BLACKRUPEE's avatar
//TAKE DAT YOU RUPEE HOARDERS!!
38 Watchers7K Page Views0 Deviations
BLACKRUPEE Hasn’t Added Deviations yet
Check back soon!
Deviations Coming Soon!
Check back soon to see BLACKRUPEE's deviations.
Turtle in a Polaroid Picture
0
4
.Watch.The.World.BURN.
49
141
.::Learning To DJ::.
28
64
.: Look in the Mirror :.
152
3.7K
battlerrrr-
7
16
Child of the Stars ACEO
26
27
Fire Dragon
72
615
Twilight Wolf
176
762
United States
Deviant for 10 years
Badges
Llama: Llamas are awesome! (3)
YAY!!! READDDDDDDZZZZ
Yup, rememeber that i said that the last journal was gonna be my final update. Well i lied!! !omgplz (https://www.deviantart.com/omgplz)  I now have a super duper powerful scanner that belongs to the Canon series. It looks so real, its unreal. But im not deleting this account. I'm gonna migrate to my new da xvi-Veral. Veral is one of my true original characters, not inspired by anything. He is a Dark Elf however, sporting the powers of disease and communicating with the undead. Black Rupee still belongs to me, and as a matter of fact, i have some artworks of him. I wont be drawing Toonies anymore for personal reasons. So i have other plans for Link instead. From now on, i
0
0
Final Update.
Whew. Been a WHILE hasnt it! More like 3 to 4 months!! I have an announcement to make everyone: Its clear that i cannot managae this dA without a scanner. So i will deactivate this account soon, and make a new one in the future, as in a month or three. I wont delete it until i link you guys to my new account, whereabouts and whatnot. Heck, im even making a site/portfolio right now for my digital and traditional stuff. YOU WILL NOT BELIEVE HOW AMAZING MY ARTWORK HAS GOTTEN. I use all that i can now, and im making copies for selling, as well as tshirts. Business is going good, and so is life, although im working on a very powerful Twilight Pri
6
0
WHOA!! SORRY!!!
Im kinda doing this in the morning so i am half asleep. SO.. i will provide some uploads today in the afternoon Central time. Hmm theres alot to look forward to...especially one more dance! Ive been working on that one nonstop and it is still not completed. Gawrsh.. We have one new BLACKRUPEE artwork coming up, and my birthday has passed!! IM 17 NAO SINCE AAUGUST 24th!!! Phew. as  for the goddesses, i put them on hold, AGAIN but ill get back to them...i ran outta cardstock, but i plan to get more soon, and i also plan on Ordering Letraset Markers, and Airbrushing/water color techniques. Can someone cough tutorial?? one last thing. i have b
9
0

Comments292

anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
zackfairff7's avatar
thanks for the fav.
leftcircle's avatar
leftcircleHobbyist Digital Artist
tag.[link]
leftcircle's avatar
leftcircleHobbyist Digital Artist
thanks for the pic fave.
BLACKRUPEE's avatar
NO PROBLEMO! I missed your face for the past like, 2 months anyway
leftcircle's avatar
leftcircleHobbyist Digital Artist
yeah i have missed you guys too. i have been busy and not busy and i am using that time to rest.
BLACKRUPEE's avatar
No problemo! Oh! speaking of faves, my Darklink costume is in the making, and i plan on being a shaman thingie for akon in the following months. So hows life treating you?? :3