Deviation Actions

blaugrana-tez's avatar

Icon shop package

Been a while ...
I'm still alive :)

This package contains 3 stores (coffee store have 2 variations)
png(32px/128px/256px) | icns | mac format

And special thanks to alexshell who support my work and beta testing :D

And thanks to jr007 and my dA friends who always support me!!
Published:
Comments77
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In

lmao these are awesome

MatthewJabezNazarioI's avatar
Mart
Record Shop
Coffee Shop
Alabazter's avatar
Nice building, bro :)
You need to make yourself an iStock account and put up these vectors for sale. Seriously.
Hi,
Are these icons available for sale?
Hi,
Are these Icons available for Sale?
jam1221's avatar
sweet!!!
that's rly cooooooolll!!!
YOU ROCK!
BEAUTIFUL!! Thanks for sharing...
simiographics's avatar
i like this so much :D
arrioch's avatar
murasaki55's avatar
mynameisolaf's avatar
Great work! Looks subliminal - you should apply for a job at Sofa, they make this kind of stuff: [link]
SmarTramS's avatar
Great icons! Posted on: We ♥ Icons
tominabox1's avatar
I wish this set had a wallpaper shop too ;)
lol my very first post lol I had to though, and hope you still read this even though it's been a while =/

Yep, I'm yearning for more of these v.v Oh please ^^ Seriously these are so cool! Games, Vids, Recycling Center (both full and empty ^^ Full can be all dirty and full of crud in front or something, maybe trash in the entry ^^) Writing Folder (Library or Barnes & Nobles or something, can't think of a writing store that's big lol) Personal Folder (lol yeah i know, I didn't mean it that way though, I'm thinking more of a "My Folder" style, oooo a Family Business? Or something... Maybe a Locksmith building lol Computer store (Comp Programs, yay to stack-docks and stuff lol (I'm Rocket Dock lol)
A Misc building (like a Mall or Walmart?) And a 'open' building for whatever (Under Construction, or Building For Sale ^^)

:D :D :D Please? lmao seriously I love these, they are so unique! I want to have a whole 'neighborhood' of them on my desktop ^^ And thank you so much for making the dang Icon one, lol that's how I found you lmao. I've been having trouble because I have too many icons downloaded, and I want a folder for them lol. Oh there's one too ^^ Swimming Gear (for Dock-lets? ^^) lol I'm full of ideas, just not the talent (and I use gimp v.v) I can't wait to hear back ^_^

Jeania
chekkz's avatar
whoaa.. these rawk!!
korrea's avatar
i :love: it man!!!
so amazing!!
tomarie's avatar
drudragon's avatar
Excellent icons :D
DEFSteez's avatar
Perfect as usual. :+fav:

I forgot to :+devwatch: you on my new account :O
Nokadota's avatar
these are pretty awesome. insta:+fav:!
psychonoise's avatar
Very nice !!!
Congrats :clap:
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In