BuddhaTheGod's avatar

BuddhaTheGod

Buddha
242 Watchers
34.4K
Page Views
490 Deviations
ChagerNC4U
vixeltheimmortal
GrappleJuice4percent
vassiton
boiimnot
GlennThomasi6
Esmiond
PataPata11
WoLfLOVER152
Mikoti
Adrian-Drott
The-White-Wire
Laovaan
Selenada
silverjow
kevinbolk
jameswolf
flaviobolla
Hootsweets
PascalCampion
IgorWolski
Ninjatic
Adrian-Drott
AdamPaquette
Ikameka
BenBASSO
Tiny-Tyke

Deviation Spotlight

SHIT, PIRATES by BuddhaTheGod, visual art

Artist // Student // Digital Art
  • June 8, 1987
  • Sweden
  • Deviant for 17 years
  • He / Him
Badges
Super Llama: Llamas are awesome! (49)
My Bio
CTRL+V

Favourite Visual Artist
Imperial Boy
Favourite Movies
Spirited Away
Favourite TV Shows
Battlestar Galactica
Favourite Bands / Musical Artists
The Strokes
Favourite Books
The New York Trilogy
Favourite Writers
Paul Auster
Favourite Games
FFVII, Beyond Good and Evil
Favourite Gaming Platform
PC
Tools of the Trade
Crappy drawings
Other Interests
Cracking dead babies joke I stole from a site
Cindy and I decided to go for the 100-list thingy, but didn't really fall for any existing one. So we made our own. Whipped out a dictionary each and one of us randomly went through different letters and the other said stop. So now we have this abomination! Feel free to use if you want though you won't 8D 1. Alone 2. Rive 3. Disrupt 4. Sellotape 5. Fillet 6. Submarine 7. Squatter 8. Annul 9. Contend 10. Sanction 11. Ursa Minor 12. Rich 13. Mummy 14. Malfunction 15. Damage 16. Inferno 17. Ultimata 18. Tenuous 19. Former 20. Pattern 21. Congestion 22. Testimony 23. Boon 24. Sensual 25. Truculent 26. Communion 27. Wire
13 Comments
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
ANNNNNNNNNNNNNNNND Breaaathe. Alright my DeviantART needs a kiriban... let's go with 15000. OR NO! NOT 15K! Make that 15615. Because I'm an annoying asshole. Yes srsly, 15615. Because it reminds me of the song 156. Summer's coming up, we had a period in Sweden where it was REALLY warm and then all of a sudden it got REALLY cold. As in REALLY REALLY cold. It even started snowing in the northern parts of Sweden. SNOW, IN MAY!! FUCKING MAY! But now it seems to have resumed teh sweet sweet hawt summer weather. I was so freaked out when I was gonna write a journal. I clicked the journal button and was like "WHERE'S THE NEW ENTRY BUTTON?? AM I B
3 Comments
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In

Wow

0 min read
I'm spending slightly MORE time on DA than I did before ^^ YEAH THAT DOESN'T SAY MUCH, BITE ME D
5 Comments
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In

Comments 478

Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Happy birthday, dude!!
Wow var typ 100 år sen vi prata sist! Läget?
Thank You very much for the :+fav:! :hug:
Woah Cool! I didn't know you had a dA account too! :hug:
Oh hey man! Wow I had no idea you were here either! I love your art so much :D!
Haha Cheers pal ! :D
aah, it's you! :)