Comment on DDRKirbyISQ's profile

lxoivaeh's avatar
OMGGGGGG HOWWWW....DID YOU FIND ME?! you're amazing. LOL...thanks for the watch I don't normally say that to people but uh... you're a special case ^^
DDRKirbyISQ's avatar
Hahaha, I followed your FB to your twitter to your weebly to your dA...come on, it really wasn't that hard *wink*

Add me on IM/chat too if you want!
lxoivaeh's avatar
HAHAHAHAAH OHHH MAN you're good LOLL :D
I was like...dang.. how did he find me?

oh sure? :O which one? gmail? :3
DDRKirbyISQ's avatar
I have everything...AIM, YM, gtalk, skype, and FB chat. I use multi-protocol clients so I'm always logged in on all of them. my id is DDRKirbyISQ everywhere :)

[link] is my top-level site...and then here's everything else:

[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
lxoivaeh's avatar
OMG. I ACTUALLY...WENT...and looked at ALL OF THEM. LOL
you have a fb page...and a YOUTUBE account with MANY VIDEOS? OMg...
and you have a xanga?....danngg that's old school! and... you have my anime list?! LOLOLOL my friend has one of those too!! hahaha
omg... sadly... I have like...no accounts to like...any of these...not even google plus...Q.Q LOL but yea lets add each other on chat or something if you want~ but I never go on :D fyi~ but if you need anything just shoot a message over and I'll try to reply :D KEKE.
DDRKirbyISQ's avatar
^^; Thanks for taking the time. I'm just getting started with dA, so that was a pretty recent addition. Only started to really try at drawing a month or so ago...

Yes, I update my xanga quite often, though not as often as I used to.
lxoivaeh's avatar
OH no no not at all! I'd nor mally take the time just to see what the person gives me LOL I've just never seen SO many links all at once haahah! :3 ahhhh yeaa! I had DA for a while...but I didn't really start using it until last year.... :O but yea!

OH interesting~ you're one of the only people thatI know is left using xanga....
DDRKirbyISQ's avatar
Yeah!~ I've been at it for 8 years! There's a LOT of posts on that site :)
View all replies