Featured in collections
Recommended for you
batbeater's avatar
moustachette dock icons
11 12 1K (1 Today)
By batbeater   |   Watch
Published: April 7, 2009
© 2009 - 2019 batbeater
YAY, I FIGURED OUT .ICO
so now both are available 8D
----

.png for all mac users

:heart:=Tbearmn22 for the .ico
[link]

comment if you use them :lol::megaphone:
Featured in collections
Recommended for you
Comments12
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
PerfectPanda's avatar
:)
-grabs-
-squishes-
-hands blueberry cookie-
Susutastic's avatar
SusutasticHobbyist Traditional Artist
hier hätte ich auch gerne alle
(außer die die ich schon habe...)
...
batbeater's avatar
batbeaterHobbyist
lol, kommt im nächsten mail

aber nicht dass du mir das icon-business dann versaust mit deinen künsten :lmao:
Susutastic's avatar
SusutasticHobbyist Traditional Artist
niemals
xD
ah halt warte
8xD
hehe~ würde ich mich garnicht trauen...
Susutastic's avatar
SusutasticHobbyist Traditional Artist
^^
außerdem bin ich lange nicht so gut darin
Susutastic's avatar
SusutasticHobbyist Traditional Artist
niemals
xD
ah halt warte
8xD
hehe~ würde ich mich garnicht trauen...
vennylou's avatar
:cries: why i don't have a mac????!!!!
btw great job as always :thumbsup:
i fave them anyway :XD:
batbeater's avatar
batbeaterHobbyist
:icontbearmn22: is gonna upload the .ico 8DDD
batbeater's avatar
batbeaterHobbyist
she uploaded them 8D
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved