintpencil: :iconsnowflakewonder: :icontsintseh: :iconcreespyblue: :iconlilyarour: :iconilliopruxpin: :icondonsssssss: :iconsolardeityyt: :iconcreampaint12: :iconbleonadragotiyt: :iconcrystalspringlove: :iconxkashtrineyc: :icongreenmarta: :iconwhitefang2005: :iconhannakulcsar: :iconnataliawolf2004: :iconbittersweethare: :iconoltscript313: :iconsenkaacz: :iconscoutimusprime: :iconthemodernfox: :iconngkq: :iconaimen60: :iconchocolateheartlu: :iconliya04: :iconcrystal-bloomyt: :iconrachelclaradrawz: :iconjustindrawings: :iconluigis-sister18-aufa: :iconsnowflakecrystalyt: :iconmajesticalunicorns: :iconalfredbeilschmidt: :iconcaramelcootie: :iconshirosunshineyt: :iconlindagem: :iconsenkaacz: :iconlinaright-shirayt: :iconilliroseheartilli:




THEY ALWAYS NOTICE MEHHHHH

:icondolphinpower12345: :iconfarek18: :iconhannakulcsar: :iconnataliawolf2004: :iconbittersweethare: :iconoltscript313: :iconsenkaacz: :iconscoutimusprime:





Coding by Nynayla

You must be logged in to donate.

Activity


EDIT: she said that i can give out the .swf to my friends, but idk about everyone (i think its okay though)

so, note me and i'll give u a link to the game from my sta.sh ;D

also, do not repost it, please



important announcement:

i'm sorry to say this, but the alternate version of pony creator v3 will be taken down soon, since MaskedSugarGirl discourages this being reuploaded anywhere else,

also if she allows me to send it to you as a .swf file, note me then i'll give it to you ;D
hmm

when i get core, i feel like i wanna change my username again, to something like.. umm-

"Vailskmark?"

if i don't really like that username, then leave your suggestions below (btw the username should be unique, like a mix of words (mostly made up words i guess)
does anyone wanna comment on my art

(i meant like, you talk about the shading of it etc.)
i need help redesigning hearty, becuz her design rn is boring, and i tried redesigning her but it still looked ugly to me.

also, i'm having a hard time thinking of any other name for hearty

so, can someone help me with changing her design and name please? :3
  • Listening to: a random song about lunna
  • Reading: info about countries
  • Watching: random videos
  • Playing: idk
  • Eating: trash
  • Drinking: b l e e c h

Comments


Add a Comment:
 
(1 Reply)
Hidden by Owner
(1 Reply)
:iconconstanta-bucharei:
Constanta-Bucharei Featured By Owner May 2, 2019  Hobbyist Digital Artist
Don't thank me for the watch, fav and llama, okay?

Now you have to reply here if you wanna say something (except for thanks for the ____ comments)

So this comment will stay up, as a notice
Reply
(1 Reply)
Hidden by Owner
(1 Reply)
(4 Replies)
Hidden by Owner
(1 Reply) (4 Replies)
Hidden by Owner
(1 Reply)
Add a Comment: