Shop Forum More Submit  Join Login
DJ o Red o by Choc0Chu DJ o Red o by Choc0Chu
C: A little chibi comission for o red o in gaia.
=3= I still have tree comission to go...must not give up.

But I just remember that I still have school work to do .-.
Rhalala...

Hope Red will like and :aww: and same for you all :heart:

I don`t draw boys alot.I mustly prefer to draw girls. Why? hmm...I think is because they are somehow easier for me. Why again?...I don`t xD

:iconpolitefavstamp1plz::iconpolitefavstamp2plz:
Add a Comment:
 
:icondcandle:
Dcandle Featured By Owner Jun 8, 2010
OMGGGGGGGGGGG :icontearplz: its sooo beautifullll <3!! tes trop bonne chocochuuuuuu ;D! il est trop adorable -rapes- muhahaha >:D!
Reply
:iconchoc0chu:
Choc0Chu Featured By Owner Jun 9, 2010  Student General Artist
O_o je suis pas sur ke oredo serais content XDDDDDDD
mais MERCII :D <3
Reply
:icondcandle:
Dcandle Featured By Owner Jun 11, 2010
haha je suis sur kil est content ;) <3
Reply
:iconchoc0chu:
Choc0Chu Featured By Owner Jun 11, 2010  Student General Artist
xD il est mieu! lol ben jai eu ma paye lol
et il a eu son dessin avec amour lol
Reply
:icony0do:
y0do Featured By Owner Jun 8, 2010  Hobbyist Digital Artist
oRedo is getting commissions from everyone, man xD

Love this! Very cute chibi x)
Reply
:iconchoc0chu:
Choc0Chu Featured By Owner Jun 9, 2010  Student General Artist
Lol For real haha
That mean you have a gaia too? C:

And Thank you ^u^ I like to draw chibi this time.
A few month sooner xD i was more into drawing regular =D
Reply
:icony0do:
y0do Featured By Owner Jun 9, 2010  Hobbyist Digital Artist
LOL yes my avatar art is actually part of a commission for him xD
I've been seeing this dude everywhere, no jokes!
Reply
:iconchoc0chu:
Choc0Chu Featured By Owner Jun 10, 2010  Student General Artist
Hahaha that because he has alot of gold to buy and his avatar seem pretty fun to draw xD
Reply
:icondanni-l-zomg:
Danni-L-zomg Featured By Owner Jun 8, 2010
OMGeee
This is so cuuute!
:)
Reply
:iconchoc0chu:
Choc0Chu Featured By Owner Jun 8, 2010  Student General Artist
C: Thank you :heart:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 8, 2010
Image Size
458 KB
Resolution
550×840
Link
Thumb

Stats

Views
444
Favourites
16 (who?)
Comments
10
Downloads
21
×