Shop Forum More Submit  Join Login
Belle x Jefferson: MAD LOVE by BLOOD-and-LUST-87 Belle x Jefferson: MAD LOVE by BLOOD-and-LUST-87
Belle & Jefferson (c) ABC/D!sney

FULL VIEW, PLEASE!!! :iconbummyplz:

This is for all you Mad Beauty fans out there! :heart: I know there aren't a lot of us, but THIS IS ME NOT CARING. :P

Ever since 1x14 and 1x17, I've had plot bunnies for this pairing. It was probably just a mistake on the writers' part, but the minute Belle told Dreamy/Grumpy, "I've had my heart broken enough times to know," that got the wheels in my head turning. Broken ENOUGH TIMES to know?? To me, that means Belle has been in love more than once. I suppose it's possible that Rumple broke her heart several times, but my multi-shipper heart refuses to believe that. :P

Anyway, I actually started off shipping Heartless Beauty (aka Belle x Huntsman), because before Hat Trick, I thought it'd be pretty cool if Regina kidnapped Belle (that could explain why she had her locked away in Storybrooke), and kept her on as her slave. Since the Huntsman was also Regina's slave (except a different kind *coughs* ), I thought it'd be neat if they befriended each other/became close. But then along came Hat Trick, and I went OH DAMN, THEY'RE BOTH POTENTIAL LOONY BIN INMATES. MUST SHIP. :XD: Well...not really, but I liked the idea of them. And then seeing them interact in 1x22 only solidified that for me, because I thought they had great chemistry. That, and my shipper heart was secretly, but now not-so-secretly hoping that they'd been friends in FTL, and that was how he knew where to find her. I'm sure it's a simple solution (Regina DOES have a big mouth around her men), but still... Me want. :XD:

tl;dr ~ This is supposed to be during 1x22. Instead of Jefferson sending Belle on her way to Gold, he picks her up and carries her off into the sunset. Er...forest, according to my background. :XD: AND I KNOW BELLE CAN WALK, BUT WOMEN LIKE TO BE CARRIED BY HOT MEN. ;D
Add a Comment:
 
:iconart-gem:
Art-Gem Featured By Owner Oct 17, 2015  Hobbyist General Artist
Okay I'm seeing all of your Belle pairings right now and I am LOVING them. Seriously, I love almost all the pairings you've drawn with her; BellexLoki, BellexHuntsman, BellexJefferson, BellexRumple...I just...ugh, I'm in pairing Heaven :love:
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Oct 17, 2015  Hobbyist Digital Artist
LOL I was a total ship whore in OUAT, ngl. :XD: But haha, thank you! :love: I'm not really one for Rumbelle since I just found their interactions lackluster (and abusive, tbh), so I think that's why I started going nuts and shipping her with everyone. :P Mad Beauty was a fave of mine for a while.
Reply
:iconart-gem:
Art-Gem Featured By Owner Oct 18, 2015  Hobbyist General Artist
LOL I am too! I shipped Emma with just about everyone, I ship Belle with just about everyone...if I find a character I really like then I pretty much go crazy with the possibilities :dummy: Yeah Rumbelle did get pretty manipulative in the later seasons, something I find kinda sad 'cuz I was actually hoping that they'd stay together. But on the plus side Belle is totally able to go with whoever we want lol! I really like Mad Beauty too, it's just kinda frustrating cuz it seems to be a really unpopular ship and I can't even find fanfictions for it :P At least I've got your art though! lol!
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Oct 30, 2015  Hobbyist Digital Artist
LOL I didn't really ship Emma with everyone, but for some reason I shipped Belle with everyone. :XD: Probably cuz I felt she deserved better. And haha, same. I've noticed that I tend to ship my favorite characters, so it's inevitable. And any character I hate is part of my notps. xD Ofc, I never hated Batman, and I hated Joker/Batman, so maybe that rule doesn't always apply. ^^; And really? There's some Mad Beauty fic. I'd started one that I never finished, so I might've deleted it. And I DID delete a smutfic I wrote, cuz I always got nervous any time I got a review, and I couldn't handle the pressure. xP
Reply
:iconart-gem:
Art-Gem Featured By Owner Nov 2, 2015  Hobbyist General Artist
Yeah I don't really ship Emma with everyone either, but Belle is totally shippable for some reason. And yes, she DOES deserve better. I was really hoping for a happy ending when she finally married Rumple. Oh well. I've only seen like, ONE Mad Beauty fic, and I don't remember it being very good. Maybe I should go back and check again, though.

Yeah, I've wanted to delete fics too because of the pressure I felt every time I got a review, but I made a vow not to delete ANYTHING just because. I tell myself that even if there's only ONE person that likes one of my fics, then that's reason enough for me to keep it. I can't tell you how many times I've been disappointed to find that one of my favorite fics have been deleted.
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Nov 6, 2015  Hobbyist Digital Artist
Yeah, I really regret deleting one OUAT fic, but the Rumbellers are trolls, so. :/ Like, I wrote a "dark" BatB story where Rumple actually imprisoned the real Beast and kept him locked away in his own castle/he moved in as the new master. I just couldn't accept Rumple as the real beast. I felt cheated. -.- And since Rumple ended up killing both the Beast and Belle (once he found out she'd discovered the beast and fallen for him), I knew it'd be bad. Only one person was nasty and everyone else was supportive, but that was good enough for me to delete. :S
Reply
:iconart-gem:
Art-Gem Featured By Owner Nov 7, 2015  Hobbyist General Artist
Wow, that sounds like an interesting fic! I thought it was kind of weird that Rumple was the 'beast' of Beauty and the Beast, too. I mean I got used to it pretty fast but in the back of my mind I was kind of like 'wait, whaaat?' The idea of Rumple imprisoning the real Beast and having Belle fall in love with him instead sounds great, though. I would have loved to have read it. Yeah, you can have all the praise in the world but all it takes is one @$$hole to ruin everything for you. It sucks, but it does happen :hmm:
Reply
:icontarnisis:
Tarnisis Featured By Owner Jun 22, 2012  Hobbyist Writer
This is one of my favorite couples for OUAT. They fit so nicely! :iconawwloveplz:
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconmonkeyloveplz: Yes, I love them! I'd love to see them have a crazy little tea party together! :XD:
Reply
:icontarnisis:
Tarnisis Featured By Owner Jun 25, 2012  Hobbyist Writer
Hahahha, Oh my gosh~! That is the coolest idea I've heard yet! We must write a letter to the writer's immediately! :sprint:
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
Haha, well I plan on drawing it...somehow. ^^; At first I was going to draw Belle having a picnic with Jefferson and Grace, but I scrapped that idea since I don't really think I'm ambitious enough to draw three people. ^^; Two is enough. lol Hopefully my picture will get to the writers by some miracle, and then they'll go *LE GASP* "We must put this into the show!" :XD:
Reply
:icontarnisis:
Tarnisis Featured By Owner Jun 25, 2012  Hobbyist Writer
I don't know how you have patience to draw one person, let alone two. ;P I can't wait to see it though! I'm sure it's gonna be awesome! :la:
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
Haha trust me, I don't...that's why a lot of my pictures look half-assed. :XD: And that's on hold at the moment, because I'm doing a dramatic 2 page comic with Rumps, Belle, and Regina first. :meow: Thank you, though! :la:
Reply
:icontarnisis:
Tarnisis Featured By Owner Jun 28, 2012  Hobbyist Writer
Hahahah~! You're pictures aren't half-assed. :XD:

You're doing a comic strip!? :excited: Is it in your gallery now? Or are you still working on it?

Whenever it's done, I want to read/see it! :la:
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
Oh trust me, they are. :XD: haha

And yes, I am. :P It's not in my gallery, no... I've only drawn the first 3 pages. :XD: I still need to color them and draw the next 2 for the first page. Having a job kinda sucks, 'cause I have no time for my drawings anymore. :P But thank you, I'm glad someone will be looking forward to it! :XD:
Reply
(1 Reply)
:iconjq37:
JQ37 Featured By Owner Jun 16, 2012
I never really shipped them as a couple but I love them together as friends. They could trade crazy people stories and talk about how much they hate Regina! Some more interaction between these two is pretty high on my S2 wishlist.
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconblueheartplz: LOL I'd love to see them diss Regina together, hahaha. :giggle: I'd love to know how he found out about Belle in the first place, so that gives me hope that they'll have at least ONE scene together in S2. :) I'm sure she'd want to thank him/find out more about him, after all.
Reply
:iconfaysprite:
faysprite Featured By Owner Jun 15, 2012
i'm a huge rumbelle fan, but as soon as i heard the sebastian stan would be on the show, i automatically hoped they would have a scene together. now i'm an obsessed mad beauty fan. still like rumbelle, but LOVE mad beauty. good work.
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
Haha I know, he's awesome. :love: I didn't expect to ship this couple, but now I really love them. And thank you! :iconmonkeyloveplz:
Reply
:iconjuliettedied:
JulietteDied Featured By Owner Jun 12, 2012
I think this pairing could be more interesting than Rumbelle; I hope it gets the chance to be canon with Ruby/Archie. Not being a fan of it myself, I might be biased, ha-ha.
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
Ruby x Archie! :love: Sorry, I think they're adorable/another pairing that needs more love. And no, I agree. I felt the Rumbelle relationship could've been more solid/beautiful than it actually was, because if Rumps really loved Belle, he would've sensed she was still alive (like Charming was able to sense Snow was in danger). There were a lot of things wrong with that relationship, so I'd love to see Belle in a different type of scenario with a different man to see how things would work out. Love your icon, btw! :heart:
Reply
:iconjuliettedied:
JulietteDied Featured By Owner Jun 13, 2012
I felt the Rumbelle relationship could've been more solid/beautiful than it actually was, because if Rumps really loved Belle, he would've sensed she was still alive (like Charming was able to sense Snow was in danger). There were a lot of things wrong with that relationship, so I'd love to see Belle in a different type of scenario with a different man to see how things would work out.

Ok. Yes. Yes. Yes.

Belle, so far, is just a relationship Sue or something, for the Rumple fans to be happy that he has a loved one; but so far he hasn't showed that he deserves it. Belle and Jefferson would be perfect together, and with him Belle can get some good character development.

Oh, and FUCK YEAH Archie/Ruby. I love, love them.

And thanks about the icon! Amber Sweet is perfection.
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
That's EXACTLY how I felt about her. Belle wasn't Belle. At least, not the Belle I know and love, because she was more like a Mary Sue. She was whisked off by the "evil, scary bad man," then she became his shoulder to cry on/fell in love with him. TOTAL Mary Sue. :ohmygod: If anything, it was Stockholm Syndrome, or "Flowers in the Attic Syndrome," as I'm calling it, since Rumple was the only man she was going to ever see again. So she probably figured, "Why NOT love him? I'll never get anyone else!" lol This is making me want to draw a "family picnic" of Belle, Jefferson, and Grace. If Alice comes along this may ruin my ship, but oh well, I'm used to OUAT ruining my ships by now. lol

Ruby x Archie don't get enough love. :( I've seen some very cute icons for them, at least! And they definitely need some scenes together! I feel bad for the Ruby x Gold shippers, because the only scene they ever got was the eye sex in 1x1. lol

Definitely. :heart: Amber Sweet's my favorite from Repo, hands down.
Reply
:iconjuliettedied:
JulietteDied Featured By Owner Jun 13, 2012
YOU ARE SO AWESOME. JUST SAYIN'

All of what you said, really. And about Alice in the show, I honestly think that she's not gonna be in it; or that Grace/Paige is Alice, and that she went to Wonderland to find her father. I hate Alice/Hatter pairings, unless is in Syfy's Alice, because they make no freakin' sense; especially in the Burton movie, where they didn't want it to happen so they decided to cut it off the screenplay.

Mad Beauty all the way down, I can say I ship it now; along Swan Queen and Big Bad Cricket (I just like to call Archie/Ruby that way since I saw a comment on Tumblr calling the pairing that xD), and every femmeslash pairing because females in this show are awesome and surprisingly slashable.
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
Haha, THE FEELING IS MUTUAL. :XD:

That thought crossed my mind, too...about how Alice may actually be a child, if she's not Grace. I never thought the Alice x Hatter pairing made much sense, either. :shrug: In the Disney film she's a little girl, and he's a creepy old man. lol And I didn't like the Burton's version, because they had zero chemistry together... I DID like Syfy's Alice x Hatter, though, like you mentioned. I admittedly only saw the pilot, but I thought they had great chemistry together. I'm glad they cut the romance out of the Burton film, cuz a kiss just would've been awkward.

Haha, Big Bad Cricket? That's adorable! :P I've seen it as Rediny (Red x Jiminy), but I prefer that one. :P LOL I'll agree with that... I sadly think Snow/Mary x Emma have the best chemistry of all the females, but they're related! I was all :ohmygod: way to pick the pairing that's mother/daughter. LOL I honestly can't stand Regina (don't kill me :XD: ), so I could never ship Swan Queen. She just annoys the hell out of me, 'cause her reason for hating Snow is totally ridiculous. She's just a big, spoiled brat with powers. lol I like Emma x Belle, though, because a friend of mine wrote a really great fic with them. We were hoping Emma would be the one to rescue her, but I'm happy Jefferson did, instead. It solidified my ship. :P
Reply
:iconjuliettedied:
JulietteDied Featured By Owner Jun 14, 2012
So you are a White Swan shipper in denial? XD I love the pairing, and I agree, they have lots of chemistry; there are a few fills for the pairing in the ouat kink meme at livejournal, it's almost gone due to inactivity, but some of the fills are great.

I really hope they don't make Alice a woman and awkwardly ship her with the Hatter, it would be awful. Alice as a little girl if she's not Grace, like you said, sounds like a good idea.

Don't worry! I won't hate you if you dislike Regina, I admit the writers are not doing a good job with her, and I don't mind if others don't like her; each to their own, haha, it's just a character and it's just a show.

Ooooooh, that sounds lovely. What name could the ship have? Beautiful Swan?
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
Haha, I wouldn't say I'm in denial, I'd just be afraid to make fan art for it. :P I already get attacked for any of my non-Rumbelle artwork, so it's like...yeah, I'd rather not go there. lol I've seen! :love: There were a couple great ones in the beginning of the kink meme, but it kind of dwindled. I rarely go on there nowadays, because it's mostly Rumbelle. I don't get that, because A) I can't really associate Belle with sex, and B) it's canon. There's nothing hot (to me) about canon couples getting it on.

I hope not, either. :shakefish: A lot of fangirls are hoping for it, but I'm praying for the opposite. :pray:

Haha, phew! :P Some of the Evil Regals are pretty hardcore/get nasty, so I just wanted to make sure. :P I didn't think you'd be upset, but I can understand why some people would be. I agree that the writers aren't doing a very good job with her, because I can't figure out if they want us to sympathize with her or not.

On my Belle x Emma drawing, I listed Swan Beauty or Bemma as possible ship names, but I honestly don't like either. :XD: Beautiful Swan could work! :heart:
Reply
(1 Reply)
:iconlillullabyblue:
lillullabyblue Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist Artist
I'm rumbelle fan but... this could be interesting.
Great work!
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks! :heart:
Reply
:iconethala1000:
Ethala1000 Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
this is really refreshing! I am a huge Rumbelle fan, but its good to see Hatter (One of my most favorite charecters) with someone equally awesome; Besides just Rumple all the time. I want to know SO much more about Jefferson!
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you! And I completely agree! He's a great character, so I'd love to see Jefferson and Belle have some looney adventures together. :giggle: I think she'd be a good surrogate mother for Grace, even if they're never a couple. She needs an awesome mother figure in her life who'll read to her and give speeches on love. :P I like Rumple and all, but the brush-off he gave Belle in the finale made me feel, "Y'know what? You don't deserve her!" :shakefish: And same here! Jefferson's clearly got a knowledge of the town that others don't (including Rumple), so I'd like to know how he came to have such power. A showdown between Rumps and Jefferson would be pretty awesome.
Reply
:iconfriday-addams:
Friday-Addams Featured By Owner Jun 12, 2012
Interesting...
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
...Thank you? :XD:
Reply
:iconfriday-addams:
Friday-Addams Featured By Owner Jun 12, 2012
lol.
Reply
:iconallenlenalee:
AllenLenalee Featured By Owner Jun 11, 2012  Hobbyist Artist
OHMYLORD I CANNOT BELIEVE YOU MADE THIS THIS IS GORGEOUS!! Thank you so much for making this, I needed this like air, this is absolutely amazing! There really isnt a lot of Mad Beauty stuff on here, and there needs to be more. This is absolutely beautiful. :D
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
LMAO! :XD: At first I saw only caps, which usually means an angry fangirl is all NO! NOOOO! WHY YOU BREAK CANON?!, ooor (which you thankfully are :P) it's someone who likes it/agrees that this pairing is awesome. lol I've needed it, too! Believe me, I've searched this site, and have only found TWO wallpapers. And one was just a confession from Tumblr! :cries: After 1x22, I was all, "Dammit...I've been sucked into another ship!" lol This is probably the one show where I've experienced multi-shipping, but I think of all the non-canon Belle pairings, this is my absolute fave. :rose: And thank you, so glad you like it! :iconmonkeyloveplz:
Reply
:iconallenlenalee:
AllenLenalee Featured By Owner Jun 11, 2012  Hobbyist Artist
Oh yea, I absolutely love this! :D And I seriously know what you mean. Theres a few stuff on tumblr in the 'Mad Beauty' tag, and its all really good :) and some on yt, but thats about it. I'm thinking of adding a bunch of stuff, because if there's not much for me to chew on, then I'll just make it myself xD And you've really helped my fix, thank you SOO much for making this! :D And I would never hate on anything you've done :)
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
Really? :O I haven't looked at Mad Beauty on Tumblr (I'm admittedly afraid to look up OUAT stuff on there...it can get nasty), but now I want to! And yes, I've seen a couple lovely vids! TardisTwin made an adorable one where Belle and Jefferson had a baby together. :love: I'd love to contribute to that someday...I'll wait until S2 where there's more footage. AND YES, ADD MORE STUFF!!! DEW EET DEW EET! lol And haha I know, it's just some people like to POUNCE! :giggle:
Reply
:iconallenlenalee:
AllenLenalee Featured By Owner Jun 11, 2012  Hobbyist Artist
Oh my Lord, if there's more scenes of them in S2, I'll die. I'll look forward to that as much as more Golden Swan scenes and Emma/DaddyPrinceCharming scenes xD But yea, there's like two pages of good stuff on there :) I'm already working on an alternate fic about their story in the timeline of my 'Quote' fic. I've already put in hints of them in the actual story. And I've added that video :D And I saw that video, I think. They used a lot of Snowing/Emma clips, right? I loved it :D
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
Haha, yes! Finally, a reason to want Belle in an episode other than having more footage to work with! :giggle: And I saw! :faint: I was fangirling, because somebody had Jefferson and Belle as Annie and Finnick in The Hunger Games. I kid you not, I pictured Annie looking like Belle, so I was all GET OUT OF MY HEAD, YOU DEMON!! :XD: And yes, that's the video! She does awesome Loki x Belle vids, too.

I know they'll both be in S2, so even if they're not in the same scene together ever (THEY'D BETTER BE!), I can always rectify that with videos. ;P
Reply
:iconallenlenalee:
AllenLenalee Featured By Owner Jun 11, 2012  Hobbyist Artist
I know! I saw that! I love it so much! Finnick/Annie was my only canon otp in thg, so that was a plus! :D

And I know what you mean, I'll be maniping stuff regardless if they're in the same scene xD
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
Same! There was something so cute about them! :love: I actually ship Kaymitch over Everlark (even though I'm glad she ended up with Peeta over Gale), 'cause I'm AWESOMELY TABOO LIKE THAT. lol
Reply
(1 Reply)
:iconforeveracharmedone:
ForeverACharmedOne Featured By Owner Jun 11, 2012
Now this is a "Mad Love" I can support and adore hahahahaha!! ;) That would be so cute!! Too bad that ain't what happened in the finale...oh well...FANON POWER!!! *fistpump* :#1:
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
YES, exactly! ;D And TRUE DAT, HOME DAWG. Head canon's always better than ACTUAL canon, I've found, because the writer's tend to screw up the canon pairings I like (in any show). I started off so-so about the pairing, but now ME WANT. lol I'd laugh if Jefferson turned out to be the Beast...in the SAAACK. ;D *ok, needs to stop now*
Reply
:iconforeveracharmedone:
ForeverACharmedOne Featured By Owner Jun 11, 2012
It's like writers are afraid to GO THERE or if they try to they mess up GOING THERE. Like Rumbelle. FAIL!! lol. I bet Hatter's got some tricks. He has to be good with his hands after all since he makes such pretty hats. ;D hahahahaha!!
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
Omg...OMG! :XD: I died. TROLOLOL! :lmao: I should write a smut!fic about his "magical/tricked out hands." :rofl: And speaking of fails, DID YOU HEAR FF.NET IS THINKING OF DOING AWAY WITH THEIR MATURE SECTION?! That means that literally ALL but a couple of my stories will be taken down! Just what the FUCK?! I worked hard on those stories...I've been writing them since I was 13! :cries: Soooo, in other words, I've been writing for 11 years for fandom! *whimper*
Reply
:iconforeveracharmedone:
ForeverACharmedOne Featured By Owner Jun 11, 2012
:giggle: DOOO IIIIIT!!!!! lol. NO I HAVEN'T!! :jawdrop: What is this madness???? Well you could always move to adultfanfiction.net. I know a girl who posts her stories on ff.net and cuts out the smut then says in her author's notes to check out the link to her aff.net account for the smut. Wow that's a long time. Such dedication and hard work must not be silenced!!
Reply
:iconblood-and-lust-87:
BLOOD-and-LUST-87 Featured By Owner Jun 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hahaha, I might. :XD: ...Maybe. LOL

And I have a couple AFF accounts, but I personally don't like using them. You get WAY more feedback on ff.net than you do there, but now I'm all paranoid. I don't want to lose everything I've ever worked on just because of a bunch of Nazis. -.-
Reply
:iconforeveracharmedone:
ForeverACharmedOne Featured By Owner Jun 11, 2012
lol I'm convinced lol.

Yeah I've noticed that. :/ WTF is going on with ff.net in the last few months?? Is it the ff.net apocalypse? Sheeesh!!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 11, 2012
Image Size
597 KB
Resolution
1000×1000
Link
Thumb

Stats

Views
3,204
Favourites
53 (who?)
Comments
133
Downloads
40
×