Chocoreaper's avatar

.I DIG TEH RAIN IT ROX.

28 12 1K (1 Today)
By Chocoreaper   |   
Published: September 7, 2006
© 2006 - 2020 Chocoreaper
yep... a new ID again... man I'm so bored..... evry1's arts r sooo GEWD, better than mine.......
B'sides.. didja reeli think I messed up the hair? I mean I don't do perfect hairlines. Yeah, me as a vampire again.... in the rain. DANG IT! I didn't ahve a custom rain brush soo yeah thuh rain sux. but turn out kewl!

Okay, sooo I wuz sterssed cuz everyone's art is better than mine, say, *speaks 'Gang o' Thugs' accent* and I've been reading 's 'Sweet Misery' comic, u noe, abt Numbuh 4 crying in the rain alone n his parents r fighting, and then Numbuh 3 wants him 2 be wif her in her pink rainbow monkey umbrella yada yada yada... oh, okay, you guys betta read it. So I thought "Duhhh... rain ISh kewl..." so yea. And I still like vampires! AND I wanna make a gewd rain effect in photoshop, so.. experimental technique! and it turn out sooo green.

"the drops of rain it fall all over...
...but this awkward silence doesn't make me crazy"
Image size
493x474px 163.61 KB
Comments12
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
LeeGaaFangirl's avatar
Cool! I love your drawings! But I like pictures like this more. The ones that are very dark and emotional. Keep drawing!!
Meowsa-chan11's avatar
Meowsa-chan11Student General Artist
stunning.. :omfg: You should totally have more comments!
Chocoreaper's avatar
ChocoreaperHobbyist Digital Artist
yeah.. i think....
CorruptLittleMind's avatar
I like the coloring in it, i need to submit my new one lol
Chocoreaper's avatar
ChocoreaperHobbyist Digital Artist
totally! especially wen its rainyheheheh
CorruptLittleMind's avatar
likes its been here lately ^^
Chocoreaper's avatar
ChocoreaperHobbyist Digital Artist
wat, the rain? kewl.... i mean rain hides u wen u cry, rite?
CorruptLittleMind's avatar
yeppers, its awsomeness
Chocoreaper's avatar
ChocoreaperHobbyist Digital Artist
yeah, especially when PIERRE did it! (UNtitled video clip, car crash, rain, HOW CUD DIZ HAPPEN 2 MEH?!)
Numbuh00's avatar
Numbuh00Hobbyist General Artist
Nice ID. Looks really cool! :D And the rain looks just fine.
BTW, those are the lyrics from one of Blink 182's songs, am I right? =P Cool choice, it fits! :D
Chocoreaper's avatar
ChocoreaperHobbyist Digital Artist
WOOYEAH!!! BLINK 182 RAWX!!!! I always sing "Down" wen it rains, FYI. and thanks fo rcommenting the rain!
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In