Shop Forum More Submit  Join Login
The true ruler of New Vegas by BrokenTeapot The true ruler of New Vegas by BrokenTeapot
Blah, the title is crap, but once I saw Mr. House in Fallout: New Vegas, this image instantly popped into my brain... Also, the space helmet is full of win. o3o

Fallout: New Vegas, and Mr. House © Obsidian Entertainment and Bethesda Softworks
Gregory House © Whoever made him.
Art © *BrokenTeapot
Add a Comment:
 
:iconkat1004:
kat1004 Featured By Owner Jun 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
OMFG YES

THE JOKE HAS BEEN MADE :D
Reply
:iconthe-darkwolf:
The-Darkwolf Featured By Owner Jun 4, 2014
:rofl: :lmao: Bwahahahahaaaaa!
Reply
:icondeadmanwalking13:
Deadmanwalking13 Featured By Owner Apr 2, 2014
So that what happen to House after the Series finally. Funny stuff
Reply
:iconjasongreen:
jasongreen Featured By Owner Dec 20, 2013  Hobbyist Artist
that guy kind of look like house
Reply
:iconsonicdude87:
SonicDude87 Featured By Owner Dec 4, 2013
Hahaha! My dreams of someone making a Dr. House ref in FONV have been realized! xD
Reply
:iconblaruesfox:
blaruesfox Featured By Owner Sep 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Finally! Someone made the joke!
Reply
:iconhaloveteran:
haloveteran Featured By Owner Aug 30, 2013  Hobbyist Artist
when i fist heard mr house i thought of him then when i saw him i thought hittler or walt disney
Reply
:iconfellitorockero:
FellitoRockero Featured By Owner Jul 4, 2013
LoL! So I thought!
Reply
:iconacidzombie6516:
acidzombie6516 Featured By Owner Apr 13, 2013  Hobbyist General Artist
house is best house
Reply
:iconhecallsmeshyguy:
hecallsmeshyguy Featured By Owner Mar 30, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Nice one!
Reply
:iconbitchimo:
Bitchimo Featured By Owner Dec 15, 2012  Hobbyist Writer
dang,I was so shure it was lupis. :lol:
Reply
:iconvaultboy87:
VaultBoy87 Featured By Owner Oct 23, 2012
Hily shit. I was in tears laughing at this. And yes, space helmet is full win
Reply
:iconderekmaverick:
DerekMaverick Featured By Owner Sep 21, 2012
When I heard about Mr. House he was the first person that came to my mind! This makes my day!
Reply
:iconxshadowxforcex:
xshadowxforcex Featured By Owner Sep 16, 2012
Where did you spot, House at in the game? I've been through a couple of runs and haven't seen anyone looking him, unless I'm blind.
Reply
:iconleaderofthewolfpack:
leaderofthewolfpack Featured By Owner Aug 25, 2012
you can find a picture of doctor house in new vegas
Reply
:iconaldiinorth:
Aldiinorth Featured By Owner Aug 1, 2012
This made me chuckle. Charming idea!
Reply
:icongiant-iceberg:
Giant-Iceberg Featured By Owner Jul 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Yeah! Thanks for the laughs!
Reply
:iconwindra:
Windra Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Fahahaaaa ~
Reply
:iconhaloveteran:
haloveteran Featured By Owner May 17, 2012  Hobbyist Artist
mr house pic in game looks like hittler lol
Reply
:iconannonymous-unknown:
Annonymous-unknown Featured By Owner Jul 3, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I thought he looked remarkably like Walt Disney.
Reply
:iconsakraida82:
Sakraida82 Featured By Owner Apr 26, 2012
It's never Lupis.
Reply
:iconwoodro92:
Woodro92 Featured By Owner Apr 23, 2012
This actually made me laugh for once in a long time :) thanks
Reply
:icongiant-iceberg:
Giant-Iceberg Featured By Owner Jul 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Oh, it's not me after all. For a moment i believed i have dementia...
Reply
:iconalaskanbear:
AlaskanBear Featured By Owner Apr 12, 2012  Student Writer
I generally thought Mr.House looked like Walt Disney
Reply
:iconfirshy:
Firshy Featured By Owner Mar 23, 2012  Hobbyist Artist
SO I'M NOT THE ONLY ONE

FINALLY
Reply
:iconxsimko:
xsimko Featured By Owner Mar 18, 2012  Hobbyist Traditional Artist
That's how it supposed to be =)))
Reply
:iconlascas:
Lascas Featured By Owner Mar 12, 2012  Hobbyist General Artist
My father made this reference when I was explaining to him the plot of the game.
Reply
:iconjacckrowechild:
JaccKroweChild Featured By Owner Mar 8, 2012  Hobbyist Writer
Haha, that is funny.... good job, you actually made it look like House. I can't shake the feeling this'd make a damn good twist for the TV series!
Reply
:iconbananapuddingtiem:
BananaPuddingTiem Featured By Owner Mar 7, 2012  Hobbyist General Artist
yes. this is pure win.
Reply
:iconfeatherhowlart:
FeatherhowlArt Featured By Owner Feb 9, 2012  Hobbyist General Artist
At least I'm not the only one that came up with this when I heard the name xD
Reply
:iconjarhead105:
Jarhead105 Featured By Owner Feb 7, 2012
I love house.
Reply
:iconpapercamm:
PaperCamm Featured By Owner Jan 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
I always suspected...
Reply
:iconsimlish:
simlish Featured By Owner Jan 2, 2012  Student Writer
You earn :iconplusoneplz: internets.
Reply
:iconmysepiasoul:
mysepiasoul Featured By Owner Dec 3, 2011
Ha, ha! Love it!!
Reply
:iconmidoriarainai:
MidoriArainai Featured By Owner Nov 26, 2011  Student Artist
lol hugh laurie XD :iconhouseplz:
Reply
:iconaguycalledbaldur:
aguycalledbaldur Featured By Owner Nov 25, 2011
I never thought i would hear those words from the worlds most mentaly unstable doctor.
Reply
:iconthatonebroski:
ThatOneBroski Featured By Owner Nov 20, 2011
...FAWKIN EPIC MAN!!
Reply
:iconelementalangel:
ElementalAngel Featured By Owner Nov 5, 2011
XD
Reply
:iconkatcam007:
Katcam007 Featured By Owner Oct 31, 2011
Theres a nv mod that replaces mr. house with dr.house
Reply
:iconjustinendymion:
JustinEndymion Featured By Owner Oct 18, 2011
Mr. DrHouse?
Reply
:iconroy-fan-33:
Roy-Fan-33 Featured By Owner Oct 18, 2011  Hobbyist Digital Artist
That fucking space suit... GOD DAMNIT BOONE, JUST HOLD IT; DON'T PUT IT ON.

I can't take House seriously for just this reason. Thanks for the giggle. :)
Reply
:iconcanibabey:
Canibabey Featured By Owner Sep 19, 2011
Oh good God, yes!!! <3
Reply
:iconrayraylunlun:
rayraylunlun Featured By Owner Sep 5, 2011
that is the first thing i though of when they said house, lol
Reply
:iconmyartismybass:
MyArtIsMyBass Featured By Owner Aug 27, 2011  Hobbyist Writer
Courier: Mr. House! Ceasar is sick! He'll die any day now!

Mr. House: Was I supposed to be surprised by that? Course that dickweed's sick. I'm in a machine and I can already tell that.

Courier: So what do I do? Do I kill him?

Mr. House: Killing him won't change anything. War's too close now. Give the Legion 40 CC's of bullets and a hand grenade, then if your not too tied up in your miserable life, go visit the NCR and bomb their monorail or something,
Reply
:icondusmiethwhi:
Dusmiethwhi Featured By Owner Aug 18, 2011
wheres is the thumbs up button?
Reply
:icontoastiesoldier:
ToastieSoldier Featured By Owner Aug 18, 2011  Hobbyist Writer
Hugh Laurie ftw
Reply
:iconitsseizuretime:
ItsSeizureTime Featured By Owner Aug 17, 2011  Hobbyist Digital Artist
LOL
Reply
:iconsarathetheif:
SaratheTheif Featured By Owner Aug 12, 2011
I thought the same thing!
Reply
:iconcommando9789:
commando9789 Featured By Owner Jul 31, 2011
I was thinking of making something like this, then I got lazt and started playing black ops. That's my life for ya.
Reply
:iconjohnyvill:
Johnyvill Featured By Owner Jul 30, 2011
THANK GOD TIME SOMEONE MADE THAT JOKE!
bravo sir :D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 24, 2010
Image Size
786 KB
Resolution
1000×900
Link
Thumb

Stats

Views
28,949 (1 today)
Favourites
1,007 (who?)
Comments
306
Downloads
266