Deviation Actions

BenjaminHunter's avatar

Professor Layton French Games

28 Favourites
32 Comments
4K Views
Here the french version of the 6 Professor Layton Games :

- Professeur Layton et l'étrange village
- Professeur Layton et la boite de Pandore
- Professeur Layton et le Destin Perdu
- Professeur Layton et l'Appel du Spectre
- Professeur Layton et le Masque des Miracles
- Professeur Layton et l'Héritage des Aslantes
Image details
Image size
1600x1200px 1.58 MB
Published:
© 2012 - 2021 BenjaminHunter
Comments32
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Camee1412's avatar
OMG I really want them all in french *0* but I can't :( because I'm from Canada "English only" TT_TT
BenjaminHunter's avatar
Too Bad for you there is no french language in the canadian games :/
Professsah's avatar
Tu es anglais ou français ? :O
BenjaminHunter's avatar
Vietnamien qui vit en France mais je parle plusieurs langues ;P
Professsah's avatar
Oh cool ! Tu parle quoi d'autre :D ?
BenjaminHunter's avatar
Anglais, Allemand, Vietnamien, un peu le japonais, et d'autres dialectes asiatiques :)
Professsah's avatar
Wao Love 

Moi je ne parle que Francais-Anglais (et encore -,-)

Tu as des techiniques pour apprendre plus vite ? I am a dummy!  
BenjaminHunter's avatar
Partir travailler dans les pays concernés lol ;)
Professsah's avatar
je suis trop jeune pour partir comme ca, et faute de moyen :/ 
Mais bon je rêve de partir à Londres...
BenjaminHunter's avatar
C'est à 1h d'avion c'est pas très loin ;)
View all replies
BlackMask2002's avatar
Oh....
Belle collection ;)
MariiCreations93's avatar
I need a 3DS or a 2DS!!
BenjaminHunter's avatar
Yeah you should play the two last games of Layton ;D
MariiCreations93's avatar
I will, when I get a 2DS or a 3DS xD
iJOKEx's avatar
ive got all of those games :D
Feylie's avatar
Ich habe alle Teile bis auf den Letzten.
Leider habe ich nur einen DSi XL und keinen 3DS :shifty:
Wilfre123456's avatar
Ich weiß nicht einmal Gespenster rufen noch!
BenjaminHunter's avatar
Das tut mir leid.
Ich hoffe, du kannst einen 3DS bald zu kaufen

(Entschuldigung, ich spreche kein Deutsch)
Golden-Apple-Ribbon's avatar
the box cover is different here than these ones so i got confused XDDD lol srry!
BenjaminHunter's avatar
Oh yes the french covers are differents from the european or american covers
sognatrice94's avatar
Elles sont le même qu'en Italie!^^
BenjaminHunter's avatar
In Europe, i think it is the same everywhere. Only the japanese and american boxes are differents. :)
Golden-Apple-Ribbon's avatar
haha yesh ^^ no i know cuz i have one spanish game of P.L. so yeah XD its just the Curious Village cover that mind busts me XDDDcuz over here its like a brownish colour (unfortunatly i dont have a case, cuz mine is a used one, and didnt have a box DXXXXXX aw well its kk, i have a mini case for it anyways XD someone had to buy it anyways XD)sooo yeah XD
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In