Cerulebell's avatar

pebblix

By Cerulebell
89 Favourites
18 Comments
6K Views
so herre is yet another baby fakemon but this time it for onix
PEBBL+onIX=PEBBLIX

tell me wat u think

onix and pokemon belong to nintendo
Pebblix belongs to me DO NOT STEAL
IMAGE DETAILS
Image size
723x716px 28.91 KB
Published:
© 2009 - 2020 Cerulebell
Comments19
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
ThePokemonz's avatar
Cool.But which pokemon version did you start with?I started with..i think it was Yellow but it may be silver or someshit but my favourite (i dunno how to spell that shit) is Leaf Green tho
Cerulebell's avatar
I started with sapphire :)
TwistedToonTaylor's avatar
Wow something for the Onix line that's cute... How bout that...
Jynx-xx's avatar
sooooooooo cute <3
monstermyth23's avatar
Great pre-evo Onix idea!
fakemonfrontier's avatar
will you remake this
SpikesTheLion18's avatar
Hi, May I use? (full credit will be given) And can I ask some one to make it into a sprite? (Only if yes)
Plookustheplok's avatar
Niice. I can't help but recall seeing this name before but this is much different.
BreezeMcFreeze's avatar
...

I swear I suggested the name Peblix on Deviantart somewhere...
Plookustheplok's avatar
I've seen the name elsewhere too. But this looks nothing like the one I've seen.
BreezeMcFreeze's avatar
Hmm..
Maybe the fact that a pebble is a small stone and that it would make a good Onix prevo occoured to a lot of people.
Plookustheplok's avatar
Yeah. That seems very likely.
Snorkmed's avatar
not bad. not bad. tis been years since i played i still have my red original and silver somewhere...
Cerulebell's avatar
thx
i started with saphire
Snorkmed's avatar
Red Original and Silver (my opinion) are the best.
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In