boogs024's avatar

boogs024

MARK
49 Watchers22.4K Page Views46 Deviations
Cklaighe
merx7ii
paulkyrby
princessluna
heavenkite
Rinthex
Monique17
shitiforgot
noc2
Vincoo
PJ731
inthoksication
merx7ii
rafaelalbuquerqueart
mytymark
bluedicius
nebezial
theCHAMBA
heavenkite
noc2
Vincoo
zuinx
Teruchan
fathippo25
ZenComplex
baby-pengu
thienbao

Deviation Spotlight

tonight, we conquer by boogs024, visual art

Artist
Badges
Llama: Llamas are awesome! (1)
My Bio
Current Residence: Philippines. Baguio City
Favourite genre of music: as long as it's not techno music, you know the kind that makes you dance.
Favourite style of art: i dont know what my style is :S
MP3 player of choice: psp, iPod, sony walkman phone
Shell of choice: un sa mga hermit crab
Wallpaper of choice: minimalistic yet detailed (anu daw?). haha
Skin of choice: kayumanggi, o di kayay tama lang LOL. pede rin naman maputi, chinita! okaya ung balat ng manok! mmm!
Favourite cartoon character: mickey mouse. curious george. sylvester
Personal Quote: "when i do push-ups.. i dont push myself up.. i push the world down!!"

Favourite Visual Artist
roman dirge is one of 'em...
Favourite Movies
movies that make sense. deep and witty.
Favourite Bands / Musical Artists
Arctic Monkeys, The Ramones, Sex Pistols, The Beatles, and many many many many many many many moar
Favourite Games
HARVEST MOON!!!! finalfantasy 7, metal gear, god of war, prince of persia
Favourite Gaming Platform
RPG, RTSG, MMORPG,
Tools of the Trade
my left hand. ironically i use my right hand to make digital arts.
Other Interests
arts, music, photography, film making, graphic designing
0 min read
IT'S FUCKIN' SUMMER WOHOOOOOOOOO, YEAHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! shit.. imma take up summer class... NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2Comments
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
0 min read
summer's about to end and really, it ended with a blast... an unforgettable blast. a sad one... my mind still refuses to believe of what's happening now. i only told one person about what happened. it wasn't enough, i need to let it out but i don't see the point. we all have our problems, people have problems. so why would they even bother? i decided to keep this feeling to myself. yes, i can tell you what happened but i can't tell what i'm feeling, let alone show it. keeping this to myself made me numb... again. my emotions are all fucked up. i'm not really good in expressing myself, but i'm pretty good in helping people (you know, giving
9Comments
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
0 min read
ahoy there mateys. (: yeah, i've been away for a while but now i think imma be active again. it's weird cos now i am HAVING a hard time using Adobe and using/blending colors at that. i really don't like that, it's like i'm losing something. or the feeling that my imagination isn't working as well as compared to our imagination when we were still kids (i want my imagination back damn it!). yeah sad to say that as we age, our imagination grows and becomes more dull and lame. i remember when i was still a kid, my imaginations were so close to being real that i could almost see them, so bright, so colorful, so animated that when i play with my G
21Comments
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In

Comments 138

Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Cheers for the watch! have a great 2010!
chol psychological yan e
tankyu tenchu tankyu tenchu sa fav!!

ui sa sabado karyada na naman tayo! wooohooo!!

sana meron nang tsik nun hahaha
yo boogs!!!!!!
kay husay naman ng mga gawa mo!!!!!!!!!!!
salamat sa fav! :horns:
no big!!! hahah astig men! :D
thanks for the comment
nice gallery