Blustreakgirl's avatar
Swift Call (FNAF 6 Comic) Pt.2
By Blustreakgirl   |   Watch
343 210 14K (17 Today)
Published: August 12, 2018
© 2018 - 2019 Blustreakgirl
I know, I'm crazy working on this for the entire day...Backgrounds were done ahead of time
(It's nice to have some help while making this, my Dad showed me the proper way to angle a table perspective)

Btw, a lot of you guessed correctly of what happens next :wtfcoffee: 

First
Interrogation (FNAF 6 Comic) Pt.1 by Blustreakgirl

Previous
Swift Call (FNAF 6 Comic) Pt.1 by Blustreakgirl

Next
Swift Call (FNAF 6 Comic) Pt.3 by Blustreakgirl

*Please refrain from downloading the comic for display, unless it's a comic dub (Be sure to credit)*

This AU Belongs to © :iconblustreakgirl:

FNAF 6 belongs to © Scott Cawthon
Image size
408x4272px 834.65 KB
Comments210
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
FireTheCatDraws's avatar
FireTheCatDrawsNew Deviant
MINDA!

also Ballora would be freaking happy the light broke XD
Jellyfishgene's avatar
JellyfishgeneHobbyist Artist
I just hear Ballora in the distance.....
Minda broke another light!
zacheeze's avatar
zacheezeHobbyist Digital Artist
okay who the fuck is minda?
cloakedeclips-qp's avatar
cloakedeclips-qpHobbyist Artist
look back on the rest of this comic 
redxroundsxart's avatar
redxroundsxartStudent General Artist
*run music intensifies*
CorrinaDoesArt's avatar
CorrinaDoesArtHobbyist General Artist
How did she stay up there?!
cloakedeclips-qp's avatar
cloakedeclips-qpHobbyist Artist
she grabbed onto the light 
LunaLeGayPotato's avatar
LunaLeGayPotatoHobbyist Traditional Artist
OH SHIT MINDA IS SAVAGE
cloakedeclips-qp's avatar
cloakedeclips-qpHobbyist Artist
spider minda
spider minda 
she can do anything that a minda can 
Nmfp3draws22's avatar
Nmfp3draws22Hobbyist Digital Artist
Lol 
adanpredator202's avatar
adanpredator202 General Artist
if i was in this dub i wouldn't have save helpy 
well because he so cute TwT
ProSnowflake555's avatar
ProSnowflake555Student General Artist
HELLLLPPYYY!!
NekohYang's avatar
NekohYangHobbyist Digital Artist
Me when I run of the dogs.
VixyTheFoxYT's avatar
VixyTheFoxYTHobbyist Digital Artist
So true!
12ALEXIS21's avatar
12ALEXIS21Hobbyist General Artist
OH NO HELPYS IN TROUBLE!!!!!!!!!!  and isn't that minda???? if So; WHAT HAPPENED TO HER!!!!!!!!
ZDS2001's avatar
ZDS2001Hobbyist Digital Artist
I wonder what will happen if minda met molten freddy. 
TornadoDog33's avatar
TornadoDog33Student Traditional Artist
I have a feeling Micheal is gonna step in... and it's not gonna go well for somebody... *koff* *koff* Minda *koff*
ThatLucasJohnstonGuy's avatar
Should I watch just to see what happens next tbh
because i’m gonna explode if helpy dies ;3;
ShadowHunter0616's avatar
why do i have the feeling she can rip through the metal doors 0.0
MadiMakesBadComics4U's avatar
WHAT THE FLIP HAPPENED TO YOU?!
cookiecatunivers's avatar
cookiecatuniversStudent Digital Artist
MINDA chill girl!
MAXRANIEL's avatar
MAXRANIELHobbyist Artist
YAAASSS THE NEW MINDA COMIC
MAXRANIEL's avatar
MAXRANIELHobbyist Artist
I want minda and molten freddy to meet up
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved